按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 14
累積人氣: 9086
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 4 日  星期二 晴天


生命不可承受的輕 驚訝

今天很倒霉呢,,,,架巴士走左..搞到我要答MTR,,,很討厭@

跟著就返學校,,,好彩有劉B唔係啊雲還傻傻的在等我呢,,,^^

,,,,返到上去無咩特別,,,

小息知道MADAM來了,,,很想去聚下呢,,不過都唔關我地事LU,,,

跟著就上下堂咁,,,LUNCH,,,就買野食,,同奸人買桃哈多,,

初頭食都OK...

不過越食越飽,,,=-=

跟著就上CM堂,,,然後就上中文堂啦,,,-0-

都無咩特別,,,,

陳啟2經常打我的頭,,,,,很討厭,,,,

跟著就打波..還可以啦,,,,

之後就,,,補課,,,,

無無聊聊的過,,,,,><"

之後就放學,,,,哈哈,,整到史路比跌落花[蟲]...哈

唔巧意思..我已經拉返你上黎啦...@!!

啊標仲要叫我唔好拉佢..影左相先喎,,,佢先衰啊!!><"

嘿嘿.....

PS,有個細路仔黎左我屋企玩啊,,,哈哈,,,好乖啊佢,,

 

刊登時間:2007-12-04 09:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 3 日  星期一 晴天


也許痛的感覺 證明了愛的深淺

今日食完野就....去左醫院陪啊B見醫生..

去到..見到好恐怖既野...

見到有個女人...狂流鼻血...恐怖X10000000啊..

...佢坐左係輪椅度...好似暈左咁...

突然覺得好驚....病真的很恐怖...!!!!

之後1點幾就去左飲茶.,...之後就回家了...

執好野就去補習.....

都無咩特別.......

到補完習.....狂俾人笑LO=0=無奈10分啊...

啊欣勁搞笑....YAN你知什麼嗎>?

跟著就叫人幫我留位LA      2位知心,係度[ 騷擾人]!! 

0-仲要俾人改名....哼,,,超難聽的!!!

跟著就,,,去MTR影相,,,,

之後就回家了@

刊登時間:2007-12-03 09:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 2 日  星期日 晴天


就讓我狠狠地加速前進 ;離開你給我的夢境

今日一早就起身去食野啦.. 又係食左好耐=0=,,

跟著就去左觀塘啦,.,,,,,,

去到行下APM..咁...買左D野...

跟著就去行下啦......

行左好耐...跟著就去9龍灣....

又去左德福啦,,,又行睇下野咁.....啊B係我行緊果陣...講左句令我很窩心的說話!!!!!

去左宜家家私....跟著就回家了!!!

 

刊登時間:2007-12-02 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 1 日  星期六 晴天


搞不清狀況呢! 開心

 

今天與媽媽去了新都....同佢傾左好多野..

哈哈....決定了買相機..感覺相當好呢...

諗下幾時買先@@><"

發覺有時媽媽也可以很幼稚的!!!!哈哈哈!!

刊登時間:2007-12-01 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 30 日  星期五 晴天


I THINK OF YOU! 呆滯

今日又係好凍啊..><><

上肥玲堂先.....跟著就上英文啦,,,

之後就小息..係度玩咁,,,,,

跟著就上pa啦...測驗啊..

都麻麻地識...不過我同啊欣睇返答案知道係損失果陣好開心..雖然個數唔岩..

我地唔知點解會咁開心..=-=

跟著就小息...之後就上cm堂,,,,同啊欣寫下野咁,,,

有人很討厭討厭討厭討厭

跟著就....上數學..測驗....

之後就lunch.....

返到學校有空堂....很無聊!!!!!!

同啊欣都有d野感到很黑人僧....好想發脾氣囉......

跟著就落去啦....

見到啤梨....哈哈...恭喜奸人拎到啊!!!=v=

今次班活動,,超班活動囉..自己有自己玩....

............................=0=.............................

跟著就同左應昌佑影相..=0=佢好令仔啊!...不過都係洪卓立令仔D!!^^

打左陣波就上去執野...點知唔俾打波...我地拎左相之後就行下啦..

去到ANS..度睇野咁....哈哈...

之後就回家了!!!!

PS...唉....討厭!

>v<

刊登時間:2007-11-30 08:48 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]