按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 18
累積人氣: 9068
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 22 日  星期三 晴天


運吉的!!>> 不安

かにさん ,,,誕生日おめでとうよ !!!あなたを祈って事を願ってなるよ !!^^"

蟹先生,,,生日快樂喔!!!祝你心想事成啦!!^^"

 

頭先睇東張西望見到吳x祖...就諗返起我同奸人既傻野...

果時同奸人創做左本吳x祖畫冊..唔知而家仲係唔係度呢??

 

今日2點就出門口啦...去到地鐵站搵嫻...章魚同咸菜都係度,,

答地鐵果陣見到個女人拎著個電話就好似對講機咁講野...

一論咀咁講...無理到電話入面既人既感受,,,哈,,笑死我地@@@

之後就去觀塘搵齊人就去食野啦....

去左既野到食野啦,,叫個2樣野食...有野飲...我地3個爭飲果杯既..嫻同KIKO迫死我啦..

搞到我成身都係檸水囉...>v<""

之後就走啦,,,去左9龍灣打機....

入到去就唔見哂D男仔...我地就玩太鼓....之後就去玩射籃球..

好玩啊//不過我地3個爭波,,勁唔團結啊@@

我地仲勁到掟埋出去面TIM...勁恐怖啊...

哈,,,

之後我地女仔就去影貼紙相先///

唔錯呀今次

之後等班男仔黎...

等左好耐..佢地又話唔黎喎,....

運吉..咁難得可以出黎..

咁都影唔到@@

之後我地就走啦///

PS.諗著整返好條電話[星]..點知整唔到///

/算啦..已經唔重要啦@@!!!!

我切架...心形既...多士,,

 

刊登時間:2007-08-22 09:05 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 21 日  星期二 晴天


>v< 驚訝

今日起身就出左去...

係公園見到細佬個朋友仔///佢地2個就係度打羽毛球...

我就要追著佢地2個..累死呢...

我媽就係度同個朋友仔個媽媽傾計!!

之後我就呢埋///等佢地2個搵我...

佢地2個就係度叫姐姐..你係邊啊??

咁..仲走去搵個朋友仔個呀媽..問佢喎..搞到個呀姨O哂!!

=.=..

之後2點收到嫻既電話...就飛去啦...

之後就搵佢啦...

咁我地就行下...唔知點解會3人行..多左個人!?-0-

之後我就同嫻去影貼紙相啦1!!

好可愛呀部機!!

之後就走啦!

PS,,,一日未到公佈成績果日都唔知自己彈得好唔好...

話唔定好呢!?

嫻...俾D信心自己啊!!^^

刊登時間:2007-08-21 08:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 20 日  星期一 晴天


2007-08-20 愉快

今日起身就俾呀媽叫左起身出去啦!!

之後就返黎睇惡作劇之吻啦!!!湘琴好幸福啊!!

之後就食野////

THEN就去檢查啦///

啊B去智能測驗喔!

哈..好搞笑架..去認顏色果陣..佢唔識喎..

將黃色變左紅色//黑色又變左藍色,.,我一睇著就係度笑...

>v<

之後就去左東港城行啦..

之後就去補習,,,係地鐵站見到啊雲...離遠睇勁似網球員...因為佢戴左帽啊!

哈..之後啊雲傾左好多野,...超搞笑...

之後就入去補啦,,,

我格離個女仔囉,,勁污糟啊,,,

unhygienic!!!!

之後就返屋企啦!!

 

網上找到的!!:

<=余c曼

林夆

睇到係邊個嗎??陳自瑤yoyo

黎姿啊><

關心X

mandy啊...細個就已經咁令啦!

王力X睇到就覺得勁搞笑!!

刊登時間:2007-08-20 08:49 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 19 日  星期日 晴天


傻瓜!! 開心

今日一起身去食左野之後就落左去一陣...

之後上返屋企..坐左陣,,睇左咩一碌x

睇左陣就去新都啦!

去左玩具反斗城,,,

行左勁耐先簡到2份玩具,,,,><我細佬真[驗]尖!!

咩都唔鐘意..

之後就走啦,,,

同AR妹買左野食..之後就行下啦..

同呀妹呀媽去左睇書包...我就唔買左,.,.,

呀妹都睇唔岩..

之後就去左街市..

哇.個呀婆拎著勁多[充]...差D隊我度...俾佢嚇死..

之後買左好多海鮮食...!!><.

有蟹食啊..

我最愛,,>v<雖然食左會敏感..不過我都要食..

好味啊嗎!!

 

刊登時間:2007-08-19 09:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 18 日  星期六 晴天


>V< 驚訝

今日起身..好好天啊..!>V<

之後就出去食野啦...

去左將中食耶林閣...

都ok啊1!

之後就去左[無]險樂園度玩!

之後就去將 軍o廣場..行下啦..

買左d野就回家....

返到屋企就執下野..做下功課啦...,.

 

,,,,,,,睇X酷一叮.//笑死我啦!!!>V<

刊登時間:2007-08-18 08:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]