按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 4
累積人氣: 9106
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 5 日  星期一 晴天


............


[/|±*讓我看清你的真心 *..]★〃

今日天文台又話好凍喎,..,熱死.-.-....之後就上課室補課....跟著就會計...小息...無聊過左//英文~數學~之後就另一個小息...同KIKO

大戰,..我推佢去慎為到...哈哈...之後佢就籃著我個書包///....我就籃著佢個代...再將條頸巾放係慎為將木台.....哈哈..跟著就小完息

啦///上商業...頭一堂MISS尹無黎...之後就黎左...都係係度傾埋D無聊野...跟著LUNCH....kiko..kid左猛咁係度笑,,,另一個就寫信

俾X丹...唉...點解會有個咁得意既fd架....哈哈...好似得我同啊雲係正常咁...人生好悲哀唷///..

之後就上數學堂///我book..左係木台..佢就以為我係度畫野//其實我係抄緊野架///仲打我咁大力//////之後就中文堂///無聊過

之後打波.//ok啊今日//嘻嘻...之後玩下d無聊野....同奸人6點走....臨走前諗著嚇林重言但點知嚇錯龍子./...sorry...>.<'哈但都有

嚇埋佢....咁都驚喎!~!~之後就走啦//

公公要黎探我地啊...呀媽一定好開心啦...因為佢爸爸喎!~

刊登時間:2007-03-05 09:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 2 日  星期五 晴天


2007-03-02

██|原諒我★﹉  當天不懂珍惜〢▌|!只懂任性  ▄▉但我任性只是因為你○o︽°×▄

 

今日kiko無番ar...咁得番我地3個啦!um..上堂都無咩特別...咁上P.E都幾好玩架....有我..熊

嫻...奸人..呀欣..BOBO..曾超,..哈哈..BOBO都幾掂架喎!~咁有時就同曾超猜下波啦...佢好

大力架有時...粒死我!-.-"之後就對打啦....打下波就好快過LU...之後就上數學

&READING...LUNCH....就去吉野家啦....UM..果度有個細路女.幾得意架///本身我地都無咩

野!咁佢就同我地講野啦...之後就有位///奸人係度等我地!我就同熊熊去買啦!等緊既其間

果細路女就無端端扌覽著我!真係俾佢嚇死!跟著咪食野囉!今日既速度好快呀!無KIKO既

關系瓜,,,嘻嘻.,,之後就去左好多地方!我地特登放慢速度!諗著可以遲下到!玩下!點知個

校工唔計我地...勁好人~!之後就上CIT...悶到爆炸~上完又到德育課啦~~又悶死左...係度睇

YES....消磨時間///之後放學...無打波呀!做壁報都做死啦!好似得我同熊熊一組咁成個壁報

都係我地2個整咁樣!果2個又無返喎!奸人又唔知去左邊...之後整到差唔多6點就出去睇

人打波!好搞笑呀....之後6點半就走啦....

>.<我既然傻到帶左4本無用既書番屋企呀/....pe衫又無得番屋企喎!@失敗!~

刊登時間:2007-03-02 09:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 28 日  星期三 晴天


唉.... 鬱悶

▒*.最怕你忽然說要放棄**

今日無咩心情....唔打啦!~休息一天吧!受良心責備中~!!!

刊登時間:2007-02-28 08:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 27 日  星期二 晴天


2007-02-27

嘻嘻~~佢真係勁令仔呀~!~

刊登時間:2007-02-27 10:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 27 日  星期二 晴天


返學lu...

{*,,我到底擔心什麼?!-+

放左咁多日...一返就有D唔係好慣tim返到學校就諗著等齊人送手信..但奸人又遲到喎!跟著就上

到課室先送啦....第一堂就係中文派

卷...唉,,,,之後小息就諗著搵MIss許啦!但又搵唔到!!之後就上返去!會計堂啦!Miss周勁恐怖

囉!都唔知發生咩事講d野又勁無聊又恐怖喎!////對完卷就傾計啦///奸人黎左/..咁我地就係度傾

關於鬼既野啦!!奸人就講果個<校墓處>既預告我地聽...佢越講越恐怖!我就嚇左一跳!嚇埋曾超

一跳tim...咁我就講左2個鬼估嚇返佢啦//...點知佢都俾我嚇親....哈哈!!~之後就小息!又去搵

MIss許又搵唔到佢啦....之後就周圍行下咁!就咁就過左啦,,,,跟著就CM!次次上親佢堂都勁

悶....隻眼好自然咁合埋又爭開合埋又爭開...唉...都唔知點解....派左卷...合格啦....之後就數學

啦....唉...呢份仲唔好提啦..煩死///跟著就lunch啦//...食完就返學...返學既途中見到架好大既

車....而kiko就走開左!咁我地就勁跑諗著得返佢一個啦!之後佢自己就行上黎!個樣勁嬲咁!d肉

就發下發下(面個D)勁恐怖呀!~之後佢就出名大方就無嬲啦!上到去就上ORAL...無聊又過

啦!..................。之後就落左去打波!都唔係打得咁好!之後就唔知發咩神經我將個波打左上

去個牆頂度CAKE著左!問陳向豐借個波黎又唔肯喎!賤格!之後就諗著去搵袁SIR借枝捉、但我

就講左借條柱啦...唉....都唔知發咩神經....之後奸人就好抵得諗去拎果條捉去整個波落黎啦!之後

就打到5點就上去拎銀包食糖水//食完就好乖咁做一陣功課就返屋企LU...

刊登時間:2007-02-27 08:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]