按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 17
累積人氣: 9119
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 30 日  星期四 晴天


............................................................ 驚訝

今日一返到去上左課室一陣就落左去禮堂做人嘉賓啦!去到束sir就話如果大家感受到禮堂震既話唔洗驚...呢D係正常既!原來係新

Smart team步操入禮堂...如果我地係就好啦!又可以著制服喎!恨唔到啦!之後就睇佢地D相啦!點知個司儀就話有個人係廁所

開大唔沖廁搞到俾人鬧.....好彩我地之前唔係傘,諗返之前真係好辛苦...又氵東喎!又要好早係身//..,操夜車////無得睇電視////等

等...雖然係咁但係都好想再去多次呀!!跟著上得好快呀D堂...到LUNCH...當值啦!>?>>?>上埋數學堂同中文就去打波!陳向豐

又黎打波!,....打左陣就無打......跟著林重言又黎打!OK好玩啦!又係唔識打波>>>>=.=V之後由於佢實在太衰啦!我就追著佢..

佢竟然入男廁...我就係男廁間門口伏佢...之後就嚇佢...俾我嚇親..YOYO....第二就太累啦!追著佢....真係想一隻鞋車過去///.../跟

著就同左龐小佢地打波啦!好玩><><>6:15就走左LULU....好累,.....

刊登時間:2006-11-30 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 29 日  星期三 晴天


爽唷,,,,,,,

今日返到學校照樣上課室啦!上到去就同肥倫玩皇上/////好搞笑///之後就咁過左//上

ORAL....MISS無返....個呀SIR煩到爆炸...叫

我地准備會考....有排啦!可能佢代F.1又係叫佢地准備....煩到死...之後就上商業啦!

又係悶堂......跟著就小息無野做.....到英文

堂///成堂就係度玩青蛙過河///好玩呀!就咁就上完啦!小息...我地去4樓當植點知見

到5樓勁多人望落黎..........原來係望張靜同佢

條仔..勁8掛...之後就上數學堂....好快又過LU....LUNCH..食左PIZZE...好味...//.返

學果陣..答life果陣,kiko話佢無買油紙傘...笑

死..我就話我對秀花鞋爛左...^^....中文堂代課...個k怪呀sir代..佢俾4個女仔去c

所..,.,.,kid ///之後就上cit啦!玩下電腦..又聽下書

咁,.,.,.,.,,,,.,.,.,好快就過完..kiko奸人無小息....同左關泳佢地打波...都唔知佢係唔

係排球隊家(講笑..)...一個波咁打落我塊面...好痛

呀!之後就打啦!佢地走左啦!就同陳向豐打/..又係唔識打波...又打到我.....死人

頭...黑仔呀!!之後就同呀雲打..勁好玩呀!之後

又同陳向豐..余海4打.....l.幾好玩啊!...............打完就上去美術室啦!...跟著我出

去睇下見到無牙po霸左我地個場..咪走入去話俾

佢地聽囉!點知我講左無牙 po霸左我地張床..=.=V唔知點解會咁講...之後佢地問點解

話佢無牙po....because佢真係無牙...呵...

之後林重言就教我同佢講你隻牙呢>>>之後我就去:左講...係2樓講落去..爽唷,,,,.,咩

仇都報哂.....我地企哂係度....成排人...包括有

小龍子....小言子...我.....小嫻子....皇后(kiko)...小奸子啦!.......多謝你地出力叫

呀!真係好開心呀!!小奸子仲話可能佢唔知自己

無牙...真係好搞笑耶,>/,./,./,>,

刊登時間:2006-11-29 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 28 日  星期二 晴天


呀欣無返呀! 開心

今日就上左呀雲屋企接佢!(真大牌)-.-v其實唔係既...係有某某原因...之後就一齊返學lulu....超級棟呀又唔洗集會呀!之後上list..

謝.海ling無上堂...之後就kiki教我打tie...呀!之後就同kiki龍子傾計咁樣囉!無咩野做....呀雲佢地黎唱歌俾我聽...自問自已唱歌唔

好聽...所以無唱...但唱k果日我一定唱>>>嘻嘻、一定無胖虎咁難聽既!之後就上會計...CHOW美心都唔知係唔係更年期咁鬼

燥.....之後就上商業....數學等......之後食LUNCH..得我同呀雲....都好開心家!係富小等左好耐...先食得....返到學校見到校長佢地..

仲以為好多人點知勁少人喎!之後上中文堂一路抄會計一路上中文堂....好開心....放學打波唔洗補課...yoyo..之後就打左妤耐就見

到3bD人練消防...當時我地都係咁好懷念呀!好開心返左屋企啦!!

刊登時間:2006-11-28 07:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 26 日  星期日 晴天


出街WITH KIKO 驚訝

    今日一早玩左好耐電腦之後就出去9龍灣搵大明星KIKO啦!行去德福就見到d公主

啦!就影相啦!全部都係細路女、得我地咁大

過先去影....好彩我影左一張傘.....俾熟人見到以為我好低B呀!之後影完相就去行桃

大....無咩野行....,之後就買左X春蛋食啦!個

大明星係廁所度幫d蛋除哂D衫啦。好污做呀!我就要一路行就一路除啦!我無佢咁污

做./.../,../.我地考慮左好耐先決定去MK....行

左好耐.,,,,,個KIKO睇左好多間首飾店先買到條頸連...我就話咁叻自已整囉!真係呀!

唔係話貴就話太細條...=.="之後就走..見到零

食物語有8折咁咪入去....BUY左2包CHIPS..都係$13.6炸,...抵....跟著就返屋企....返

到屋企同呀B玩得好開心~!~!~

PS..多謝大明星KIKO次次去街都會講d野令我開心....thx^^

刊登時間:2006-11-26 08:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 24 日  星期五 晴天


祝自己開開心心^^

 

昨晚呀媽佢地買佢個蛋糕同我慶祝…. 好開心呀媽話想拎15枝臘祝俾我,但買蛋

 

糕果D人唔俾佢…..

一早就起左身洗頭….. 呀媽都鬧我,話我做咩咁早起身…. 之後7:10搞掂就出

去到富寧見到大明星啦!佢明明望著我家但就照行….. 我就以佢

 

男女男左我啦!我就叫佢啦!佢話見唔到我喎!之後返到去得我同大明星,咁咪上

 

2樓囉!打俾佢地…. 原來曾超佢地7:15M記等我地…. 個黃思婷又唔話俾人聽唔

 

去喔~~~之後就等佢地!原來我地好唔乖家!個個換哂PE得我地果班無

 

/./…/./.之後俾人鬧….. 跟著就同MISS傾下計就上車…. 坐左最後排…. 好玩呀! 

 

^^之後就聽歌啦!等左好耐先到…. 跟著就開始燒啦!點知發現一代野無拎.....跟著

 

ALICE佢地去買啦!等左好耐呀!只係可以睇著人食自己無得食.....=.=....之就去左其

 

他人度燒///叉/////等佢地//////跟著佢地返o黎就叫交剪..幫我地,要係10分鐘度搞掂唔

 

係唔當佢係男仔.....之後就燒啦!燒左好耐...都係食左好少野...之後就去左玩啦!玩到

 

唔覺肚餓.....之後開頭無換沙灘富....個個都唔趴....之後kiko 呀雲 曾超..去左拎.....得我

 

同啊欣打...d男仔就又想打,咁咪俾佢地打囉......之後我地換左沙灘富打左陣波,佢地

 

話玩數字球...咁咪玩囉....12個人.....玩得好開心呀!!之後無換到富就返學校!家車

 

好快就返到、想睡都無得睡.......打左陣波就走左lululu.......

-----

ps....一切都係幻想........仲想係真既....真係傻啦我......

 

刊登時間:2006-11-24 08:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]