按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 11
累積人氣: 9061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 13 日  星期六 晴天


我只想 用淚痕刻下你的記號 滿足

今日返學。。同李翠雲佢地答的士,,,,,跟著就搵埋啊雲,,,

之後就考啦....難得很~~~

都唔太識啊...跟著就去買野食就回家了,,,

返到屋企,,換衫落街啦....

落到去啊b見到佢果d同學仔...4個人玩得好開心....

跟著就去商場買野.....

之後返黎食野啦...

跟著就hea一陣就去街啦.....

之後6點幾就回家了......

今日過得很悶!!!

ps,,,,對不起-.-....給了你麻煩!!

刊登時間:2007-10-13 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 12 日  星期五 晴天


決定了深愛 就不悔改

頭先係日記打左黃思婷好..令..咁就HAND左機..搞到無哂D野

.好恐怖..電腦都覺得句野好噁心@!@@

今日返到去睇甲子電視台...

有個學生會好低B啊,,,

跟著就上堂.啦...

都無咩特別./..跟著LUNCH就去表姐食,,,,

同埋買雪糕....啊雲衝去買果個樣真係好搞笑!!

跟著就上中文堂...

啟2好低B=,=

跟著落禮堂..俾後面果D人整,,,,

=-=個MISS又係度煩喎....

跟著玩捉E因....THEN就返屋企....

返到去放低D野就去買野啦,,,,,

去左整眼鏡,..個女人好好人!!!

好NICE!!

跟著就回家了....

PS,,,輸左俾KIKO...{KIKO好令女!!!!!}

{ 如有反感..敬請原諒!!!!}

刊登時間:2007-10-12 09:00 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 11 日  星期四 晴天


別期待 無法去實現的承諾..... 滿足

今日返到學校,,,,,有d學生會黎宣傳..跟著就上課室啦~!~

睇下報紙...跟著就上堂..都無咩特別,,,

到小息我心血來潮想捉象棋喎....

跟著就教雲捉....

跟著佢都學識...捉既途中好多人教佢囉....

跟著就上堂啦....

lunch去買野食,,,

then返學校....有人很討厭!!!!!!!

跟著就,,,,上堂,,,

都無咩特,別,,

小息玩捉e因,,

很搞笑啊....

跟著補課,,,,

then回家了!!

刊登時間:2007-10-11 09:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 10 日  星期三 晴天


再許個心願 希望能把我的愛將你佔領 滿足

今日都無咩特別啊,,,

上下堂咁....到PE堂.跑9分鐘,,,累死了!!!!!

跟著就打下波咁,,,,

之後去食野,好大快活...

OK好味,,,=.=

跟著去夾糖,,,4.9,,100G...

夾左10蚊...=.=

之後就回校了....

上聆聽,.煩到死.

跟著CIT,..玩下GAME....過下日.晨...

THEN小息..

玩捉E因..笑死啦..勁搞笑!!!!

跟著就落返去補課....

又玩返果個GAME..好玩啊...

玩到唔捨DUCK走@@

跟著就回家了!!

 

刊登時間:2007-10-10 09:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 9 日  星期二 晴天


' 你沒空溫柔問候 我也從不曾刻意要求;]! 感動

今日真的很倒霉,,,放果陣撞到黑板..

個博頭有條痕//腫左...痛死我了///

每次玩捉E因都會有損傷,,,,

唉,,,,,

無心情了,,,,唔打啦,,,,

 

刊登時間:2007-10-09 08:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]