| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一 |
| 開學日喔~ |
要返學lu,,,去到車站超級多人囉,,,d f1超多啊,,,,
之後就去搵呀雲lu,,,
一齊回校,,d f1迫哂係門口...搞到勁迫囉,,-v-
之後就排隊上去啦,,見到個侍應MISS...-V-超似,,
上禮堂,,開學禮...成個開學禮基本上無咩點聽過..淨係係度傾下計..幫呀欣曾超整個袋既胡碟結..
呀欣成功左..但曾超就唔得啦,SORRY啊!!!
一次成功唔代表次次都成功!><
哈.,...之後就上課室....今年係MISS尹&MISS趙做我地班主任啊...
就派下野啊...之後就小息///
THEN就落左去啦,,,
搵MISS許果D傾下計.,.
之後就上返去啦
要果D咩自我介紹囉...
低BB架.,.
之後就放學啦.,..
去左買野食..THEN就回家啦..
之後返到屋企,,食完通粉就係度睇電視,,,玩啦,,
玩到3點幾就落左街..去左商場哂相,,,
&買野,,,,
之後就返屋企,,,
等到5點幾就要去明德啦,,,
因為啊B隻眼紅左腫左啊...
要去睇醫生..去睇陳醫生...
之後就回家啦.,..去拎相..哂左我同KIKO既合照,,
哂定第時俾佢簽名囉,,等佢記得有我LI個好朋友哇,,
唔係第時做左大明星唔識我啦.///唔記得我啦!!!!
卡卡...
|
| 刊登時間:2007-09-03 09:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 2 日 星期日 |
聽日要返學啦.....  |
琴晚發左個超級超級超級超級超級真實既夢....就係夢見我同啊雲,,KIKO..奸人一齊返學校。
點知發現學校係禮堂整左個泳池,個泳池仲要好高好高,,,超恐怖,,,
之後唔知點解飛左去第2個畫面..就係我地係度游水....=.=LI個夢真係好真實,,
醒返仲係度諗返係咪真
!~
今日一早去左搵位...飲茶啦..
飲完爸爸就要返工啦,,,點解要返呢?
之後我地返屋企先...HEA下,,睇電視,,,THEN就出去啦...去左買野..THEN返屋企一陣放低D野就又出去
食野....
THEN去搵BABA就回家啦........
點知又俾呀B拉左我落去玩囉,,,
累死了!!!!
|
| 刊登時間:2007-09-02 09:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 1 日 星期六 |
2007-09-01  |
今日啊B去開家長會....
呀媽就去聽....啊B就係課室度玩////
佢地返到屋企果陣..呀媽就話俾我聽佢好乖....
無喊到喎....因為果D小朋友都喊著要搵媽媽!
哈..呀B就好乖咁係度玩,....
今日食完野就出門口啦.....
成日都收到姨媽既電話...
佢地係度商量緊D野....
之後就要出藍田整D野...
整完就去行下,,,買左D衫,,,
去左吉之島...買左好多好多野食哇..!@
THEN就去左食野啦,,,
YO..正喔..
之後就行下就回家啦...
|
| 刊登時間:2007-09-01 09:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 31 日 星期五 |
kai子2人組!!>V<  |
今日起身之後就出左去啦......同啊b去左公園玩..-.-我 只可以睇著佢玩!
之後見到區樂森///
哈....依然咁可愛啊!!
佢細佬勁似佢,,,,
之後就搵埋啊媽就回家啦....
睇下電視,,食下野,,,
之後就溫左陣,,,,,書,,,
mia俾果本生字秘級...好多啊..唔知要溫到幾時!
之後就出去惠康買野....
[仲記得去camp,,買野果陣.....我地女仔個個爭著要積分呢.....好似師奶啊!]
之後就去買m記食.,...
then又落去lu,,,,
去左同啊妹打羽毛球...我坐係度睇佢地已經覺得勁搞笑!!
個kai奚欣..d動作...笑死我同啊妹&余li,,,,
之後我地係度扮佢d動作!!
我地係度話佢係呀婆....成身裝滿縲絲...個袋裝著d縲絲批!~>V<
搞笑...笑到勁肚痛~
果2個男仔都唔知係度做咩!
then就回家啦..
|
| 刊登時間:2007-08-31 08:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 30 日 星期四 |
第一天上學!>  |
今日係啊b既第一日返學既日子,,,
我地成家人一早起身陪佢,,之後就出門口啦,,
成家人陪佢返學,,真大牌喔~!
哈,,佢著左校服都唔似幼稚園生..好細個啊佢個樣..
之後我就同呀妹去食野...
then就去接啊b放學啦,,又見到佢個朋友仔,,,
之後就回家食野,,,,
睇埋電視果d..就出門口啦....
去新都城..去左因宜個大快活食野,,,,
途中去因而果陣見到d有公公婆婆係度排隊..好似係派唔知咩,,,
但見到個呀伯&一d呀婆係度鬧交,,,
好激動啊佢地!!@@
之後就走左,,>0<
then就去行下,,,,,
然後就去左果d公園度..
細個都去過,,而家唔同哂lu,,,,
好玩左..可惜我大個左啦,,,,
唔係就好玩啦,,,
哈,,,啊bbbbb玩個滑梯
超搞笑...
佢[線]埋落個地下度...個情景超超超超超超搞笑哇!!!!
之後就回家luu,,,,
--cit仍然停留....無做過...點算呢!? |
| 刊登時間:2007-08-30 08:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 61 | »
|