| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 22 日 星期三 |
運吉的!!>>  |
かにさん ,,,誕生日おめでとうよ !!!あなたを祈って事を願ってなるよ !!^^"
蟹先生,,,生日快樂喔!!!祝你心想事成啦!!^^"
頭先睇東張西望見到吳x祖...就諗返起我同奸人既傻野...
果時同奸人創做左本吳x祖畫冊..唔知而家仲係唔係度呢??
今日2點就出門口啦...去到地鐵站搵嫻...章魚同咸菜都係度,,
答地鐵果陣見到個女人拎著個電話就好似對講機咁講野...
一論咀咁講...無理到電話入面既人既感受,,,哈,,笑死我地@@@
之後就去觀塘搵齊人就去食野啦....
去左既野到食野啦,,叫個2樣野食...有野飲...我地3個爭飲果杯既..嫻同KIKO迫死我啦..
搞到我成身都係檸水囉...>v<""
之後就走啦,,,去左9龍灣打機....
入到去就唔見哂D男仔...我地就玩太鼓....之後就去玩射籃球..
好玩啊//不過我地3個爭波,,勁唔團結啊@@
我地仲勁到掟埋出去面TIM...勁恐怖啊...
哈,,,
之後我地女仔就去影貼紙相先///
唔錯呀今次
之後等班男仔黎...
等左好耐..佢地又話唔黎喎,....
運吉..咁難得可以出黎..
咁都影唔到@@
之後我地就走啦///
PS.諗著整返好條電話[星]..點知整唔到///
/算啦..已經唔重要啦@@!!!!

我切架...心形既...多士,,


|
| 刊登時間:2007-08-22 09:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 21 日 星期二 |
>v<  |
今日起身就出左去...
係公園見到細佬個朋友仔///佢地2個就係度打羽毛球...
我就要追著佢地2個..累死呢...
我媽就係度同個朋友仔個媽媽傾計!!
之後我就呢埋///等佢地2個搵我...
佢地2個就係度叫姐姐..你係邊啊??
咁..仲走去搵個朋友仔個呀媽..問佢喎..搞到個呀姨O哂!!
=.=..
之後2點收到嫻既電話...就飛去啦...
之後就搵佢啦...
咁我地就行下...唔知點解會3人行..多左個人!?-0-
之後我就同嫻去影貼紙相啦1!!
好可愛呀部機!!
之後就走啦!
PS,,,一日未到公佈成績果日都唔知自己彈得好唔好...
話唔定好呢!?
嫻...俾D信心自己啊!!^^ |
| 刊登時間:2007-08-21 08:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 20 日 星期一 |
2007-08-20  |
今日起身就俾呀媽叫左起身出去啦!!
之後就返黎睇惡作劇之吻啦!!!湘琴好幸福啊!!
之後就食野////
THEN就去檢查啦///
啊B去智能測驗喔!
哈..好搞笑架..去認顏色果陣..佢唔識喎..
將黃色變左紅色//黑色又變左藍色,.,我一睇著就係度笑...
>v<
之後就去左東港城行啦..
之後就去補習,,,係地鐵站見到啊雲...離遠睇勁似網球員...因為佢戴左帽啊!
哈..之後啊雲傾左好多野,...超搞笑...
之後就入去補啦,,,
我格離個女仔囉,,勁污糟啊,,,
unhygienic!!!!
之後就返屋企啦!!
網上找到的!!:
<=余c曼
林夆
睇到係邊個嗎??陳自瑤yoyo
黎姿啊><
關心X
mandy啊...細個就已經咁令啦!
王力X睇到就覺得勁搞笑!!
|
| 刊登時間:2007-08-20 08:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 19 日 星期日 |
傻瓜!!  |
今日一起身去食左野之後就落左去一陣...
之後上返屋企..坐左陣,,睇左咩一碌x
睇左陣就去新都啦!
去左玩具反斗城,,,
行左勁耐先簡到2份玩具,,,,><我細佬真[驗]尖!!
咩都唔鐘意..
之後就走啦,,,
同AR妹買左野食..之後就行下啦..
同呀妹呀媽去左睇書包...我就唔買左,.,.,
呀妹都睇唔岩..
之後就去左街市..
哇.個呀婆拎著勁多[充]...差D隊我度...俾佢嚇死..
之後買左好多海鮮食...!!><.
有蟹食啊..
我最愛,,>v<雖然食左會敏感..不過我都要食..
好味啊嗎!!
|
| 刊登時間:2007-08-19 09:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 18 日 星期六 |
>V<  |
今日起身..好好天啊..!>V<
之後就出去食野啦...
去左將中食耶林閣...
都ok啊1!
之後就去左[無]險樂園度玩!
之後就去將 軍o廣場..行下啦..
買左d野就回家....
返到屋企就執下野..做下功課啦...,.
,,,,,,,睇X酷一叮.//笑死我啦!!!>V< |
| 刊登時間:2007-08-18 08:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 61 | »
|