|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
⑳+⑥ ※ ⑤ ※ ⑳⑩ |
分類: 自分に |
|
今日係深圳番學校
又撞到張雄星
之後就同佢一齊番Sch00L
之後就係度傾計la
然後諗起未攞IS書
就沖上去攞
早會完之後上課室
曾sir指住上面(樓上)
叫我地上702wo
上到去
肥肥的男班長開門
之後就入去坐低
Ms Li坐低係教師台個凳上面
話好熟悉+喜歡既感覺
班同學就坐F5 d藍色高台高凳
個風扇係課室4個角
冷氣又唔肯開
風扇又吹唔到
熱到死
IS 1曾sir係度播片(實驗片)
悶到死
張台+凳又高
促使我更加想訓
曾sir話:xx琳你"手足口"啊?(因為佢話趴係台上的全部捉去醫療室)
之後無奈咁起左身
Music就考試,好簡單既筆試
到英文堂Ms T0+0坐係張教師凳度
又發表左一堆感想,好似好enjoy咁wo
中史堂就抄左兩行筆記(歷來最短)
上IS 2曾sir坐係張教師凳上
又話好舒服之類咁
IS 1戈陣仲話個Projector好清(的確好清)
只可惜個遙控廢既,手動既
之後就對IS作業
到lunch跑落去G樓食啫喱
又跑上7樓
之後周會
好多歌都識唱
有d又走音又忘詞又咩咁,囧
周會係禮堂個坐位
唔知咩料
d男仔同一部分女仔坐前兩行
中間插左一班F3?
之後又繼續坐
之後逼住一大堆人涌上7樓執野
話聽日番番203上堂lu
唔捨得702ar
D老師好似對高Form d教師凳好有懷念感?wo
回見Ennnd`
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 61 | »
|