按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 4
累積人氣: 9054
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 23 日  星期二 晴天


虔誠來信任愛情 連神話也可求證 滿足

今日都唔係上左好多堂啊。好多空堂啊。><有D唔知點咁。

SO今日都無咩特別啊`!空堂果陣拎哂D相出黎睇囉。。

懷念一下以前-0-跟著都無咩特別,.,記得我諗著講全家幅講左一家幅...=0=笑死了

好快就到放學

玩捉E因。。THEN補課。抽到我出去講野囉...

我都唔識講=V=,,,,,跟著6點就回家了....

好耐無試過咁夜回家了。記得以前有時勁夜先回家呢..

奸人,,KIKO記得嗎????

 

刊登時間:2007-10-23 08:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 22 日  星期一 晴天


YEAH~MIND!!!>< 滿足

今日好早就去到雲既樓下,,,,,很神奇呢,,,,

跟著就上下,?堂,,無咩特別啊,,,,,,

小息,,,大戰左一陣,,,,

KAI,,欣,,,[嗚嗚...明白嗎??哈哈]

上CIT堂,,玩到傻啦,,,哈哈,,,

跟著就上下堂咁,,LUNCH,,,,,

去投票,.,.當然投MIND,,,,係個明至既選擇哇,,,,

跟著就食野,,,,THEN回校了,,,,,

上下堂咁....MIS尹好煩啊,,,

同KIKO爭廁所,,唔夠佢爭,,,,,

跟著就,,,測驗,,,,

THEN玩左陣捉E因,,,,

哈.果個啊SIR好..搞野,,,,

嚇到佢跑走,,,,,

好KAI呢,,,,,,

PS...我已很累了!!><

KIKO用呢張啊...呢個都係命令...THX哂啊!!!

 

刊登時間:2007-10-22 09:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 21 日  星期日 晴天


愉快

今日起身之後就去酒樓搵位啦,,,,第1次去呢間酒樓啊,

,,係新開張架,,,叫尚賓樓,,,名字有點奇怪,,,

入到去,,,我同啊妹發覺有個女人好討厭,,,,服務態度很惡劣,,,

很想投訴佢....

食完就同啊妹回家,,,,,

途中遇見教會既人,,,傾左幾句,,

跟著就回家了....玩電腦,,,,

到點9就出門口,,,啊雲嚇親,,,哈哈,,,,

跟著就去補習,,途中去左夾糖吃,,

之後就補啦...今堂很多笑料,,,,

mia d畫功很棒..很神似=v=,,,

跟著就去朗豪坊。去無印買完野就去旺中。。大[等]欣,,,俾佢迫死了。糗死

啊雲有糗事...上當作落then去花園街。

唔知點解每次去到花園街我地都會玩=.=

今日玩推人。。-v-

之後就回家了.....

 

刊登時間:2007-10-21 09:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 20 日  星期六 晴天


我想 用眼淚洗去所有的不堪 滿足

今日起身坐左係度諗返頭先發個夢...真係好恐怖.的...

我還夢見你呢..啊雲..^^...並不是你嚇親我...唔好誤會啊.!!

跟著就食早餐....落左街.買野.....

之後就回家了....

食了很好味的水餃呢..我有份包的@!

跟著就做功課啦,,,,做到3點幾就去同啊媽藍田,,幫舅父整D野,,,

之後。。就去吉之島掃貨,,跟著就回家了,,,,

PS.悶悶的一天。。心情也很納悶!

刊登時間:2007-10-20 08:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 19 日  星期五 晴天


2007-10-19 滿足

今日起身之後就去食野,,,,跟著就回家先,,,,,.

HEA到1點,,,就出去行街啦,,,,

行左好耐,,,攰死了,,=0=,,,

買左D野咁啦,,,,,跟著就去食下午茶....

巧味道.....

跟著就去公園啦....=V=....6點幾回家,,,,,

沖完涼出黎啊媽話我有信喎...

我就拎黎睇啦..長腿叔叔寄信俾我啊...入面有個鎖是扣...佢話祝我10月29日生日喎,,,

,,,,,,佢記錯我生日啊,,,,不過我都好開心,,,我好耐好耐之前因為小學

有個活動係寫信俾長腿叔叔...咁我寄左去..估唔到..佢會寄返D野俾我啊..

雖然記錯我生日..不過我都好開心啊....

哈哈,,長腿叔叔你好嗎???我諗著回信俾佢...要多謝佢啊!!!>v<

 

刊登時間:2007-10-19 08:52 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]