今日照舊約左呀雲返學,返到去同劉倫傾左陣計,就出去排隊,我地又係係度傾
計,俾MISS胡<樹>.... 真係俾佢嚇死啦!跟著
就上ORAL堂,好快過!之後落堂一入課室就見到個好令仔既呀SIR.....令到我笑唔
停......跟著小息就落左去拎波上黎畫,勁花呀!
PINK PINK.......跟著上英文堂係度傾下計咁,呀雲佢地仲問左我一個問題,私人
問題黎!我又問返呀欣!呀欣又問龍子....佢一聽
到就勁無內,個樣超搞笑.... ....之後平平安安又到數學堂,我上面個2個同格離
果個做得勁快得我做得慢,成堂佢地就係係度話
第27題呢26a)呢咁我先做到十幾題>>>>之後到食飯得我同呀雲....傾左好多野
好HAPPY.....原來佢..... 之後 我同呀雲唔知
點返學校,突然文秀拎著把傘出現係我地面前,我地跑去啦~~~返到學校搵埋奸
人同大明星上課室,...,.,,,,,上到去KIKO同陳向鋒
係度講數..我地圍著佢勁好玩呀!!有個細路出現係我地面前,佢係同我個CUTE
TI小妹一對家!^^佢都好可愛呀!跟著上中文堂
陳SIR幾衰呀...笑鎂儀眼鏡係LCD喎!!真係幾係似既!!上CIT堂,盧生勁嘆咁
睡覺../.../好掂/,/,./,.,/./,/,/,上完就去搵KIKO佢
地啦!同佢玩拍戲....我用快勞打佢打到爆快勞呀!個頭生刺既!跟著上CIT補課
啦!死人啦!勁多野做啊><><><><><
5:30就走左LULULULULU.......上美術室啦!搵佢地玩!跟著傾呀慎為d野勁好笑
林重言係度扮丁曉彤.....梁寶係度扮慎為.....
爆似呀......呵呵<><><><好搞笑,一跟傾一路笑........好核特啊慎為....之後
龍子就走,我就話果度有好多鬼呀咁......之後突然佢搞
我條邊,我追佢,落到樓梯佢扇親啦....我就笑佢返美術室途中....林重言又係後面
嚇我、我又追著佢,之就返到美術走啦!買左
賓賓樂食,好似要日日食先得咁,7:00先返屋....
|