| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 22 日 星期六 |
唉~  |
黑糖既第10集真的很感動!!!!另外還看了公主小妹呢...真的唔錯!!!!
今日起身之後,,,發覺隻眼好[很],,,,
原來成隻眼都紅哂,,,,,
又係咁,,,,之後啊媽就打電話去陳醫生問個姑娘啦,,,
之後個姑娘就話用D暖水洗下佢,,睇下得唔得..唔得就去睇醫生...
11點幾就要出門口去..沙田...
答車去觀塘...點知佢天橋果邊塞車.囉...等左N世..
點知見到好大班人係上面行緊落黎...
可能佢地趕時間等唔到....
之後我地架車既司機都開左門....
好多人地落哂.車...
D人落哂車之後又5知點解又唔塞囉,很奇怪!
之後就等車去沙田,,去到富豪花園,,,之後就上去姨媽屋企,,,
THEN又落去//飲茶//去左果間明星酒樓,,D野食都OK啊><
之後就返姨媽屋企...
返到去玩電腦咁,,,,之後就出去LU..
去沙田新城市廣場行街,,,
見到條裙好令啊..可惜啊媽唔係身邊...-.-......
之後就行啦.搵黎搵去都搵唔到果間野,,,
因為2表姐想買袋...之後我就搵返啊媽就一齊走啦@!!!!
|
| 刊登時間:2007-09-22 09:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 21 日 星期五 |
2007-09-21  |
5知點解今日既心情5太好.....長標問左我好多次我做咩..><
我都唔知做咩,..,,,\
上堂上堂,,,
無咩特別,,,
LUNCH去大家樂,...
之後就買雪糕...
飽到死掉了,...
奸人飽死左...
之後就上中文堂,,,,,
落堂果陣...仲好大力咁打左CKY一下;//痛死佢呢....
報到仇了@@@!!!!!
之後就落禮堂....
玩左陣之後就係度諗野....
諗左好多好多野啊,,,<
之後就放學啦
玩捉E因....
SO GD呢....
不過整跌哂人D野//唔巧意E思,,,
之後就回家啦,,,,,
PS.....點解某人可以咁討厭!!!><
|
| 刊登時間:2007-09-21 08:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 20 日 星期四 |
><  |
今日很大風呢,,,,十分討厭!!!
之後就上去搵CKY,,,,,
玩野囉,,,,佢><"
很討厭!!!
之後就落返去聽早會!..
之後就上課室.....
收下錢咁樣;//
之後就過啦./...
上PA堂........
=>上完哂堂...到LUNCH,,,
去KFC.我同奸人排隊買野先,,,
突然..[拍]一聲..成杯水跌左落地下....仲整親個細路女..
個女人好緊張,,之後就同個經理理論..
人地都賠左個餐既俾佢,..仲要人賠醫藥費囉,,,勁CHEAP..仲要話人俾杯熱水俾佢喎..明
明就自己叫人俾囉,,,
賤格到爆囉,,,,
之後我地成班人就話佢...
THEN左個女人就話佢//點知佢仲要鬧返人轉頭...
講粗口不特止仲要[咀就]人囉
勁CHEAP..仲要賴死唔走囉
正無賴囉,,,,
之後打999///浪費警力!!!!!!!
之後就個女人走左////
臨走之前佢仲偷笑囉,.,.
KAI的!!!
之後就返學校....成件事奸人勁激動...好正義啊!!!
之後就又上堂.....
THEN放學....
玩捉衣因,,,,
曾超嚇死我,啦,,,
><
之後就走啦,,,,
PS,,勁僧某人囉!!!!!! |
| 刊登時間:2007-09-20 09:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 19 日 星期三 |
-V-,,,  |
今日唔洗早會....
上課室....THX劉純爸幫我拎野!
之後就睇下報紙啦....,,之後就上堂啦,,,,,
無咩特別,,,,THEN小息本來諗著落去既..點知擾擾攘攘都無落到去...仲要俾CKY整囉,,,
之後就上英文堂....雲媽黎左同我坐,,,,
之後都無咩搞笑既,,,-------------->PE堂,,,,
唔知點解今堂PE無咩FEEL...之前打得好激烈呢,,,
落堂果陣,,,仲同奸人整左個POST...超掂呢!
之後LUNCH,,,,
無奈地去左坑小,,,食完就去買野食,,,
回校LU..上聆聽...
悶=.={"
上CIT.....上下網咁,,,,
之後睇左D勁噁心既野...超爆笑..有D相搞到我同啊雲O哂囉,,,
又玩左個記事薄版既MSN,,很無聊呢,,><
哈.....
之後落堂....
就返.課室....
玩下咁,,之後就回家了...
PS,,哈,,,啊雲無事嗎,,今日定左你好多次!!><唔巧意思哇@!玩下,... |
| 刊登時間:2007-09-19 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 17 日 星期一 |
><  |
眼訓死了..><
返到上去就溫下書咁...><我同啊雲好乖咁有溫書...
之後就測....但係都唔識><
之後就上下堂咁,,,,,
無無聊聊咁過,,,想留心D上堂都唔知點解又要發夢..><
小息同啊雲傾左陣計,.,,搞笑><>
之後就上CIT堂,,啊SIR突然叫哂全班起身,..除左我同啊雲..
嚇死左啊雲囉..勁搞笑哇.佢個表情>v<
之後就,,,,,上下堂...食飯LU....
之後就返學校...上到課室..之後就玩果GAME,,
猜輸左就要打果個..
俾人打到紅哂....
不過算啦./..玩下...我一定有機會報仇的!!!
之後就上下堂啦...
放學就去打波....
個女ET好黑我囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-09-17 09:06 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 61 | »
|