| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四 |
哼著唱著 聽著心痛 於是眼淚變成寄託  |
今日上禮堂聽學生會啦....100%D人好搞笑,,聽啊聽,,,我諗我會支持MIND!的!
跟著上班房,,,,上數學啦....
跟著就小息...落左去,,,,
到LUNCH,,,,去大快活....見KA LEUNG,,,,&啊欣佢地啊,,
食完我就同啊雲行去...M記,,,2個人低低BB的.....
猛咁係度唱歌嚇人...啊雲嚇親人呢....
跟著就返學校.....
上聆聽....同KAI欣玩足成堂...我行開左一陣就唔見左水樽同筆袋,.
..咁我咪收埋佢果個囉,,,,
咁就KAI足成堂,,,=0=,,,,啊欣,,你D戲好好啊,,,><
跟著就上數學啦.....
放學玩左陣捉E因,,就陪KIKO落去啦,,,,
THEN KIKO上返去..我同劉B睇波....
係一樓睇好睇D....;
跟著上返去,,,HEA,,=.=
5點幾就回家了,,,,!@
|
| 刊登時間:2007-10-18 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 17 日 星期三 |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2007-10-17 08:56 PM |
2007 年 10 月 16 日 星期二 |
廁所板的風波!  |
今日朝早好冷,啊,,早左返到,,,係樓下等佢地,,,
凍到手都變冰了...=.=
跟著就返學校啦.....
都無咩特別啊,,,,小息玩下GAME,,,
跟著LUNCH,,,唔好提啦,,,太噁心啦,,,
跟著就,,,返學校,啦,,,,,
上中文堂好開心,,好有FEEL呢,,不過我地唱得唔太好,,,,
,,,跟著放學就,,,玩左陣就回家了,,,
回到家就HEA左陣落街,,,
去左買野,,,THEN陪啊B去公園玩啊,,,
佢D朋友仔黎哂,,幾個大人就傾計,,我就要陪佢地3個玩,,,
哈..佢地爭著要我抱呢....
D小朋友既媽媽話有我湊佢地好放心,,-,-
我就帶著佢地3個去睇D花啦...問佢地D顏色,,,
啊B竟然答唔出..糗死了...!!
PS,D小朋友好可愛呢!! |
| 刊登時間:2007-10-16 08:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 15 日 星期一 |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2007-10-15 08:34 PM |
2007 年 10 月 14 日 星期日 |
| 2007-10-14 |
大きいスターのKIKO誕生日おめでとう
今日係KIKO既生日喔...老左一年了,,
10:30就出發了....
咁就去9龍灣....
去左MEGA BOX....
去到排左陣隊就入去了,,,,,
換鞋就去溜啦,,,,
過程十分搞笑@!
我都跌左好多次...不過都唔夠啊雲.多...
>?<跟著就去PIZZA HUT食野啦....
十分趕.....很辛苦...同啊雲飛去MK....遲到.....
跟著補完習/就去買下野食..去左朗豪坊...
扮收唔到電話....哈..好搞笑....
跟著就去影貼紙相...同啊雲激鬥了一番..
你好煩啊,....=V=
跟著就回家了,,,狂奔了一整天,,,,,
攰死啦.............................>/\<
不過今日都幾開心@@
|
| 刊登時間:2007-10-14 09:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 61 | »
|