| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三 |
原來是沒有可能的事來的><  |
今日又遲左啦.....因為架BUS變左貨車呢....裝滿哂D人,,,,
><搞到遲左,,,
SOR!
返到去就上課室啦...都無咩特別啊,,><
之後上下堂咁樣,,,就到PE堂...
就做下SIT UP咁樣...做掌上壓果陣奸人仲要問下啊SIR我做得岩唔岩[玩野嗎???????=V=]..
我當然做得唔岩啦..啊SIR話我側埋一邊,,原因係隻腳瘀左,,,,壓著佢超痛的!!!
本來唔洗做既..不過諗諗下下次如果啊SIR叫我做既話咪得我一個...咁我忍著做.//
不過都係做唔岩既D姿勢,,,><
之後咪玩下數字球....
捉E因咁,,,,
累透了=M=
跟著就換衫咁..THX劉B幫我地拎衫!!
之後去吉野家....之前陪KIKO去買野,,,
見到啊KIT,,,,佢以為我地又去KFC,,咁我地咪呃佢囉
扮跑去KFC霸位呃佢啊...很傻啊..不愧係相琴呢...
之後去搵埋佢地....
THEN返學校....
上下堂咁,,,之後放小息,,,
之後MISS上黎話要搜書包..=,=
之後搞左一大輪就落去補課啦,,,,
之後玩左陣就走啦,,
劉B係科學家啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!啊雲就係.............><

kai子婷喔!
|
| 刊登時間:2007-10-03 08:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 2 日 星期二 |
是錯覺嗎??。。  |
今日真係好好好好好SORRY啊!!!!!
我都唔知你地會等到我咁耐架!!!!
SO RRY啊../.\
咁我今日答11就係校門諗左陣去唔去搵雲&劉B喎..
咁諗上次佢地都無等咁耐咪返學校囉...點知見5到..佢地喎...
咁我咪係度等,,,KIKO&奸人返左黎,...都無見到佢地..原來佢地遲到!SORRY
之後就上下堂咁樣...
MISS無返唔洗上堂,,,
係度傾下計咁...
LUNCH去搵MISS,,,,
無聊到極!!!!!
之後就上中文...低B長標,,唔知咁野係大眼雞,,仲以為係雞囉!!
=.=
之後就放學,,,玩捉E因!@
SO搞笑...
我做捉果陣,,,,諗著捉劉B既..佢又諗著[可]喎,,,點知佢叫左捉,,,
勁搞笑啊,,搞到我地笑死~~~好低B!!
之後4點9返屋企...
|
| 刊登時間:2007-10-02 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 1 日 星期一 |
= M =  |
今日本來無咁早起身,,,
但係俾啊媽叫醒....因為要去沙田飲茶...
我地搞掂哂D野11點出門口...
去到酒樓簡直傻眼,,,,有勁多人係度跳舞,,,
拍緊舞動全城嗎??
原來間酒樓會分開1半俾人跳舞...
好搞笑啊...D人係度跳埋D好老土既舞.=0=
。之後我地就係度食野,,同表姐果D傾計....
之後食完..好平..$300幾,,
全靠表弟識人呢!!
之後我同2個表姐&啊妹就去行第2度,,
媽咪姨媽&舅父果D就去新城市廣場啦!
咁我地就去左果度既商場行,,
傾左好多好多野啊,,,><
&租左碟,,,,
買左好多零食,,,,,SO正!...
之後我地就行返屋企睇碟,,,
套野好悶啊!!!!
之後表弟佢地就返黎啦...
咁睇下電視,,HEA下咁,,,
到睇完10兄弟,,,我地就打下機咁樣,,,,
表弟好勁!!@
之後就同表弟落去....
、、、因為表弟屋企搵唔到個開瓶器,,SO拎左技紅酒落去
間酒樓度開...
表弟勁爆笑..佢拎著紅酒扮哂..跌親...嚇死個非傭啊@@!!>0<
之後係佢地度食埋飯,,,,
大表姐食緊飯果陣俾蟹[學]梗親....
之後我地就好緊張,,表弟就拍佢背隻,,,我就拎佢碗&快子,,整佢個頭....
大表姐簡直O 哂,,,
點解姨媽拎舊飯俾佢食之後就無事啦!!!-0-,,,
=---==-=-=-=-=-=-=-
|
| 刊登時間:2007-10-01 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日 |
我唔要病啊....  |
今日起身個胃依然唔太舒服,,,,
咁HEA下,,,點幾就落街睇中醫..
因為星期日無得睇西醫..所以睇著中醫先,,
點知..個中醫竟然叫我啊媽帶我去照下個胃...
我呆左望著個中醫...
好驚囉...
跟著我啊媽就同佢傾...
話我個胃可能唔知做咩,,
要入醫院照下.../.\
因為由細到大我個腸胃都唔太好
點算好,,如果要照既話一定好辛苦,,,
希望啊媽唔好帶我去,,,,
之後就去補習,,,啊欣&啊雲運左個大吉囉><
去MK地鐵搵埋啊雲、鍾生,,,
就去英皇啦,,,'
補完就行下,,,回家了,,,
|
| 刊登時間:2007-09-30 09:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 29 日 星期六 |
唉.///  |
今日唔係啊雲打黎可能我都唔記得要返學啦,.,,
都唔知點解我可以唔記得囉//
佢打完俾我即刻搞掂好D野就落街飛的返黎啦,,,,
好彩都唔係開始左好耐....
之後就考....考緊聆聽果陣....楊梓俾陳SIR嚇親..成個人彈起左...
我呆左咁望著佢,,,,>0<
考完就去買野食.....
THEN係車站見到烏鴉,,,
就傾下計咁,,,陪佢去OK..&去買CON!!
之後就返屋企,,,,
食完野就做功課,.,越做越眼訓...
之後咪去訓覺囉..
訓醒,,,,落街...
見到個小妹妹超卡娃兒的!!>m<
跟著6點幾上返屋企....
---雖然永遠 太不可能
少了你的完整(少了你的完整)
兩個對的人奇蹟就能發生
|
| 刊登時間:2007-09-29 09:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 61 | »
|