按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 14
累積人氣: 9064
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 22 日  星期六 晴天


唉~ 滿足

黑糖既第10集真的很感動!!!!另外還看了公主小妹呢...真的唔錯!!!!

今日起身之後,,,發覺隻眼好[很],,,,

原來成隻眼都紅哂,,,,,

又係咁,,,,之後啊媽就打電話去陳醫生問個姑娘啦,,,

之後個姑娘就話用D暖水洗下佢,,睇下得唔得..唔得就去睇醫生...

 

11點幾就要出門口去..沙田...

答車去觀塘...點知佢天橋果邊塞車.囉...等左N世..

點知見到好大班人係上面行緊落黎...

可能佢地趕時間等唔到....

之後我地架車既司機都開左門....

好多人地落哂.車...

D人落哂車之後又5知點解又唔塞囉,很奇怪!

之後就等車去沙田,,去到富豪花園,,,之後就上去姨媽屋企,,,

THEN又落去//飲茶//去左果間明星酒樓,,D野食都OK啊><

之後就返姨媽屋企...

返到去玩電腦咁,,,,之後就出去LU..

去沙田新城市廣場行街,,,

見到條裙好令啊..可惜啊媽唔係身邊...-.-......

之後就行啦.搵黎搵去都搵唔到果間野,,,

因為2表姐想買袋...之後我就搵返啊媽就一齊走啦@!!!!

 

 

 

刊登時間:2007-09-22 09:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 21 日  星期五 晴天


2007-09-21 滿足

5知點解今日既心情5太好.....長標問左我好多次我做咩..><

我都唔知做咩,..,,,\

上堂上堂,,,

無咩特別,,,

LUNCH去大家樂,...

之後就買雪糕...

飽到死掉了,...

奸人飽死左...

之後就上中文堂,,,,,

落堂果陣...仲好大力咁打左CKY一下;//痛死佢呢....

報到仇了@@@!!!!!

之後就落禮堂....

玩左陣之後就係度諗野....

諗左好多好多野啊,,,<

之後就放學啦

玩捉E因....

SO GD呢....

不過整跌哂人D野//唔巧意E思,,,

之後就回家啦,,,,,

PS.....點解某人可以咁討厭!!!><

 

刊登時間:2007-09-21 08:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 20 日  星期四 晴天


>< 滿足

今日很大風呢,,,,十分討厭!!!

之後就上去搵CKY,,,,,

玩野囉,,,,佢><"

很討厭!!!

之後就落返去聽早會!..

之後就上課室.....

收下錢咁樣;//

之後就過啦./...

上PA堂........

=>上完哂堂...到LUNCH,,,

去KFC.我同奸人排隊買野先,,,

突然..[拍]一聲..成杯水跌左落地下....仲整親個細路女..

個女人好緊張,,之後就同個經理理論..

人地都賠左個餐既俾佢,..仲要人賠醫藥費囉,,,勁CHEAP..仲要話人俾杯熱水俾佢喎..明

明就自己叫人俾囉,,,

賤格到爆囉,,,,

之後我地成班人就話佢...

THEN左個女人就話佢//點知佢仲要鬧返人轉頭...

講粗口不特止仲要[咀就]人囉

勁CHEAP..仲要賴死唔走囉

正無賴囉,,,,

之後打999///浪費警力!!!!!!!

之後就個女人走左////

臨走之前佢仲偷笑囉,.,.

KAI的!!!

之後就返學校....成件事奸人勁激動...好正義啊!!!

之後就又上堂.....

THEN放學....

玩捉衣因,,,,

曾超嚇死我,啦,,,

><

之後就走啦,,,,

PS,,勁僧某人囉!!!!!!

刊登時間:2007-09-20 09:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 19 日  星期三 晴天


-V-,,, 滿足

今日唔洗早會....

上課室....THX劉純爸幫我拎野!

之後就睇下報紙啦....,,之後就上堂啦,,,,,

無咩特別,,,,THEN小息本來諗著落去既..點知擾擾攘攘都無落到去...仲要俾CKY整囉,,,

之後就上英文堂....雲媽黎左同我坐,,,,

之後都無咩搞笑既,,,-------------->PE堂,,,,

唔知點解今堂PE無咩FEEL...之前打得好激烈呢,,,

落堂果陣,,,仲同奸人整左個POST...超掂呢!

之後LUNCH,,,,

無奈地去左坑小,,,食完就去買野食,,,

回校LU..上聆聽...

悶=.={"

上CIT.....上下網咁,,,,

之後睇左D勁噁心既野...超爆笑..有D相搞到我同啊雲O哂囉,,,

又玩左個記事薄版既MSN,,很無聊呢,,><

哈.....

之後落堂....

就返.課室....

玩下咁,,之後就回家了...

PS,,哈,,,啊雲無事嗎,,今日定左你好多次!!><唔巧意思哇@!玩下,...

刊登時間:2007-09-19 08:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 17 日  星期一 晴天


>< 滿足

眼訓死了..><

返到上去就溫下書咁...><我同啊雲好乖咁有溫書...

之後就測....但係都唔識><

之後就上下堂咁,,,,,

無無聊聊咁過,,,想留心D上堂都唔知點解又要發夢..><

小息同啊雲傾左陣計,.,,搞笑><>

之後就上CIT堂,,啊SIR突然叫哂全班起身,..除左我同啊雲..

嚇死左啊雲囉..勁搞笑哇.佢個表情>v<

之後就,,,,,上下堂...食飯LU....

之後就返學校...上到課室..之後就玩果GAME,,

猜輸左就要打果個..

俾人打到紅哂....

不過算啦./..玩下...我一定有機會報仇的!!!

之後就上下堂啦...

放學就去打波....

個女ET好黑我囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間:2007-09-17 09:06 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]