| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 4 日 星期二 |
生命不可承受的輕  |
今天很倒霉呢,,,,架巴士走左..搞到我要答MTR,,,很討厭@
跟著就返學校,,,好彩有劉B唔係啊雲還傻傻的在等我呢,,,^^
,,,,返到上去無咩特別,,,
小息知道MADAM來了,,,很想去聚下呢,,不過都唔關我地事LU,,,
跟著就上下堂咁,,,LUNCH,,,就買野食,,同奸人買桃哈多,,
初頭食都OK...
不過越食越飽,,,=-=
跟著就上CM堂,,,然後就上中文堂啦,,,-0-
都無咩特別,,,,
陳啟2經常打我的頭,,,,,很討厭,,,,
跟著就打波..還可以啦,,,,
之後就,,,補課,,,,
無無聊聊的過,,,,,><"
之後就放學,,,,哈哈,,整到史路比跌落花[蟲]...哈
唔巧意思..我已經拉返你上黎啦...@!!
啊標仲要叫我唔好拉佢..影左相先喎,,,佢先衰啊!!><"
嘿嘿.....
PS,有個細路仔黎左我屋企玩啊,,,哈哈,,,好乖啊佢,,
|
| 刊登時間:2007-12-04 09:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 3 日 星期一 |
| 也許痛的感覺 證明了愛的深淺 |
今日食完野就....去左醫院陪啊B見醫生..
去到..見到好恐怖既野...
見到有個女人...狂流鼻血...恐怖X10000000啊..
...佢坐左係輪椅度...好似暈左咁...
突然覺得好驚....病真的很恐怖...!!!!
之後1點幾就去左飲茶.,...之後就回家了...
執好野就去補習.....
都無咩特別.......
到補完習.....狂俾人笑LO=0=無奈10分啊...
啊欣勁搞笑....YAN你知什麼嗎>?
跟著就叫人幫我留位LA 2位知心,係度[ 騷擾人]!!
0-仲要俾人改名....哼,,,超難聽的!!!
跟著就,,,去MTR影相,,,,
之後就回家了@ |
| 刊登時間:2007-12-03 09:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 2 日 星期日 |
| 就讓我狠狠地加速前進 ;離開你給我的夢境 |
今日一早就起身去食野啦.. 又係食左好耐=0=,,
跟著就去左觀塘啦,.,,,,,,
去到行下APM..咁...買左D野...
跟著就去行下啦......
行左好耐...跟著就去9龍灣....
又去左德福啦,,,又行睇下野咁.....啊B係我行緊果陣...講左句令我很窩心的說話!!!!!
去左宜家家私....跟著就回家了!!!
 

|
| 刊登時間:2007-12-02 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 1 日 星期六 |
搞不清狀況呢!  |
今天與媽媽去了新都....同佢傾左好多野..
哈哈....決定了買相機..感覺相當好呢...
諗下幾時買先@@><"
發覺有時媽媽也可以很幼稚的!!!!哈哈哈!! |
| 刊登時間:2007-12-01 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 30 日 星期五 |
I THINK OF YOU!  |
今日又係好凍啊..><><
上肥玲堂先.....跟著就上英文啦,,,
之後就小息..係度玩咁,,,,,
跟著就上pa啦...測驗啊..
都麻麻地識...不過我同啊欣睇返答案知道係損失果陣好開心..雖然個數唔岩..
我地唔知點解會咁開心..=-=
跟著就小息...之後就上cm堂,,,,同啊欣寫下野咁,,,
有人很討厭討厭討厭討厭
跟著就....上數學..測驗....
之後就lunch.....
返到學校有空堂....很無聊!!!!!!
同啊欣都有d野感到很黑人僧....好想發脾氣囉......
跟著就落去啦....
見到啤梨....哈哈...恭喜奸人拎到啊!!!=v=
今次班活動,,超班活動囉..自己有自己玩....
............................=0=.............................
跟著就同左應昌佑影相..=0=佢好令仔啊!...不過都係洪卓立令仔D!!^^
打左陣波就上去執野...點知唔俾打波...我地拎左相之後就行下啦..
去到ANS..度睇野咁....哈哈...
之後就回家了!!!!
PS...唉....討厭!
>v<
|
| 刊登時間:2007-11-30 08:48 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 61 | »
|