按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 17
累積人氣: 9047
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 10 日  星期五 晴天


2007-08-10 不安

今日又落雨啦,,,仲好大tim!!

9 點幾出門口...

去到富0已經濕哂啦!!./\.

之後就返學校啦.!

見到黃sir..開門俾我地!

之後就得我同啊雲,,

玩電腦玩到悶囉,,

總之唔返囉!!

之後就走啦!

返屋企睇電視,,,之後就訓覺啦,,

唔知係咪落雨..特別好訓!

ps..姑姑打電話黎報喜,,佢個女可以完校升到中6,,

我呀媽同佢傾左好多野囉,,,

一定對我好大期望...不過,,,,,

刊登時間:2007-08-10 08:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 9 日  星期四 晴天


生日快樂喔..呀雲! 驚訝

誕生日おめでとう( >v <

今日係呀雲既大日子,,生日快樂,,

我同我細佬係第1個親口對佢講生日快樂啊!

哈,,,

12点9就出門口..去到,,等左佢地3個字,,kiko遲到,,之後就出發啦!!

去到果度,,就入去食野啦,,,

果度d壽司認真麻麻...

d飯夾起就散哂!

食到咁上下就玩左個game,,

我地就搵碟難食壽司..猜石頭剪刀布!

我係大贏家,,食左一件,,!!

呀雲就輸左好多次..

飽死佢啦,,!~

之後4點就走人,...去影貼紙相...超搞笑~~~

d相噁心到爆..有d~

真係笑到肚痛,,,

哈哈

哈哈

哈哈

哈哈

哈哈

之後再影多部,,,

個個都唔知發生咩事..影得勁...快

我仲唔知點解坐左落kiko度,,哈..

之後就kiko同綺雲去影,,我地呀雲就搞破壞!!yeah!/

之後就去打機,,,

玩左太鼓の 達人..

幾好玩啊..

不過打到隻手好痛!then去玩賽車,,

遜啊,,,

哈,,之後就走啦,,,拉左呀雲佢地,去搵車走,

,而佢地又搵唔到,sor啊.!!

 

 

--------祝呀雲は琴の成功を試験する --------

刊登時間:2007-08-09 09:36 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 8 日  星期三 晴天


有緣,,, 驚訝

今日無咩特別,,,

中午就執下野咁,,,搵返小學既野,,

好低B!!之後玩電腦///

搵到套日劇,,叫唯愛,,

唔知邊個做..

但好好睇,,,

嘿,,,之後就去補習,,行行下就見到KIKO喎...

嘿//真有緣///

THEN就返屋企啦.!!

希望去CAmp會好天!!!!

刊登時間:2007-08-08 09:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 7 日  星期二 晴天


去街... 滿足

今日食完野就出門口啦,,,

去到就行下啦....之後就去左潮特,,

有好多poohpooh公仔都好可愛啊!超想拎哂返屋企!!

之後就行下...kiko搵下d小魚仙既野...

但都無岩心水!

之後就行去女人街,,,

睇下野咁,,,

終於都搵到啦,,,

、haha...

之後就去諗著行去旺中

...kiko要買野,,

行去漢X書局果邊有個男仔走黎問我買唔買書..

我就話唔買啦.佢話追著我黎問.

.之後佢仲話唔好行咁快啦,,,我腳[被],,

之後仲話我衰..= v=傻架....

之後就走去...行左陣,,就去花園街,,

買左杯雪糕食..好大杯啊,,,so gd~

之後就行下..買左風扇,,好可愛的,.,

之後就答車返屋企啦,,,

 

 

刊登時間:2007-08-07 08:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 6 日  星期一 晴天


......................................................... 滿足

今日落雨喔//

落親雨個人心情都唔太好...

希望下星期唔好落雨!!

因為去camp呀嗎...

=  v  =

起身之後就食野啦,,,then出去寄信,..

之後就返黎食野啦....

食緊飯個陣,,呀媽同我地講左好多野啊,,,

之後就玩下電腦...2點幾去左去...then又返黎執野走啦,,,

落到樓下諗,,我有無帶銀包呢..

之後就唔理..就遲到..

點知去到地鐵站,,發覺無帶喎,,

-/\-黑仔啊,,又要行返去囉,,之後就叫呀妹拎落黎俾我..

之後就去搵呀雲,,,sor遲到,,\

之後就去買野啦,,呀雲買左對鞋,,,之後就一齊買左頸連...

then就去補習....

補補下就變左玩..

畫黎畫去...呀雲畫到我隻手花哂...

慘.....

之後就返屋企啦...

ps..黑仔到爆,,,,今日趕去搵呀雲,,,趕到我死咁...

 

刊登時間:2007-08-06 09:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]