按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 20
累積人氣: 9050
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 5 日  星期日 陰天


探爺爺,,,,麻麻 驚訝

今日一早就要出門口..眼訓死啦,,,

之後就答BUS去大埔,,,

去返果度諗返起好多野...

有開心有唔開心..細個發生左好多事...

之後就轉火車啦...好快就返到去///

返到深圳就答的士去爺爺度..

之後就食飯,,,

食完就出去行街啦..,,

去度果度有好多野買,,不過都唔太岩我囉,,

之後就去果D鞋鋪睇下啦,,好多鞋香港都有得買,,,

價錢就超級平,,果D高跟鞋..不過我都唔著既..

岩KIKO吧...

嘿,,,

之後就去食M記,,

大陸DM記難食得很,,,

仲有啊,,D大陸人超級無禮貌囉..

我同呀妹排隊買野果陣..有個大陸男人打尖,,我同呀妹都唔知點算囉,,

如果鬧佢既又怕佢打我喎....

咪由佢囉..之後我後面個男人//我諗係HK人..

佢同我地講,,[妹妹..下次見到有人打尖就要出聲..D人唔話唔得架,.,,]我心諗我唔想咩,

個男人個樣咁恐佈,,

之後食完野就答的士返屋企,

,之後就HEA左陣就走啦,,,

返到香港先食飯...

累死了@@!!!

刊登時間:2007-08-06 10:37 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 4 日  星期六 晴天


.....無言,,,, 滿足

今日都無特別..無咩野好打...

 

刊登時間:2007-08-04 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 3 日  星期五 晴天


嗚嗚.......... 感動

煩煩煩...講第三次就代表真係好煩啊!!

唉,,,,起身之後就食 野,,,之後就出左去啦,,,

因為要同呀媽去、買野喔!

之後就返屋企,,,睇電視,,玩電腦,,之後又出去囉,,,

行下街,,無咩野買到,,,好悶啊,,

超想去camp啊,!-0-

跟著就去返公園啦ll

我企左係條滑梯格離..有個死肥仔,,踩到我囉,,,

痛到我叫左出黎呀,,,之後佢就唔好意思囉,,,咁喎,,

勁想去打佢啊,,踩到我隻腳紅哂,,下次我去公園都係著釘鞋好d/./

見到佢踩死佢...又唔知自己肥喎..

紅哂啦@,,,激死我啦....

之後就走啦,,,

有好多野煩啊///cit啦,,,同埋某某事@@!!@!!!

 

刊登時間:2007-08-03 08:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 2 日  星期四 晴天


2007-08-02

「這是一個不能說的祕密」!!

今日一早起身有D唔舒服,,,食左D藥就無咩事啦!!

食埋飯就出發囉..

去到買左戲飛,,,

初頭無咩興趣既,,,

但無所謂啦!

之後就行下..買野就走去啦,,,

入到去就開始啦,,,

開頭睇,,,好浪漫啊!

睇到後尾就好感動,,,

流左幾滴眼淚出黎啦,,,

好好好睇呀,,,,多謝呀雲呢!

佢地D戲好好!!

整套戲都好好..正爆!

發覺識彈琴既人好勁!!呀雲加油啊!支持你喔!

將來希望可以搵到一個同我同一興趣既男仔一定好幸福!!

嘿嘿...

之後行左陣就各自返家,,,返到HOME就又落左街,,,

行左陣,.,,發覺我同奚浩欣都好多計傾,,,

比我呀妹差好多,,,

PS...好想睇多次啊!!

刊登時間:2007-08-02 05:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 1 日  星期三 晴天


死肥仔"" 呆滯

今日一早就去註冊,,,,返到去無咩人,,咪諗著可以早走啦,,點知無散錢..要等人...

之後就落去拎書,.,,

重到死左,....

好彩呀媽黎左,,,

係厚德既銀行 ,,,

之後我去搵佢...就回家啦..

無得睇惡作劇之吻,,,

唉..悶..

之後就食野..玩電腦,,,訓覺,,

之後5點幾就同呀媽落街,,,,行下街之後就去公園

睇著呀b果陣,, 有個肥仔黎推開我囉,,勁大力啊@@@@

c線..勁想鬧佢囉...

激死我啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後就返屋企...

ps.miss好絕囉....,,

 

刊登時間:2007-08-01 09:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]