*°一切:|經已|!太遲+。無力再挽救''這壞死滴,,''愛情○
◆((*"只怪我的 ``愛不夠勇敢*° ))__
||*:`不相信永恆的承諾﹏﹏.﹒°∴☆
      *` °'`*但相信一剎的感覺ζ///*°∴
SuFE1015
暱稱: ~SuFE*
性別: 女
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
明天不是我亡 就是你...
唔開針…
同病相憐…
2007-05-14
幾靚仔丫...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 3
今日人氣: 1
累積人氣: 255
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 5 日  星期六   雨天


死仆街… 呆滯 分類: 未分類

今日出左公園玩,,,
比人"聊"我隻秋,,,
之後佢以為佢惡曬,,,
THEN我打佢,,,
哇!!佢一手扯爛左我個FD送比我果件JACKET,,,
佢仲要走佬,,,
FUCK,,,
我除左件JACKET,,,
同佢秋,,,
佢淆底,,,
之後管理員出左黎,,,
問咩事,,,
頂,,,佢走埋佬!!!
頌明苑B座,,,
哈,,,好近,,,睇下佢幾時出黎先!!!

我唔信佢唔會出!!!

P.S:SOR MY FD,,,我比人整爛左你送比我果件JACKET!!SOR"!



2007 年 5 月 3 日  星期四   陰天


頂頂頂!!! 呆滯 分類: 未分類

                                             今日上圖書堂,,,
                                      本來我好乖咁做緊功課!!!
                                            之後想去洗手間,,,
                                               我叫豬豬陪,,,
                                           牙SiR比我去既,,,
                                          THEN我出到一半,,,
                                         佢無LALA出黎吹雞,,,
                                           佢話叫我刪門喎!!
                                           我咪入去刪囉~~
                                           之後佢同我講,,,
                                           "你唔洗去LA!!"
                                  之後我GO BACK TO MY SIT!!
                                      佢問我"係唔係聽唔到野??"
                                           我吹佢"係咁點牙???"
                                          THEN我冇再串佢,,,
                                         BUT佢係到話我痴線!!
                                     我好嬲,,,我鬧佢,,,冇用粗口!!!
                                            之後佢話我"XX!!"
 
                                    我聽到之後咪用粗口鬧9佢囉!!
                                                                                    
                                                 放學果時,,,
                                            FUCK,,,佢報串,,,                                                                        
                                          條仆街同校長講喎!!!
                                            仲要講D唔講D,,,
                                                  正PK,,,
                                            正係講我串佢,,,
                                          又唔講佢話我D咩!!!
                                       搞到我比人鬧吹個幾鐘,,,
                                            喊吹之個幾鐘!!!
                                              正一死PK!!!

            

P.S:死仆街吳老師,,,你做狗都不如牙!!!