| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 9 日 星期三 |
珍惜就像調味  |
今日返到去就測英文...很困難,,=.=
跟著就PA堂啦,,,,又係測驗..
之後就中文堂啦...
小息就係度HEA下,,,玩下咁..
LUNCH去表姐食,,一路食就一路傾計啦,,,
之後就返學校,,,我地就見到隻超超可愛既狗..好細仔架..
我就抱起佢,,真係超得意呢,,不過我都係鍾意D大隻D既..
跟著就有空堂,,,做下數咁,,,
之後就CIT堂,,,超眼訓,,就訓左陣,,唔洗補課,,,
我地就落去打波..打左陣就上返去啦,,
玩左陣就回家了...
PS..我還是安慰自己不敢放棄 但我想我該懂得接受現實
|
| 刊登時間:2008-01-09 09:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 7 日 星期一 |
那種感覺我真的很想說  |
今日真係超眼訓..如果上帝俾我一個願望我就好啦,,
我希望可以有多D時間訓覺-,-
返到學校就上課室,,,放低D野就落去睇戲啦,,
真係超悶的...
跟著就上去上堂啦,,,
數學,,跟著就肥寧堂,,,
之後就小息,,落左去食野,,,,,
霍詠珍真係超傻啊個樣..=-=
之後就上CIT,,,很悶呢..
到LUNCH,,,
買完野就上去啊雲屋企..個管理員超衰..=0=
之後就返學校啦,,上PA堂,,,到英文堂...10;1敗給陳頌欣,,,,,
之後CM..MIss無返,,,就係度hea下..
放學去補習...去既途中我地3個都超攰,,,係地鐵睡著了...差d無落車,,,
跟著補完習就去行左陣,,我地又瘋了,,0.0
好kai啊,,=0=kiko個屋企門口,,
睇落佢都ok可愛既...
奸人新look...kiko個樣-,-
 
真版&翻版<翻版係買報紙果陣送>



|
| 刊登時間:2008-01-07 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 5 日 星期六 |
2008 年 1 月 4 日 星期五 |
我看見愛一直在閃亮 想逃的心改變了方向  |
很多也忘記了
放學同kiko極速回家,,,之後就沖涼執野,,,
跟著就答車,,,見到2個男仔,,,望著我喎..原來係小學同學...真係好耐無見..差d唔記得佢地,,
佢地2個變左超多..哈哈,,,
之後去到翠林就上去先...上到去12樓搵唔到kiko果度又超恐怖喎,.,.
我就打俾kiko去到佢屋企發現左張紙超恐怖的..
跟著就係佢屋企hea...等奸人...佢地..
幫佢裝身...搞掂之後就走啦....
去到pizzahut,,,好嬲囉...果陣...
之後就食野啦,,,,
食完就去廁所,,,,影相,,
之後就去寶康玩捉e因啦,,,,玩到10點15就走了,,,
ps..發覺我們也有很多回憶^_^ |
| 刊登時間:2008-01-05 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 3 日 星期四 |
2008-01-03  |
奸人!---------------------生日快樂
希望奸人永遠開開心心!!=_=
PS..無諗到你真係D咁既人,,,,算吧,,知道呢樣野之後我真係呆左,,
心裡面不停同自己講唔係真,,我諗係我自己安慰自己吧,,,,=/\=再見,,
|
| 刊登時間:2008-01-03 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 61 | »
|