今日返到學校照樣上課室啦!上到去就同肥倫玩皇上/////好搞笑///之後就咁過左//上
ORAL....MISS無返....個呀SIR煩到爆炸...叫
我地准備會考....有排啦!可能佢代F.1又係叫佢地准備....煩到死...之後就上商業啦!
又係悶堂......跟著就小息無野做.....到英文
堂///成堂就係度玩青蛙過河///好玩呀!就咁就上完啦!小息...我地去4樓當植點知見
到5樓勁多人望落黎..........原來係望張靜同佢
條仔..勁8掛...之後就上數學堂....好快又過LU....LUNCH..食左PIZZE...好味...//.返
學果陣..答life果陣,kiko話佢無買油紙傘...笑
死..我就話我對秀花鞋爛左...^^....中文堂代課...個k怪呀sir代..佢俾4個女仔去c
所..,.,.,kid ///之後就上cit啦!玩下電腦..又聽下書
咁,.,.,.,.,,,,.,.,.,好快就過完..kiko奸人無小息....同左關泳佢地打波...都唔知佢係唔
係排球隊家(講笑..)...一個波咁打落我塊面...好痛
呀!之後就打啦!佢地走左啦!就同陳向豐打/..又係唔識打波...又打到我.....死人
頭...黑仔呀!!之後就同呀雲打..勁好玩呀!之後
又同陳向豐..余海4打.....l.幾好玩啊!...............打完就上去美術室啦!...跟著我出
去睇下見到無牙po霸左我地個場..咪走入去話俾
佢地聽囉!點知我講左無牙 po霸左我地張床..=.=V唔知點解會咁講...之後佢地問點解
話佢無牙po....because佢真係無牙...呵...
之後林重言就教我同佢講你隻牙呢>>>之後我就去:左講...係2樓講落去..爽唷,,,,.,咩
仇都報哂.....我地企哂係度....成排人...包括有
小龍子....小言子...我.....小嫻子....皇后(kiko)...小奸子啦!.......多謝你地出力叫
呀!真係好開心呀!!小奸子仲話可能佢唔知自己
無牙...真係好搞笑耶,>/,./,./,>, |