按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 8
累積人氣: 9058
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 3 日  星期三 晴天


原來是沒有可能的事來的>< 滿足

今日又遲左啦.....因為架BUS變左貨車呢....裝滿哂D人,,,,

><搞到遲左,,,

SOR!

返到去就上課室啦...都無咩特別啊,,><

之後上下堂咁樣,,,就到PE堂...

就做下SIT UP咁樣...做掌上壓果陣奸人仲要問下啊SIR我做得岩唔岩[玩野嗎???????=V=]..

我當然做得唔岩啦..啊SIR話我側埋一邊,,原因係隻腳瘀左,,,,壓著佢超痛的!!!

本來唔洗做既..不過諗諗下下次如果啊SIR叫我做既話咪得我一個...咁我忍著做.//

不過都係做唔岩既D姿勢,,,><

之後咪玩下數字球....

捉E因咁,,,,

累透了=M=

跟著就換衫咁..THX劉B幫我地拎衫!!

之後去吉野家....之前陪KIKO去買野,,,

見到啊KIT,,,,佢以為我地又去KFC,,咁我地咪呃佢囉

扮跑去KFC霸位呃佢啊...很傻啊..不愧係相琴呢...

之後去搵埋佢地....

THEN返學校....

上下堂咁,,,之後放小息,,,

之後MISS上黎話要搜書包..=,=

之後搞左一大輪就落去補課啦,,,,

之後玩左陣就走啦,,

劉B係科學家啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!啊雲就係.............><

kai子婷喔!

 

 

刊登時間:2007-10-03 08:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 2 日  星期二 晴天


是錯覺嗎??。。 不安

今日真係好好好好好SORRY啊!!!!!

我都唔知你地會等到我咁耐架!!!!

SO RRY啊../.\

咁我今日答11就係校門諗左陣去唔去搵雲&劉B喎..

咁諗上次佢地都無等咁耐咪返學校囉...點知見5到..佢地喎...

咁我咪係度等,,,KIKO&奸人返左黎,...都無見到佢地..原來佢地遲到!SORRY

之後就上下堂咁樣...

MISS無返唔洗上堂,,,

係度傾下計咁...

LUNCH去搵MISS,,,,

無聊到極!!!!!

之後就上中文...低B長標,,唔知咁野係大眼雞,,仲以為係雞囉!!

=.=

之後就放學,,,玩捉E因!@

SO搞笑...

我做捉果陣,,,,諗著捉劉B既..佢又諗著[可]喎,,,點知佢叫左捉,,,

勁搞笑啊,,搞到我地笑死~~~好低B!!

之後4點9返屋企...

 

刊登時間:2007-10-02 08:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 1 日  星期一 晴天


= M = 滿足

今日本來無咁早起身,,,

但係俾啊媽叫醒....因為要去沙田飲茶...

我地搞掂哂D野11點出門口...

去到酒樓簡直傻眼,,,,有勁多人係度跳舞,,,

拍緊舞動全城嗎??

原來間酒樓會分開1半俾人跳舞...

好搞笑啊...D人係度跳埋D好老土既舞.=0=

。之後我地就係度食野,,同表姐果D傾計....

之後食完..好平..$300幾,,

全靠表弟識人呢!!

之後我同2個表姐&啊妹就去行第2度,,

媽咪姨媽&舅父果D就去新城市廣場啦!

咁我地就去左果度既商場行,,

傾左好多好多野啊,,,><

&租左碟,,,,

買左好多零食,,,,,SO正!...

之後我地就行返屋企睇碟,,,

套野好悶啊!!!!

之後表弟佢地就返黎啦...

咁睇下電視,,HEA下咁,,,

到睇完10兄弟,,,我地就打下機咁樣,,,,

表弟好勁!!@

之後就同表弟落去....

、、、因為表弟屋企搵唔到個開瓶器,,SO拎左技紅酒落去

間酒樓度開...

表弟勁爆笑..佢拎著紅酒扮哂..跌親...嚇死個非傭啊@@!!>0<

之後係佢地度食埋飯,,,,

大表姐食緊飯果陣俾蟹[學]梗親....

之後我地就好緊張,,表弟就拍佢背隻,,,我就拎佢碗&快子,,整佢個頭....

大表姐簡直O 哂,,,

點解姨媽拎舊飯俾佢食之後就無事啦!!!-0-,,,

=---==-=-=-=-=-=-=-

 

 

刊登時間:2007-10-01 09:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 30 日  星期日 晴天


我唔要病啊.... 感動

今日起身個胃依然唔太舒服,,,,

咁HEA下,,,點幾就落街睇中醫..

因為星期日無得睇西醫..所以睇著中醫先,,

點知..個中醫竟然叫我啊媽帶我去照下個胃...

我呆左望著個中醫...

好驚囉...

跟著我啊媽就同佢傾...

話我個胃可能唔知做咩,,

要入醫院照下.../.\

因為由細到大我個腸胃都唔太好

點算好,,如果要照既話一定好辛苦,,,

希望啊媽唔好帶我去,,,,

之後就去補習,,,啊欣&啊雲運左個大吉囉><

去MK地鐵搵埋啊雲、鍾生,,,

就去英皇啦,,,'

補完就行下,,,回家了,,,

 

刊登時間:2007-09-30 09:00 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 29 日  星期六 晴天


唉./// 感動

今日唔係啊雲打黎可能我都唔記得要返學啦,.,,

都唔知點解我可以唔記得囉//

佢打完俾我即刻搞掂好D野就落街飛的返黎啦,,,,

好彩都唔係開始左好耐....

之後就考....考緊聆聽果陣....楊梓俾陳SIR嚇親..成個人彈起左...

我呆左咁望著佢,,,,>0<

考完就去買野食.....

THEN係車站見到烏鴉,,,

就傾下計咁,,,陪佢去OK..&去買CON!!

之後就返屋企,,,,

食完野就做功課,.,越做越眼訓...

之後咪去訓覺囉..

訓醒,,,,落街...

見到個小妹妹超卡娃兒的!!>m<

跟著6點幾上返屋企....

---雖然永遠 太不可能
少了你的完整(少了你的完整)
兩個對的人奇蹟就能發生

刊登時間:2007-09-29 09:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]