| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 10 日 星期五 |
2007-08-10  |
今日又落雨啦,,,仲好大tim!!
9 點幾出門口...
去到富0已經濕哂啦!!./\.
之後就返學校啦.!
見到黃sir..開門俾我地!
之後就得我同啊雲,,
玩電腦玩到悶囉,,
總之唔返囉!!
之後就走啦!
返屋企睇電視,,,之後就訓覺啦,,
唔知係咪落雨..特別好訓!
ps..姑姑打電話黎報喜,,佢個女可以完校升到中6,,
我呀媽同佢傾左好多野囉,,,
一定對我好大期望...不過,,,,,
|
| 刊登時間:2007-08-10 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 9 日 星期四 |
生日快樂喔..呀雲!  |
誕生日おめでとう( >v <
今日係呀雲既大日子,,生日快樂,,
我同我細佬係第1個親口對佢講生日快樂啊!
哈,,,
12点9就出門口..去到,,等左佢地3個字,,kiko遲到,,之後就出發啦!!
去到果度,,就入去食野啦,,,
果度d壽司認真麻麻...
d飯夾起就散哂!
食到咁上下就玩左個game,,
我地就搵碟難食壽司..猜石頭剪刀布!
我係大贏家,,食左一件,,!!
呀雲就輸左好多次..
飽死佢啦,,!~
之後4點就走人,...去影貼紙相...超搞笑~~~
d相噁心到爆..有d~
真係笑到肚痛,,,
哈哈
哈哈
哈哈
哈哈
哈哈
之後再影多部,,,
個個都唔知發生咩事..影得勁...快
我仲唔知點解坐左落kiko度,,哈..
之後就kiko同綺雲去影,,我地呀雲就搞破壞!!yeah!/
之後就去打機,,,
玩左太鼓の 達人..
幾好玩啊..
不過打到隻手好痛!then去玩賽車,,
遜啊,,,
哈,,之後就走啦,,,拉左呀雲佢地,去搵車走,
,而佢地又搵唔到,sor啊.!!







--------祝呀雲は琴の成功を試験する -------- |
| 刊登時間:2007-08-09 09:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 8 日 星期三 |
有緣,,,  |
今日無咩特別,,,
中午就執下野咁,,,搵返小學既野,,
好低B!!之後玩電腦///
搵到套日劇,,叫唯愛,,
唔知邊個做..
但好好睇,,,
嘿,,,之後就去補習,,行行下就見到KIKO喎...
嘿//真有緣///
THEN就返屋企啦.!!
希望去CAmp會好天!!!! |
| 刊登時間:2007-08-08 09:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 7 日 星期二 |
去街...  |
今日食完野就出門口啦,,,
去到就行下啦....之後就去左潮特,,
有好多poohpooh公仔都好可愛啊!超想拎哂返屋企!!
之後就行下...kiko搵下d小魚仙既野...
但都無岩心水!
之後就行去女人街,,,
睇下野咁,,,
終於都搵到啦,,,
、haha...
之後就去諗著行去旺中
...kiko要買野,,
行去漢X書局果邊有個男仔走黎問我買唔買書..
我就話唔買啦.佢話追著我黎問.
.之後佢仲話唔好行咁快啦,,,我腳[被],,
之後仲話我衰..= v=傻架....
之後就走去...行左陣,,就去花園街,,
買左杯雪糕食..好大杯啊,,,so gd~
之後就行下..買左風扇,,好可愛的,.,
之後就答車返屋企啦,,,
|
| 刊登時間:2007-08-07 08:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 6 日 星期一 |
.........................................................  |
今日落雨喔//
落親雨個人心情都唔太好...
希望下星期唔好落雨!!
因為去camp呀嗎...
= v =
起身之後就食野啦,,,then出去寄信,..
之後就返黎食野啦....
食緊飯個陣,,呀媽同我地講左好多野啊,,,
之後就玩下電腦...2點幾去左去...then又返黎執野走啦,,,
落到樓下諗,,我有無帶銀包呢..
之後就唔理..就遲到..
點知去到地鐵站,,發覺無帶喎,,
-/\-黑仔啊,,又要行返去囉,,之後就叫呀妹拎落黎俾我..
之後就去搵呀雲,,,sor遲到,,\
之後就去買野啦,,呀雲買左對鞋,,,之後就一齊買左頸連...
then就去補習....
補補下就變左玩..
畫黎畫去...呀雲畫到我隻手花哂...
慘.....
之後就返屋企啦...
ps..黑仔到爆,,,,今日趕去搵呀雲,,,趕到我死咁...
|
| 刊登時間:2007-08-06 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 61 | »
|