按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 12
累積人氣: 9042
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 15 日  星期三 晴天


落雨呀!唔通連個天都唔鐘2我? 開心

今日照舊約左呀雲返學,返到去同劉倫傾左陣計,就出去排隊,我地又係係度傾

計,俾MISS胡<樹>....真係俾佢嚇死啦!跟著

就上ORAL堂,好快過!之後落堂一入課室就見到個好令仔既呀SIR.....令到我笑唔

停......跟著小息就落左去拎波上黎畫,勁花呀!

PINK PINK.......跟著上英文堂係度傾下計咁,呀雲佢地仲問左我一個問題,私人

問題黎!我又問返呀欣!呀欣又問龍子....佢一聽

到就勁無內,個樣超搞笑........之後平平安安又到數學堂,我上面個2個同格離

果個做得勁快得我做得慢,成堂佢地就係係度話

第27題呢26a)呢咁我先做到十幾題>>>>之後到食飯得我同呀雲....傾左好多野

好HAPPY.....原來佢.....之後我同呀雲唔知

點返學校,突然文秀拎著把傘出現係我地面前,我地跑去啦~~~返到學校搵埋奸

人同大明星上課室,...,.,,,,,上到去KIKO同陳向鋒

係度講數..我地圍著佢勁好玩呀!!有個細路出現係我地面前,佢係同我個CUTE

TI小妹一對家!^^佢都好可愛呀!跟著上中文堂

陳SIR幾衰呀...笑鎂儀眼鏡係LCD喎!!真係幾係似既!!上CIT堂,盧生勁嘆咁

睡覺../.../好掂/,/,./,.,/./,/,/,上完就去搵KIKO佢

地啦!同佢玩拍戲....我用快勞打佢打到爆快勞呀!個頭生刺既!跟著上CIT補課

啦!死人啦!勁多野做啊><><><><><

5:30就走左LULULULULU.......上美術室啦!搵佢地玩!跟著傾呀慎為d野勁好笑

林重言係度扮丁曉彤.....梁寶係度扮慎為.....

爆似呀......呵呵<><><><好搞笑,一跟傾一路笑........好核特啊慎為....之後

龍子就走,我就話果度有好多鬼呀咁......之後突然佢搞

我條邊,我追佢,落到樓梯佢扇親啦....我就笑佢返美術室途中....林重言又係後面

嚇我、我又追著佢,之就返到美術走啦!買左

賓賓樂食,好似要日日食先得咁,7:00先返屋....

刊登時間:2006-11-15 08:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 13 日  星期一 晴天


唉....灰.>> 不安

今日約左呀雲一齊返學.....返到去放低書包就上課室,以為劉倫黎上面.....之後

返黎坐係度,睇睇下就見到劉倫坐左係第二張木台度之後就叫佢過黎,佢一過

到黎就話,我今日無霸木台呀媽,驚死我地鬧佢咁,咁又係我地鬧人又幾勁

既....跟著就上禮堂考LIST晨零啦!學校勁CHEAP囉!拎我地書果d黎習作黎

測.....都麻麻地識炸....之後就上會計堂啦~~上完就到...小息,玩玩玩玩......,

之後就上英文...數學....say good bye既時候我就推呀kit要佢菊公...勁kid

呀佢.....0笑死...之後到相業堂...無聊過左2堂啦!!到食飯呀kiko食壽司時咬

著紫蔡唔上唔落呀!勁核特....估唔到...小心有記者呀!之後就又到數學堂.....

之後中文堂啟裕無返,周圍鐘代堂,佢都幾好人呀!佢成堂都睇著我地.仲係度

笑tim.....落堂唔洗補課,打波打左好耐,呀雲5點幾走左..同埋呀SAM一齊打

佢d波好勁,D速度好快,佢都話我d波好勁呀!呵....之後就同劉倫走左啦!今

日唔開心呀.....點解呀!!唉................

刊登時間:2006-11-13 07:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 12 日  星期日 晴天


行山日 愉快

今日一起身就玩電腦,玩玩下既途中,我呀妹打黑次....又唔暗口喎!佢知我好僧.....就份哂野......果陣時我就諗到KIKO又係咁...個樣勁搞野家~^^玩完之後就食飯......食完我地就去JION奚 浩同佢媽咪,一齊上山.,....本身唔係好累家........越行越累+悶///...大人有大人傾計,呀妹就同奚浩.....唔通我就同呀b傾咩,佢一定會明我講咩囉!唉,仲之就帶mP3啦.>>>>>>悶死.....上到中段就去到一段好K區既路啦!好玩呀!我就做帶頭果個,唔知點解我覺得自己行得好慢但佢地跟唔上,可能我腳長啦!!之後上到山頂....有人起左間類似間屋既物體有埋d木登家,咁我地咪坐左係度斗下囉!傾下計咁.....D人好勁啊!可以係山頂起到間類似間屋既物體........,跟著就又出發.......落山.....行到一度勁多DOG家.....好得意...但唔敢模佢,.......落到山就買左d野食就返屋企啦!!!

刊登時間:2006-11-12 07:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 11 日  星期六 晴天


都係呀雲知我心~~~~ 不安

今日就陪左KIKO睇陳慧琳~~~去到無遲到,我好重視你家大明星~~~~跟著有個好位,點知越黎越多人仲係度迫,咁我咪迫返佢,幾驚俾個男人鬧呀~~KELLY真係好令女呀!又無架子喎!同好多人say hi呀!又有簽名.....好個有D明星叫下佢都唔應(SOLAR)囉>>>>底佢地唔係好紅,跟著我12:00就走左LU.....返歸食飯....之後再搵KIKO,行去南豐啦!行到安寧果陣,奸人打黎話我地係邊.....KIKO就話你做咩聽CREAM既歌啦~~~我就話佢仲係屋企玩電腦,遲到唔等家.......到左OK啦...緊係等埋佢啦!我地咁好人.......一齊返學校.....搵miss許.....佢讚kiko個代令....話佢都有......但係係細少少既......估唔到miss都會買li D代....跟著到左2:10咪上去囉!上既途中係2樓見到5樓有個劉倫既物體.....同KIKO講佢話我眼花......我自己都覺得....跟著等左陣...劉倫黎左,話我都返既....我就話要陪我既好朋友奸人啦~~!~!~~落到禮堂,無聊左個幾鐘,合唱團D歌都識唱啦>>>>>聽左三次啦~~~~>.<跟著劉倫話想去街市食野,而我都想喎......就諗著去啦!我果兩個朋友話要同老師影想....FIND等佢地一陣囉!點知唔止一陣喎........我講左幾十次話走,佢地又話等多一陣....唉.......我好肚餓呀....又唔陪我......如果好雲係度就好啦!不過算啦......你地始終都係我既好朋友,等你地3個炸........

刊登時間:2006-11-11 09:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 10 日  星期五 晴天


開心呀!~~~ 驚訝

今日一返到去呢就同呀倫佢地傾計,自己上左去搵謝海靈,跟著一樣咁上左謝海靈堂,好悶呀!上上下呀雲就好聲話你做咩呀!原來鄭綺雲將件冷衫調轉左黎雀喎!好搞笑囉!........跟著上P.E堂......上曲棍球......上上下...AR KIT唔小心打到我隻手指,本身唔痛家,點知打打下,又禁下隻手,之後就勁痛啦.......KIKO仲係度嚇我,搞到我勁驚喎!流左幾滴眼淚出黎!.........之後又打排球啦!超好玩呀!有我,呀雲,奸人,KIKO,呀欣,曾超呀!好好玩呀!小息就買左蘋果綠tea......食埋MISS許請食既糖...........就上返課室....好容易又過數學堂啦!到中文堂......個miss唔知係唔係路既!臨10幾分鐘先上黎,,,,,,,,,到lunch啦.....我地四個又一齊食啦........之後又買左m&M啦!粉紅色家>>>>>.爆令呀!呀雲話咁令不如食埋個合佢~~~~之後上Cit堂......開開心心又過左.......3:30就落左去禮堂企左成個半鐘......一D野都無做呀!企係度做紙牌........完左就落左去同呀欣,曾超,呀蚊打波....幾好呀!曾超打波勁左呀!^^之後就玩左陣數字球,睇左陣波就上去拎書包,搵佢地,,,,原來係MISS尹個位...搞到我唔知係邊搵佢地....多謝MISS許請食金沙...但請左俾POLLY食......NEVER MIND LA....成日都有得食家啦!之後6:30就走左啦.....KIKO傻家一枝箭咁跑左去車站,,,,,,話撞呀謝海靈喎!好彩有奸人陪我........

 

刊登時間:2006-11-10 10:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]