| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 1 月 20 日 星期五  |
| lululu |
分類: 未分類 |
好想做鬼妹呀,好多都好靚,
一定係雙眼皮,高鼻...唔似亞
洲人咁普通,佢地靚都成隻
公仔咁好鬼得意,但唔知
點解有d亞洲人爸媽冇外
國血統都生得好似外國人
/日本人,到底點解呢

|
2006 年 1 月 19 日 星期四  |
| 又講哲理喇 |
分類: 未分類 |
人一生中都必會經歷各種分離
,雖然都係必然,但我覺得每當
諗起時都會好心酸,好感觸,有
種好想返返去既感覺...總之
果種感覺唔係咁好受,但又
好值得回憶,非常複雜既心
情
 |
2006 年 1 月 18 日 星期三  |
| 哈哈 |
分類: 未分類 |
好多日冇打lu,今日係20號喇,今
日先開到黎打,死..唔記得呢日
要打咩
 |
2006 年 1 月 16 日 星期一  |
| 呢幾日... |
分類: 未分類 |
我既人生好似冇咩目標咁...
 |
2006 年 1 月 15 日 星期日  |
| 幾好玩吖 |
分類: 未分類 |
如果我有好多錢就好喇,有好多野
等住我買,雖然我係覺得外國d野
好過香港好多,但呢d係香港既射
色我都唔應該去憎佢地既,但我
冇可能再中意香港既野,
top moble穴係好搞笑,如果香
港都有類似既比賽就好喇,不過
冠軍都唔會有咩前途嫁喇,點解
香港會咁比唔上外國既?好想係外
國人呀,講英文有感情過香港好多,好想搵
外國個咖啡機廣告首背景小提琴音樂呀
,好好聽,好有感情...唔知我同首歌有冇緣呢
,終於見到佢同另一個女仔返學,一個f.7
一個f.6,幾襯呀,兩個都咁靚tim,都唔關
我事,都唔知我點解係都要打
 |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 35 | »
|