按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 2
累積人氣: 9074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 15 日  星期二 晴天


我不怕 死心不息愛你 不安

今日.,.返到學校都無咩特別,,,

上堂,,上堂=-=

到到LUNCH,,,,就去左M記食...

KIKO買雪糕果陣我同奸人玩野就叫果個人少D雪糕果個人真係信

真係好少=.=好聽話

之後就行返學校啦

去左2樓果個廁所..點知MISS尹就上到去,,我地就跑上去啦,,,

累死了,,不過跑完成身暖哂,,,,

之後就CM,堂..,,到中文堂,,,測驗,,好彩識,,,

派卷果陣勁驚自己無份..好彩合格,,,

之後就等埋佢地就回家了...

PS.你能懂我的不快樂嗎??=/\=

刊登時間:2008-01-15 09:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 13 日  星期日 晴天


我想我明白了 你根本不是愛 我會懂 我在懂 滿足

今日一早起身去食左野就返屋企玩左陣電腦啦...

之後就做下功課咁啦,,,,

點幾就出在去....去左觀塘,,,,

去果度唔知做咩=,=陪爸爸,,,

之後就行下..去左食下午茶,,,

之後行多陣就回家了,,,

去到樓下見到啊B個朋友,,,佢超可愛的!!!

哈...唔知點解會咁既色=.=

早知道愛.

我 應該在你身邊
卻不敢對你說 能不能說
我 是不是太多餘
聽她給你的話 有沒有痛

翻閱每個想你的夜晚
可是我不想在矛盾裡
一直重來

早知道愛 我已忘了離開
等你明白 我非你不愛
愛是簡單 卻不平凡
就算時間要我從今以後
為你孤單

早知道愛 我已忘了喜歡
給你的愛 是永遠不晚
只因為愛 我都明白
將我的心放你口袋
等待

我 應該沒有秘密
心停在這路口
無法左右
我 是不是還在意
你對我說的話
從沒忘過

刊登時間:2008-01-13 09:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 12 日  星期六 晴天


我們這結局太不堪 道別並無罪也沒權問你內情 不安

今日就返左去學校啦...

聆聽悶到死囉..跟著就回家啦...

返到屋企換完衫就出去食野...去睇醫生之後就去食大家樂啦...

食完就回家...整野..整到我想喊囉....

整左陣就做功課同溫下書...啦

PS..討厭的跟風怪=0="

PS2..現在的我是在恨你嗎?/?

刊登時間:2008-01-12 09:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 11 日  星期五 陰天


當初跟你好過亦算得到愛護 不安

今朝超無奈囉,,,尹慧敏好衰=.=.,,之後上堂,,,

跟著就小息...落左去買野食..無打鐘搞到好遲先上去,,,

到lunch買左d野食咁,,,,,,返學校途中發生左一件事..超爆笑...X人...=-=

跟著就上中文堂,,,,,無聊咁過了,,

之後就落禮堂,,,,好快就過啦,,,放學就去左東港城行下,,,,

就去左taste啦,,,去果度玩左陣,,,之後就返學校拎野啦,,,,

跟著就回家,,,

ps..我知我無資格,=/\="...........

刊登時間:2008-01-11 09:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 10 日  星期四 晴天


讓自己深愛你再學會放棄 感動

今日等左勁耐車又驚遲到咁就走左去答的士...個司機很好人^^

跟著就返學校啦...返到去就hea下咁樣,,,

咁就上堂啦..

中文堂超眼訓..俾果個聆聽嚇左勁多次囉...

之後就小息咁.....學校變得很冷青

,之後都無咩特別,,,到放學打波..

劉b老師教左我地唔少舞步,,笑死人啦,,,超搞笑,,

之後就執野走..去左東港城陪劉老師買計數機..之後就返屋企啦!

ps而家屋企出面超多霧啊.,,好恐怖=,=

ps1,發現左d野...有d黑人僧...!!!

刊登時間:2008-01-10 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]