按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 18
累積人氣: 9048
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 13 日  星期五 晴天


2007-07-13 開心

今日無咩特別...起身就睇惡作劇之吻...[湘琴巧幸福啊.!!!!]

之後就玩電腦...訓覺...

起身之後媽媽買左野俾我食...

YEAH..巧味啊///

之後出去啦..去商場行街..

買左D野....

買左野食...

之後就返HOME啦...

今日無咩特別....

7月15,...黑糖瑪奇朵播啦...!!!YO..超期待,,

刊登時間:2007-07-13 08:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 12 日  星期四 晴天


2007-07-12 滿足

琴晚唔知點解隻眼紅左,,同埋巧癢,,,!

之後我都無理佢...之後今日起身睇到勁紅,,嚇親,,,

之後話俾呀媽聽,,,佢就帶我去睇中醫,..勁唔想囉,,

呀媽話巧巧喎...

之後個中醫話我隻眼發炎..同埋有D傷風...

-V-..之後就執藥...有巧多種藥材..一定苦死...

之後就行下///一陣返屋企啦...,,

之後睇惡作劇之吻,,,

講中文唔巧聽...巧彩我陪電視可以轉返普通話...

巧聽巧多!

之後就食野啦,,,THEN玩一陣電腦...要飲藥,,,

苦到想死囉,,,.

之後媽媽就收到舅父既CALL..要佢返去幫佢拎D錢出黎!

之後我地就出發啦!

答車去觀塘,,轉車去沙田,,再坐火車...

麻煩耶...

之後就過關啦....

THEN去搵舅父,,,食野之後就走啦!

有點兒哂車錢!

之後就答返屋企!去搵姨媽!

THEN就返屋企啦,,,

完左今日,,,隻眼巧辛苦啊!!!!!

刊登時間:2007-07-12 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 11 日  星期三 晴天


野蠻!!!! 驚訝

10點幾起左身就..食野...出去啦...

去到見到我小學同學個媽媽,,,呀媽就同佢傾計啦,,,

我覺得悶就同呀B去公園啦....

點知有個細路女走過黎同呀B一齊玩...2個巧可愛呀...

拖著手仔...巧似一對情侶咁,,,

個小妹妹又令又可愛喎...

我就跟著佢地2周圍走啦...

如果我變返細個就巧啦...

可以同佢地玩!-V-

玩玩下個細路女要我抱佢,,,

之後就玩啦,,又有一班細路黎啦,,,

其中有個巧細個...

行路都唔太穩...

佢行樓梯果陣就話巧驚...

跟著佢要我扶佢..咁咪扶佢囉..

之後一陣,,,佢突然捉著我隻手指..要我同佢行樓梯,..

哈,,巧可愛呀...之後就走啦,,,

返到屋企食餃子呀,,我都有份包,,,巧令架!

之後就出門口啦...去補補習,,,

巧平呀,,,報左數學&英文!

之後就去行下啦,,,

點知我地諗著走果陣..撞到KIKO&奸人啊,,,勁有緣呀,,,

之後就順便去影貼紙相啦,,,

之後就走啦...

 

 

刊登時間:2007-07-11 09:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 10 日  星期二 晴天


唉... 驚訝

今日一早返學校,,,

悶悶呀...上到課室就傾計呀..

搞笑啊......

今日勁熱囉....但又唔想除冷衫喔..!-V-"

去HALL啦...

呆坐呀!

悶悶....;

之後就返屋企啦....

睇下電視..玩下電腦咁...樣..

之後就去街啦....

又係行下咁.....

見到呀B個朋友仔...2個一齊玩..個畫面巧可愛喔..

諗返起以前同我細個識果個朋友玩個片段!@!@

唔知佢而家點呢,?

之後就返屋企啦...

見到我妹D FD係度,,,又係度打架啦...

巧低B喔@!!

都唔知佢地幾時先大過@@

刊登時間:2007-07-10 08:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 9 日  星期一 晴天


YEAH... 驚訝

今日一早又發生左一D唔開心既事.!!

搞到我喊TIM,,,唉..又係咁樣樣,,,\

之後就食飯啦....

THEN睇電視&玩電腦..18禁不禁又有新一集啦..

巧正喔..!!!

呀本巧令仔!!1

之後就訓左一陣,,,食下野就落街..

去左商場行下..買下野啦.!!!

之後就返屋企啦!!!

---沒有什麼特別的一天!!!!!!!!

刊登時間:2007-07-09 08:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]