| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 15 日 星期二 |
我不怕 死心不息愛你  |
今日.,.返到學校都無咩特別,,,
上堂,,上堂=-=
到到LUNCH,,,,就去左M記食...
KIKO買雪糕果陣我同奸人玩野就叫果個人少D雪糕果個人真係信
真係好少=.=好聽話
之後就行返學校啦
去左2樓果個廁所..點知MISS尹就上到去,,我地就跑上去啦,,,
累死了,,不過跑完成身暖哂,,,,
之後就CM,堂..,,到中文堂,,,測驗,,好彩識,,,
派卷果陣勁驚自己無份..好彩合格,,,
之後就等埋佢地就回家了...
PS.你能懂我的不快樂嗎??=/\=
|
| 刊登時間:2008-01-15 09:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 13 日 星期日 |
我想我明白了 你根本不是愛 我會懂 我在懂  |
今日一早起身去食左野就返屋企玩左陣電腦啦...
之後就做下功課咁啦,,,,
點幾就出在去....去左觀塘,,,,
去果度唔知做咩=,=陪爸爸,,,
之後就行下..去左食下午茶,,,
之後行多陣就回家了,,,
去到樓下見到啊B個朋友,,,佢超可愛的!!!
 
哈...唔知點解會咁既色=.=
早知道愛.
我 應該在你身邊
卻不敢對你說 能不能說
我 是不是太多餘
聽她給你的話 有沒有痛
翻閱每個想你的夜晚
可是我不想在矛盾裡
一直重來
早知道愛 我已忘了離開
等你明白 我非你不愛
愛是簡單 卻不平凡
就算時間要我從今以後
為你孤單
早知道愛 我已忘了喜歡
給你的愛 是永遠不晚
只因為愛 我都明白
將我的心放你口袋
等待
我 應該沒有秘密
心停在這路口
無法左右
我 是不是還在意
你對我說的話
從沒忘過
|
| 刊登時間:2008-01-13 09:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 12 日 星期六 |
我們這結局太不堪 道別並無罪也沒權問你內情  |
今日就返左去學校啦...
聆聽悶到死囉..跟著就回家啦...
返到屋企換完衫就出去食野...去睇醫生之後就去食大家樂啦...
食完就回家...整野..整到我想喊囉....
整左陣就做功課同溫下書...啦
PS..討厭的跟風怪=0="
PS2..現在的我是在恨你嗎?/? |
| 刊登時間:2008-01-12 09:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 11 日 星期五 |
當初跟你好過亦算得到愛護  |
今朝超無奈囉,,,尹慧敏好衰=.=.,,之後上堂,,,
跟著就小息...落左去買野食..無打鐘搞到好遲先上去,,,
到lunch買左d野食咁,,,,,,返學校途中發生左一件事..超爆笑...X人...=-=
跟著就上中文堂,,,,,無聊咁過了,,
之後就落禮堂,,,,好快就過啦,,,放學就去左東港城行下,,,,
就去左taste啦,,,去果度玩左陣,,,之後就返學校拎野啦,,,,
跟著就回家,,,
ps..我知我無資格,=/\="........... |
| 刊登時間:2008-01-11 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 10 日 星期四 |
讓自己深愛你再學會放棄  |
今日等左勁耐車又驚遲到咁就走左去答的士...個司機很好人^^
跟著就返學校啦...返到去就hea下咁樣,,,
咁就上堂啦..
中文堂超眼訓..俾果個聆聽嚇左勁多次囉...
之後就小息咁.....學校變得很冷青
,之後都無咩特別,,,到放學打波..
劉b老師教左我地唔少舞步,,笑死人啦,,,超搞笑,,
之後就執野走..去左東港城陪劉老師買計數機..之後就返屋企啦!
ps而家屋企出面超多霧啊.,,好恐怖=,=
ps1,發現左d野...有d黑人僧...!!! |
| 刊登時間:2008-01-10 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 61 | »
|