| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 5 日 星期日 |
探爺爺,,,,麻麻  |
今日一早就要出門口..眼訓死啦,,,
之後就答BUS去大埔,,,
去返果度諗返起好多野...
有開心有唔開心..細個發生左好多事...
之後就轉火車啦...好快就返到去///
返到深圳就答的士去爺爺度..
之後就食飯,,,
食完就出去行街啦..,,
去度果度有好多野買,,不過都唔太岩我囉,,
之後就去果D鞋鋪睇下啦,,好多鞋香港都有得買,,,
價錢就超級平,,果D高跟鞋..不過我都唔著既..
岩KIKO吧...
嘿,,,
之後就去食M記,,
大陸DM記難食得很,,,
仲有啊,,D大陸人超級無禮貌囉..
我同呀妹排隊買野果陣..有個大陸男人打尖,,我同呀妹都唔知點算囉,,
如果鬧佢既又怕佢打我喎....
咪由佢囉..之後我後面個男人//我諗係HK人..
佢同我地講,,[妹妹..下次見到有人打尖就要出聲..D人唔話唔得架,.,,]我心諗我唔想咩,
個男人個樣咁恐佈,,
之後食完野就答的士返屋企,
,之後就HEA左陣就走啦,,,
返到香港先食飯...
累死了@@!!!
|
| 刊登時間:2007-08-06 10:37 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 4 日 星期六 |
2007 年 8 月 3 日 星期五 |
嗚嗚..........  |
煩煩煩...講第三次就代表真係好煩啊!!
唉,,,,起身之後就食 野,,,之後就出左去啦,,,
因為要同呀媽去、買野喔!
之後就返屋企,,,睇電視,,玩電腦,,之後又出去囉,,,
行下街,,無咩野買到,,,好悶啊,,
超想去camp啊,!-0-
跟著就去返公園啦ll
我企左係條滑梯格離..有個死肥仔,,踩到我囉,,,
痛到我叫左出黎呀,,,之後佢就唔好意思囉,,,咁喎,,
勁想去打佢啊,,踩到我隻腳紅哂,,下次我去公園都係著釘鞋好d/./
見到佢踩死佢...又唔知自己肥喎..
紅哂啦@,,,激死我啦....
之後就走啦,,,
有好多野煩啊///cit啦,,,同埋某某事@@!!@!!!
|
| 刊登時間:2007-08-03 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 2 日 星期四 |
| 2007-08-02 |

「這是一個不能說的祕密」!!
今日一早起身有D唔舒服,,,食左D藥就無咩事啦!!
食埋飯就出發囉..
去到買左戲飛,,,
初頭無咩興趣既,,,
但無所謂啦!
之後就行下..買野就走去啦,,,
入到去就開始啦,,,
開頭睇,,,好浪漫啊!
睇到後尾就好感動,,,
流左幾滴眼淚出黎啦,,,
好好好睇呀,,,,多謝呀雲呢!
佢地D戲好好!!
整套戲都好好..正爆!
發覺識彈琴既人好勁!!呀雲加油啊!支持你喔!
將來希望可以搵到一個同我同一興趣既男仔一定好幸福!!
嘿嘿...
之後行左陣就各自返家,,,返到HOME就又落左街,,,
行左陣,.,,發覺我同奚浩欣都好多計傾,,,
比我呀妹差好多,,,
PS...好想睇多次啊!! |
| 刊登時間:2007-08-02 05:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 1 日 星期三 |
死肥仔""  |
今日一早就去註冊,,,,返到去無咩人,,咪諗著可以早走啦,,點知無散錢..要等人...
之後就落去拎書,.,,
重到死左,....
好彩呀媽黎左,,,
係厚德既銀行 ,,,
之後我去搵佢...就回家啦..
無得睇惡作劇之吻,,,
唉..悶..
之後就食野..玩電腦,,,訓覺,,
之後5點幾就同呀媽落街,,,,行下街之後就去公園
睇著呀b果陣,, 有個肥仔黎推開我囉,,勁大力啊@@@@
c線..勁想鬧佢囉...
激死我啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後就返屋企...
ps.miss好絕囉....,,
|
| 刊登時間:2007-08-01 09:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 61 | »
|