| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 24 日 星期二 |
又係咁囉,,,  |
本來有kiko個弟弟既搞笑樣...但搵唔返..咁就算啦...
今日一早,,好彩呀雲打給我,,
唔係,,就笨了,,.
之後就見咁早就訓多陣...舒服啊..
then,,,有點5開心,,,
之後就去搵Ar雲果d..
then就上堂啦....
悶....幾經辛苦先完..
之後就留低啦,,,
傾左好多野...期待去camp呢..@
不過///
之後就同kiko去食野,,thx你陪我啊!
之後就返學校..因為我唔記得約左呀熊係邊度等...所以就去左褲寧..
then又返返 school//
呀雲//以為我唔知去左邊..
我不是路癡呢...哈哈..[.講笑炸]///
之後就上cit....
悶悶的....
then就走啦....;
返屋企途中..見到個老伯伯.///拖著個小朋友..
咁老仲要照顧小朋友...
佢自己行都5係咁快架/啦..
個小朋友既爸爸媽媽仲要佢照顧,,,慘啊
|
| 刊登時間:2007-07-24 08:56 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 23 日 星期一 |
唉,,,,,  |
今日無咩特別,,
講返CAMP先,,
今晚同左呀媽講去CAMP,,,
一講左..佢唔出聲...
唔理我啊,,,搞到我好驚囉,,
一粒聲唔出..唔理我..呢D行為佢好少會做,,
之後佢入左黎房同我傾..
佢話我真係唔咪咁想你去啊..
我諗..呀媽唔俾我去都係驚我危險..
唉...
不過佢最後都俾...
但係我覺得個FEEL好怪//唉...
|
| 刊登時間:2007-07-23 10:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 22 日 星期日 |
2007 年 7 月 21 日 星期六 |
好耶///  |
今日一早就hea下..就出去買野...
then返黎食野..
係home發左一陣呆後就出門口,.,,今次係去
幫呀妹報補習...出門口..點知啊妹頭痛.....奚浩欣又腳痛..
我就要照顧2個病人...辛苦啊
去到報完就去食野..行下就走啦....
之後就返屋企啦....
ps..買左yes啦....so gd.,,,
唉,,,立仔,,,棒棒堂 立仔 棒棒堂
點算///買邊樣好////

勤力的呱呱..... |
| 刊登時間:2007-07-21 09:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 20 日 星期五 |
唉.....  |
今日上商業堂...
悶到死啊!!\
之後等左一陣就去上CIT...個死人原子筆..竟然竟然竟然竟然竟然
買左洪卓立隻碟,,,
死人頭啊!1!
搞到我心思思啊@!!!!!!!!!
拎著佢張書千好耐,,,'
唉!
放學返屋企...
搞左好多野之後就出門口...去檢查...
去到勁低B囉...
都係為陪KIKO啦@..去到度高..
唉,,,高左少少炸,,KIKO仲衰,,,
之後就去驗眼,,,
正常啊...
THEN去等見護士...
個男人勁兇.啊...俾佢嚇親囉
之後就入去啦///
都無咩野講.啊..
THEN走人
///之後就去行下街...
悶啊,,,本來諗著去銅鑼灣的..
但係,,,無TIME啊!~
好可惜啊!
THEN買下野食飲下野就走啦,,,,
PS...討厭跟風怪,.,, |
| 刊登時間:2007-07-20 08:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 61 | »
|