| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六 |
我只想 用淚痕刻下你的記號  |
今日返學。。同李翠雲佢地答的士,,,,,跟著就搵埋啊雲,,,
之後就考啦....難得很~~~
都唔太識啊...跟著就去買野食就回家了,,,
返到屋企,,換衫落街啦....
落到去啊b見到佢果d同學仔...4個人玩得好開心....
跟著就去商場買野.....
之後返黎食野啦...
跟著就hea一陣就去街啦.....
之後6點幾就回家了......
今日過得很悶!!!
ps,,,,對不起-.-....給了你麻煩!!
|
| 刊登時間:2007-10-13 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 12 日 星期五 |
| 決定了深愛 就不悔改 |
頭先係日記打左黃思婷好..令..咁就HAND左機..搞到無哂D野
.好恐怖..電腦都覺得句野好噁心@!@@
今日返到去睇甲子電視台...
有個學生會好低B啊,,,
跟著就上堂.啦...
都無咩特別./..跟著LUNCH就去表姐食,,,,
同埋買雪糕....啊雲衝去買果個樣真係好搞笑!!
跟著就上中文堂...
啟2好低B=,=
跟著落禮堂..俾後面果D人整,,,,
=-=個MISS又係度煩喎....
跟著玩捉E因....THEN就返屋企....
返到去放低D野就去買野啦,,,,,
去左整眼鏡,..個女人好好人!!!
好NICE!!
跟著就回家了....
PS,,,輸左俾KIKO...{KIKO好令女!!!!!}
{ 如有反感..敬請原諒!!!!} |
| 刊登時間:2007-10-12 09:00 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 11 日 星期四 |
別期待 無法去實現的承諾.....  |
今日返到學校,,,,,有d學生會黎宣傳..跟著就上課室啦~!~
睇下報紙...跟著就上堂..都無咩特別,,,
到小息我心血來潮想捉象棋喎....
跟著就教雲捉....
跟著佢都學識...捉既途中好多人教佢囉....
跟著就上堂啦....
lunch去買野食,,,
then返學校....有人很討厭!!!!!!!
跟著就,,,,上堂,,,
都無咩特,別,,
小息玩捉e因,,
很搞笑啊....
跟著補課,,,,
then回家了!! |
| 刊登時間:2007-10-11 09:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 10 日 星期三 |
再許個心願 希望能把我的愛將你佔領  |
今日都無咩特別啊,,,
上下堂咁....到PE堂.跑9分鐘,,,累死了!!!!!
跟著就打下波咁,,,,
之後去食野,好大快活...
OK好味,,,=.=
跟著去夾糖,,,4.9,,100G...
夾左10蚊...=.=
之後就回校了....
上聆聽,.煩到死.
跟著CIT,..玩下GAME....過下日.晨...
THEN小息..
玩捉E因..笑死啦..勁搞笑!!!!
跟著就落返去補課....
又玩返果個GAME..好玩啊...
玩到唔捨DUCK走@@
跟著就回家了!!
|
| 刊登時間:2007-10-10 09:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 9 日 星期二 |
' 你沒空溫柔問候 我也從不曾刻意要求;]!  |
今日真的很倒霉,,,放果陣撞到黑板..
個博頭有條痕//腫左...痛死我了///
每次玩捉E因都會有損傷,,,,
唉,,,,,
無心情了,,,,唔打啦,,,,
|
| 刊登時間:2007-10-09 08:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 61 | »
|