按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 10
累積人氣: 9040
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 3 日  星期一 晴天


開學日喔~

要返學lu,,,去到車站超級多人囉,,,d f1超多啊,,,,

之後就去搵呀雲lu,,,

一齊回校,,d f1迫哂係門口...搞到勁迫囉,,-v-

之後就排隊上去啦,,見到個侍應MISS...-V-超似,,

上禮堂,,開學禮...成個開學禮基本上無咩點聽過..淨係係度傾下計..幫呀欣曾超整個袋既胡碟結..

呀欣成功左..但曾超就唔得啦,SORRY啊!!!

一次成功唔代表次次都成功!><

哈.,...之後就上課室....今年係MISS尹&MISS趙做我地班主任啊...

就派下野啊...之後就小息///

THEN就落左去啦,,,

搵MISS許果D傾下計.,.

之後就上返去啦

要果D咩自我介紹囉...

低BB架.,.

之後就放學啦.,..

去左買野食..THEN就回家啦..

之後返到屋企,,食完通粉就係度睇電視,,,玩啦,,

玩到3點幾就落左街..去左商場哂相,,,

&買野,,,,

之後就返屋企,,,

等到5點幾就要去明德啦,,,

因為啊B隻眼紅左腫左啊...

要去睇醫生..去睇陳醫生...

之後就回家啦.,..去拎相..哂左我同KIKO既合照,,

哂定第時俾佢簽名囉,,等佢記得有我LI個好朋友哇,,

唔係第時做左大明星唔識我啦.///唔記得我啦!!!!

卡卡...

刊登時間:2007-09-03 09:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 2 日  星期日 晴天


聽日要返學啦..... 感動

琴晚發左個超級超級超級超級超級真實既夢....就係夢見我同啊雲,,KIKO..奸人一齊返學校。

點知發現學校係禮堂整左個泳池,個泳池仲要好高好高,,,超恐怖,,,

之後唔知點解飛左去第2個畫面..就係我地係度游水....=.=LI個夢真係好真實,,

醒返仲係度諗返係咪真
!~

今日一早去左搵位...飲茶啦..

飲完爸爸就要返工啦,,,點解要返呢?

之後我地返屋企先...HEA下,,睇電視,,,THEN就出去啦...去左買野..THEN返屋企一陣放低D野就又出去

食野....

THEN去搵BABA就回家啦........

點知又俾呀B拉左我落去玩囉,,,

累死了!!!!

 

刊登時間:2007-09-02 09:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 1 日  星期六 晴天


2007-09-01 愉快

今日啊B去開家長會....

呀媽就去聽....啊B就係課室度玩////

佢地返到屋企果陣..呀媽就話俾我聽佢好乖....

無喊到喎....因為果D小朋友都喊著要搵媽媽!

哈..呀B就好乖咁係度玩,....

 

今日食完野就出門口啦.....

成日都收到姨媽既電話...

佢地係度商量緊D野....

之後就要出藍田整D野...

整完就去行下,,,買左D衫,,,

去左吉之島...買左好多好多野食哇..!@

THEN就去左食野啦,,,

YO..正喔..

之後就行下就回家啦...

 

 

刊登時間:2007-09-01 09:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 31 日  星期五 晴天


kai子2人組!!>V< 愉快

今日起身之後就出左去啦......同啊b去左公園玩..-.-我 只可以睇著佢玩!

之後見到區樂森///

哈....依然咁可愛啊!!

佢細佬勁似佢,,,,

之後就搵埋啊媽就回家啦....

睇下電視,,食下野,,,

之後就溫左陣,,,,,書,,,

mia俾果本生字秘級...好多啊..唔知要溫到幾時!

之後就出去惠康買野....

[仲記得去camp,,買野果陣.....我地女仔個個爭著要積分呢.....好似師奶啊!]

之後就去買m記食.,...

then又落去lu,,,,

 去左同啊妹打羽毛球...我坐係度睇佢地已經覺得勁搞笑!!

個kai奚欣..d動作...笑死我同啊妹&余li,,,,

之後我地係度扮佢d動作!!

我地係度話佢係呀婆....成身裝滿縲絲...個袋裝著d縲絲批!~>V<

搞笑...笑到勁肚痛~

果2個男仔都唔知係度做咩!

then就回家啦..

 

刊登時間:2007-08-31 08:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 30 日  星期四 晴天


第一天上學!> 愉快

今日係啊b既第一日返學既日子,,,

我地成家人一早起身陪佢,,之後就出門口啦,,

成家人陪佢返學,,真大牌喔~!

哈,,佢著左校服都唔似幼稚園生..好細個啊佢個樣..

之後我就同呀妹去食野...

then就去接啊b放學啦,,又見到佢個朋友仔,,,

之後就回家食野,,,,

睇埋電視果d..就出門口啦....

去新都城..去左因宜個大快活食野,,,,

途中去因而果陣見到d有公公婆婆係度排隊..好似係派唔知咩,,,

但見到個呀伯&一d呀婆係度鬧交,,,

好激動啊佢地!!@@

之後就走左,,>0<

then就去行下,,,,,

然後就去左果d公園度..

細個都去過,,而家唔同哂lu,,,,

好玩左..可惜我大個左啦,,,,

唔係就好玩啦,,,

哈,,,啊bbbbb玩個滑梯

超搞笑...

佢[線]埋落個地下度...個情景超超超超超超搞笑哇!!!!

之後就回家luu,,,,

--cit仍然停留....無做過...點算呢!?

刊登時間:2007-08-30 08:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]