按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 20
累積人氣: 9070
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 29 日  星期一 晴天


我在你的心裡 有沒有一點特別 !!!! 滿足

大家還記得高琳琳嗎>?>剛剛無意中打開了她的日記。

重新再睇多次,,,,,,唔知點解眼淚又流出了!!實在很可憐....

高琳琳能活下來多好,,,,可以看看世界有多美麗,,,可以感受到爸媽的愛!

但她只能生存9天....真的十分可憐!~/.\

今日勁嬲啊,,,,,嬲著咁行返黎,,,,啊妹又發揮賤格本性!

返到去就上堂.,,,都無咩特別,,,,小息落左去食野,,,,,

跟著上CIT堂....成堂就係度玩遊戲,,,,,

之後就小息。。唔記得做咩啦......

跟著上中文堂,,,,數學...做數咁啦....

LUNCH...去左富寧街市買野食...點知我同啊雲玩玩下就有隻蟑螂。嚇死了//

啊雲可能嚇呆了!!我就勁激動,,,,超可怕的,,,,,><

跟著就返去食啦,,,,,

跟著上會計,,......英文........代堂,,,,

係度玩下咁,,,,,SORRY啊雲搞到你爭D跌落地下..我不是有心的...

我都唔知你會唔知,,好彩我頂著左你,,,

><跟著玩捉E因......之後就補課啦,,,,!

5點幾就回家了,,,,

 

 

刊登時間:2007-10-29 09:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 28 日  星期日 晴天


一場誤會>V< 滿足

今日補習.....去到女人街...覺得好大成功感,,,<={啊雲講架,,哈哈,,}

之後就去補習啦。。啊雲就打NDSL我同啊欣就係度傾名啦///有個名超岩啊欣~!

哇哈哈...笑死啦......

補完就去花園街

一場誤會啊....>b<

之後就去花園街,,去親花園街都會好HIGH

KAI子啊///

跟著就去食野啦,,,,之後就行下啦,,,,,'

買左D野食就回家了.....

 

 

刊登時間:2007-10-28 09:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 27 日  星期六 晴天


嚇死人啦,,,,,-/\- 滿足

今日9點幾就出到觀塘啦,,,,去幫啊B搞回鄉證,,,整到,,,11點幾就去食野.啦.

食完就好一陣就行去牛頭角。。等左KIKO好耐呢....我早到左。

跟著就去地鐵站JION埋其他人啦。大伙兒出發了。去英皇搵曾超啊欣,,,跟著就去影貼紙相啦,,

很多人啊。哈,,,今次影得好ok啊..分埋相就走,啦,,

去左ok買雪糕食,,,,,,

之後就行去答車啦,,,,行到去德福果陣.....我地係度跑啊.哈..

點知,,,,,突然,,,,有人跌倒啊,,,係nancy啊,,,

很糗啊.....>\/<不過佢一定好痛啦..,,下次唔好跑咁快啦,,,

跟著就去答車啦....

去到好多人啊,,,我地排隊等買飛果陣,,,,好多人走黎嚇人,,我都俾佢地嚇親,,

猛咁尖叫..啊...

d人d妝好化得好似啊,,,,

我地排緊隊果陣d人猛咁係後面嚇我地,..,.,

買完飛就同kiko去廁所..但我地企係門口好耐,,,,因為,,門口貼左張紙話鬼演員都會去果個廁所..

so我地就驚啦,.....但最後都估起勇氣去,,,,

之後就等入去啦.....

唔可以咁多人入去囉...

得4個可以入去,,,,我,,啊雲,,,kiko,,kit,,,,

入到去就見到好多塊鏡....我地4個就企左係果度好耐,,猛咁尖叫,,,,,d人就忍唔住走黎嚇我,,地

我全程都無望野,,,,就聽到後面d鬼猛咁叫我地行,,有d就係度整我個背隻,,,嚇死啦,,,

有個人仲就話可唔可以幫我搵啊媽,,,,=0=

我同啊雲就無望過野,咁行,,,就靠kiko啦,,,,我地猛咁撞...有d轉彎位,,,

我地就猛咁撞著黎行,,有次我地4個撞到坐哂落地下,,,

我就驚到係度叫,,,猛咁叫媽咪囉,,,

咁我就猛咁推佢地行啦,,,,咁我又跟唔切佢地d步伐喎,,咁又見唔到d樓梯,,,

跟著我同啊kit就碌左落d樓梯,,,,

勁痛啊..我就驚d鬼又黎嚇我...咁咪即刻係身走囉,,,

我同啊kit都想爬著走.....

去到一度係部[車立]....入到去...就勁驚啦..驚係會落啊,,,又開唔到門喎...

行到一個空地,...終見到出口啦...

我地就跑到勁快咁出去....

出到去我就坐左係度,,,,,見到隻手流血啊,,,我都唔覺有損到...

之後我地就去救護站...貼膠布.....

之後就上去2樓,,排果個鬼屋...入到去以為好恐怖,,原來唔恐怖的,,

sor啊咁多位,,無入到去第1間房!!!!!!

跟著我地同左3個唔識既女仔入左去間密室.....

我捉著果個女仔勁實,,,唔巧意思啊,,,

之後出返去.....

原本諗著玩果個青魂路....唔夠膽玩啊...因為有負子...太恐怖啦...

跟著就走啦....

答車果陣..佢地俾我迫到死左..哈哈..

kai欣,,你好多心,,諗埋d咁既野,,>V<

跟著就去答mtr.,,俾啊欣,,曾超,,圍攻,,,

曾超原來好恐怖的...唔好俾佢外表呃左啊....

玩起上黎嚇死人,,,,,

大力到死,,><

ps...今日玩得好開心啊,,,,,

 

刊登時間:2007-10-27 09:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 26 日  星期五 晴天


我猜不到你真正的感覺 思念寫成臉上的黑眼圈 感動

今日知道一樣野之後心情有點DOWN....

唉,,,,,,今日聽果個講座超悶的呢,,~!~

之後就返去上堂,,,LUNCH去食野啦,,,,

KIKO我們一起,,,,[火爆吧]<+你明嗎??

上中文堂。陳SIR好低B啊.....-0-

之後就睇碟啦。套野開頭有D恐怖,,不過之後都無咩,,。

,,,,,,之後玩捉E因,,,,,

我,,雲,,劉B...玩,,,

有時都好無癮,,,,因為劉B同啊雲2個玩哂,,,=-=

,,,,不過我就有好多糗事,,啦,,,

PS..KIKO唔好意思啊,,,我地掛著玩無理到你,,,SORRY...啊!

PS.我終於明白了.....=/\=

 

刊登時間:2007-10-26 10:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 25 日  星期四 晴天


愛太多 心也有 墜毀的時候 感動

24/10[補打,],

今日又要好早回校了.....

眼訓個死了!!!!

上堂上堂,,,會計我識做呢,,,,哈哈,,第1次啊,!!

小息唔記得做咩la

,,,,跟著到pe堂,,,,打波啊,,,,,

lunch去美心吃,,,巧美味哇!!!><

到到cit堂,,,玩果個game,,,,第50關玩唔到,,,放棄了@

玩玩下玩左我枝cream囉,,,,劉b成塊面都係啊....

哈...劉b好有女人味,,啊,,,

>VV<........................

 

25/10,,,,失望/.\

今日又係早回校呢,,,,

今日心情差,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

看吧 看吧 看吧 到底我是誰
差一點 我便葬身 當天那個廢墟
愚昧到 理智都失去
卻樂觀到 任搾取
天真的相信愛
是要為你 作膚淺的壯舉

看吧 看吧 看吧 我不再是誰
漏夜全城熟了 試過心碎 我決定回去
今天先發現 純情有罪
天真已失去了
但那迷惘 也都過去

一早 碰上你也好
給生命 領教這 第一刀
便
明白 奉獻愛
不似看小說 的好

曾自身難保
學會滄桑 才上路
來年若是再愛 (來年若是再跌)
方可愛得到老 (方可跌得到老)

看吧 看吧 看吧 到底你是誰
現在回頭望去 你也不過 似註定行過
教我自痛苦 學會什麼 Wo~
別對遊戲 期望太多

不必給我 憐憫我 的擁抱
讓我早點知道 還未算糟 ~ wo
不是渴望美好 就美好 wo

一早 碰見你也好
於蒼白 世界裡 劃一刀
知道外面永遠 不似我相信 的好
承受到才好 別以無邪的腳步
走進這風眼裡 就決定這裡 已是樂土
感激你曾待我不好 我先知道
你為何讓我 知道

                

刊登時間:2007-10-25 08:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]