| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 12 日 星期一 |
| 對嗎?"唔知啊~!~ |
我們都需要勇氣 去相信會在一起
今日....MISS尹無返個.個心情興奮呢!~但MISS許代課啊...今日有三堂數學啊!~唉..悶死啦,,
之後就無咩特別....咁就講放學啦....今日唔洗補課...就落左去打波啦..打到5點到..就上課室hea....林重言勁搞笑囉...加埋nancy..
無得頂...2個係度鬧交...鬧黎鬧去...我地就係度笑佢啦,,,嘻嘻...跟著差不多6點就走啦,,,跟著行到去富寧街市果邊..見到一對熟人係
度.//之後就行返轉頭避佢地....好心佢地就行遠d啦...哂我時間...之後就跑返屋企..返到屋企咩都唔理就做功課///....好似打杖~!之
後8點就走去搵奸人啦....補到9點9就走啦...超級攰囉....
|
| 刊登時間:2007-03-13 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 10 日 星期六 |
| 2007-03-10 |
只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義
對自己極失望!~無法面對自己既成績..
唉....
今日同媽媽去街....同佢傾左好多野...發覺佢對自己好好...之前成日都以為佢淨係錫呀妹同細佬..
唔多理我咁...但我錯啦...成日話佢煩...但佢都係為我好!!到家長日拎成績表一定令佢好失望...但我己經好盡力啦...無奈自己蠢...
唉....真係好對唔住啊.....  
我一定會勁俾心機架....一齊加油...各位知心好友,,,, |
| 刊登時間:2007-03-10 08:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 9 日 星期五 |
| 2007-03-09 |
如果我的堅強任性 會不小心傷害了你
你能不能溫柔提醒 我雖然心太急
更害怕錯過你
今日心情勁down....無咩特別.!~
|
| 刊登時間:2007-03-09 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 8 日 星期四 |
| 2007-03-08 |
還是要愛你??但時間會證明一切--我愛你的勇氣
今日ok凍啦.....都無咩特別野..中文堂係度玩玩IQ題..啊欣有條勁咩既IQ題!~ 成日諗埋LI D野!~哈哈
LUNCH奸人無出到去...得番我地三個///跟著就上商業...抄下野就過lu...跟著就2堂數
學啦.....之後小息出去陪奸人買野食//之後就返黎同kiko係度做野...+玩...=.="之後就玩下//作下文
///咁就6點半啦///同翁B走啦/// |
| 刊登時間:2007-03-08 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 6 日 星期二 |
唉///  |
愛真的需要勇氣 來面對流言蜚語
宜家愛上--Elaine Paige----佢唱歌好聽呀!~正!~
今日凍左好多呢!~返到去就上課室.....凍死人呢!~之後就上中文....會計....商業...數學,,,LUNCH啦//兵分兩路.....上到熊熊屋企....
熊熊見到KIKO 一d好嘔心既野...跟著kiko一路食麵一路笑...搞到我又笑喎.....唉.....之後就返學校啦....同kiko追黎追去...=.=""跟
著就上oral...數學...reading,,,跟著就放學///我就走去搵熊熊問佢iq題啦...之後就成大班人係度傾啦///勁搞笑啊//...哈//momoko
問左條iq題勁無聊囉個答案///但又勁搞笑囉..哈...之後林重言就係度串佢....過程勁搞笑...之後就會計補測啦....唔識呀...好多人都出貓喎..我就無啦...=.="跟著5點就走啦...去原德果邊等車等成半個鐘...唉...凍死人啦////唉////
|
| 刊登時間:2007-03-06 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 61 | »
|