| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一 |
我在你的心裡 有沒有一點特別 !!!!  |
大家還記得高琳琳嗎>?>剛剛無意中打開了她的日記。
重新再睇多次,,,,,,唔知點解眼淚又流出了!!實在很可憐....
高琳琳能活下來多好,,,,可以看看世界有多美麗,,,可以感受到爸媽的愛!
但她只能生存9天....真的十分可憐!~/.\
今日勁嬲啊,,,,,嬲著咁行返黎,,,,啊妹又發揮賤格本性!
返到去就上堂.,,,都無咩特別,,,,小息落左去食野,,,,,
跟著上CIT堂....成堂就係度玩遊戲,,,,,
之後就小息。。唔記得做咩啦......
跟著上中文堂,,,,數學...做數咁啦....
LUNCH...去左富寧街市買野食...點知我同啊雲玩玩下就有隻蟑螂。嚇死了//
啊雲可能嚇呆了!!我就勁激動,,,,超可怕的,,,,,><
跟著就返去食啦,,,,,
跟著上會計,,......英文........代堂,,,,
係度玩下咁,,,,,SORRY啊雲搞到你爭D跌落地下..我不是有心的...
我都唔知你會唔知,,好彩我頂著左你,,,
><跟著玩捉E因......之後就補課啦,,,,!
5點幾就回家了,,,,





|
| 刊登時間:2007-10-29 09:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 28 日 星期日 |
一場誤會>V<  |
今日補習.....去到女人街...覺得好大成功感,,,<={啊雲講架,,哈哈,,}
之後就去補習啦。。啊雲就打NDSL我同啊欣就係度傾名啦///有個名超岩啊欣~!
哇哈哈...笑死啦......
補完就去花園街
一場誤會啊....>b<
之後就去花園街,,去親花園街都會好HIGH
KAI子啊///
跟著就去食野啦,,,,之後就行下啦,,,,,'
買左D野食就回家了.....
|
| 刊登時間:2007-10-28 09:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 27 日 星期六 |
嚇死人啦,,,,,-/\-  |
今日9點幾就出到觀塘啦,,,,去幫啊B搞回鄉證,,,整到,,,11點幾就去食野.啦.
食完就好一陣就行去牛頭角。。等左KIKO好耐呢....我早到左。
跟著就去地鐵站JION埋其他人啦。大伙兒出發了。去英皇搵曾超啊欣,,,跟著就去影貼紙相啦,,
很多人啊。哈,,,今次影得好ok啊..分埋相就走,啦,,
去左ok買雪糕食,,,,,,
之後就行去答車啦,,,,行到去德福果陣.....我地係度跑啊.哈..
點知,,,,,突然,,,,有人跌倒啊,,,係nancy啊,,,
很糗啊.....>\/<不過佢一定好痛啦..,,下次唔好跑咁快啦,,,
跟著就去答車啦....
去到好多人啊,,,我地排隊等買飛果陣,,,,好多人走黎嚇人,,我都俾佢地嚇親,,
猛咁尖叫..啊...
d人d妝好化得好似啊,,,,
我地排緊隊果陣d人猛咁係後面嚇我地,..,.,
買完飛就同kiko去廁所..但我地企係門口好耐,,,,因為,,門口貼左張紙話鬼演員都會去果個廁所..
so我地就驚啦,.....但最後都估起勇氣去,,,,
之後就等入去啦.....
唔可以咁多人入去囉...
得4個可以入去,,,,我,,啊雲,,,kiko,,kit,,,,
入到去就見到好多塊鏡....我地4個就企左係果度好耐,,猛咁尖叫,,,,,d人就忍唔住走黎嚇我,,地
我全程都無望野,,,,就聽到後面d鬼猛咁叫我地行,,有d就係度整我個背隻,,,嚇死啦,,,
有個人仲就話可唔可以幫我搵啊媽,,,,=0=
我同啊雲就無望過野,咁行,,,就靠kiko啦,,,,我地猛咁撞...有d轉彎位,,,
我地就猛咁撞著黎行,,有次我地4個撞到坐哂落地下,,,
我就驚到係度叫,,,猛咁叫媽咪囉,,,
咁我就猛咁推佢地行啦,,,,咁我又跟唔切佢地d步伐喎,,咁又見唔到d樓梯,,,
跟著我同啊kit就碌左落d樓梯,,,,
勁痛啊..我就驚d鬼又黎嚇我...咁咪即刻係身走囉,,,
我同啊kit都想爬著走.....
去到一度係部[車立]....入到去...就勁驚啦..驚係會落啊,,,又開唔到門喎...
行到一個空地,...終見到出口啦...
我地就跑到勁快咁出去....
出到去我就坐左係度,,,,,見到隻手流血啊,,,我都唔覺有損到...
之後我地就去救護站...貼膠布.....
之後就上去2樓,,排果個鬼屋...入到去以為好恐怖,,原來唔恐怖的,,
sor啊咁多位,,無入到去第1間房!!!!!!
跟著我地同左3個唔識既女仔入左去間密室.....
我捉著果個女仔勁實,,,唔巧意思啊,,,
之後出返去.....
原本諗著玩果個青魂路....唔夠膽玩啊...因為有負子...太恐怖啦...
跟著就走啦....
答車果陣..佢地俾我迫到死左..哈哈..
kai欣,,你好多心,,諗埋d咁既野,,>V<
跟著就去答mtr.,,俾啊欣,,曾超,,圍攻,,,
曾超原來好恐怖的...唔好俾佢外表呃左啊....
玩起上黎嚇死人,,,,,
大力到死,,><
ps...今日玩得好開心啊,,,,,
 
|
| 刊登時間:2007-10-27 09:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 10 月 26 日 星期五 |
我猜不到你真正的感覺 思念寫成臉上的黑眼圈  |
今日知道一樣野之後心情有點DOWN....
唉,,,,,,今日聽果個講座超悶的呢,,~!~
之後就返去上堂,,,LUNCH去食野啦,,,,
KIKO我們一起,,,,[火爆吧]<+你明嗎??
上中文堂。陳SIR好低B啊.....-0-
之後就睇碟啦。套野開頭有D恐怖,,不過之後都無咩,,。
,,,,,,之後玩捉E因,,,,,
我,,雲,,劉B...玩,,,
有時都好無癮,,,,因為劉B同啊雲2個玩哂,,,=-=
,,,,不過我就有好多糗事,,啦,,,
PS..KIKO唔好意思啊,,,我地掛著玩無理到你,,,SORRY...啊!
PS.我終於明白了.....=/\=
|
| 刊登時間:2007-10-26 10:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 25 日 星期四 |
愛太多 心也有 墜毀的時候  |
24/10[補打,],
今日又要好早回校了.....
眼訓個死了!!!!
上堂上堂,,,會計我識做呢,,,,哈哈,,第1次啊,!!
小息唔記得做咩la
,,,,跟著到pe堂,,,,打波啊,,,,,
lunch去美心吃,,,巧美味哇!!!><
到到cit堂,,,玩果個game,,,,第50關玩唔到,,,放棄了@
玩玩下玩左我枝cream囉,,,,劉b成塊面都係啊....
哈...劉b好有女人味,,啊,,,
>VV<........................
25/10,,,,失望/.\
今日又係早回校呢,,,,
今日心情差,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
看吧 看吧 看吧 到底我是誰
差一點 我便葬身 當天那個廢墟
愚昧到 理智都失去
卻樂觀到 任搾取
天真的相信愛
是要為你 作膚淺的壯舉
看吧 看吧 看吧 我不再是誰
漏夜全城熟了 試過心碎 我決定回去
今天先發現 純情有罪
天真已失去了
但那迷惘 也都過去
一早 碰上你也好
給生命 領教這 第一刀
便明白 奉獻愛
不似看小說 的好
曾自身難保
學會滄桑 才上路
來年若是再愛 (來年若是再跌)
方可愛得到老 (方可跌得到老)
看吧 看吧 看吧 到底你是誰
現在回頭望去 你也不過 似註定行過
教我自痛苦 學會什麼 Wo~
別對遊戲 期望太多
不必給我 憐憫我 的擁抱
讓我早點知道 還未算糟 ~ wo
不是渴望美好 就美好 wo
一早 碰見你也好
於蒼白 世界裡 劃一刀
知道外面永遠 不似我相信 的好
承受到才好 別以無邪的腳步
走進這風眼裡 就決定這裡 已是樂土
感激你曾待我不好 我先知道
你為何讓我 知道
|
| 刊登時間:2007-10-25 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 61 | »
|