按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 2
累積人氣: 9032
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 9 日  星期四 晴天


激死我啦~~~激死我啦~~~激死我啦~~~ 不安

今日無約呀雲,D時間多左好多~但唔知去邊搵佢,返到去就見到佢,迎面而黎,我地真係心靈相通啦!返到去如常上課室,但見到隻小強~~但佢己經去左耶穌度LU....死得好慘呀!^^奸人直情唔敢返班房~~~~誇張左d呢>>>>>>kiko見到Miss謝有返就即刻開心到喊呀!佢入左班房搵呀雲,成班都睇著佢,我就話去廁所啦!貪好睇咩!呵...真家嗎!!!唔好話我衰,,.,,.,.,.之後如常上左會計,ENGLISH.....到中文啦....代課...首先就測驗....之後就傾d賤人D野~~~好鬼激氣呀!點解會有咁既人家,越傾越激氣,,,,,,,,,,我激到張把梳定左幾次落地下呀!好彩無爛炸~~~~之後同miSS謝食飯啦!又買左m&m啦!好味......之後到相業堂啦!測驗唔識呀,見到人地個個寫左咁多野,我寫左唔係好多炸!到數學堂........教左陣書就測驗,一直落呀!到4:45呀!累死........跟著打波啦!唔得心應手呀......成日執波~~~我好驚呀!原來我識左一D好恐怖既朋友~~不特止假度死!仲要咁賤格~~~真係激死我啦!!!!度氣頂著頂著,~~~~~~~假假假假,做人一定要係最叻~~最勁?講大話呃朋友~~做人兩頭蛇,你唔覺身苦家?我真係好佩服你囉!不過都要多謝你教我做人唔可以假呀!

刊登時間:2006-11-09 08:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 8 日  星期三 晴天


2006-11-08 愉快

今日如常咁上課室啦~~上ORAL堂果陣出左去講野,本來唔洗家嘛~~~又要抽多次~~死人張慧2,......就著呢上上下拎左塊鏡出黎,就想起昨日上中文堂~~龍咖啡哥首先拎左我把梳係張木台度界黎界去不特止仲要拎塊鏡黎硯9<共杆鉛理>就拍爛左我塊鏡~~~果塊鏡係大明星KIKO送俾我家~有錢都買唔到,,,,,,,,,哼...跟著如常咁上左英文同數學.......就到左食飯啦~~呀雲唔見左條鎖匙,我就同佢反轉左佢個書包都搵唔到,跟著佢話可能係係謝海靈度,我地就去左new教員室,係途中有1個f.1就推另一個f.1去kiko度,佢就好話踩到人唔識講sorry家,我地又話係囉!咩人黎家,無教養~~~^V^講完之後就即刻走....我好鍾意咁玩~~~之後食完飯就buy 左包m&m食~~yummy^W^之後放左小息就打波啦!都好開心呀!有我,呀雲,kiko同埋肥倫,我只係知道踢波係用心口頂傘,估唔到排球都可以,係邊個咁勁呢?嘻....大家想下( 佢係明星黎家),放學都有打又係果班人,龍咖啡哥都有打,我仲好大力咁俾波佢,呵呵,咩仇都報哂^^(講笑)打到差唔多6:00就走左啦!

刊登時間:2006-11-08 08:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 7 日  星期二 晴天


唉~~ 驚訝

今日又係聽國柱講偉論~~唉!好鬼悶呀!~~kiko一返到去對住我地笑果陣我、呀雲、奸人就好驚訝,因為佢牙度有D噁既野~~^^跟著佢就.............跟著就上課室啦~~!上完LIST晨靈堂之後就到小息,我就去左洗手,撥左d水落呀欣度,跟著又撥返我度搞到我後面濕灑~~~=.=開始大戰~!~翁B同呀超都有加入戰爭之後勁搞野~~

之後MISS許無返我地係調左位啦!係度玩拍戲~~玩玩下黃第勁大力拍抬~~~我同SHARON ,KIKO都係度笑,好搞笑呀!死人陳Sir又好遲放不特止個死人無牙妹又係度打,弄到我地又無場,死人頭~~~到放學就同呀雲,肥倫,呀欣打波,勁好玩呀!!

刊登時間:2006-11-07 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 6 日  星期一 晴天


返得半日學~ 驚訝

今朝一起身沖完涼~~跟著就食早餐啦!玩左陣電腦睇左陣電視就食飯,到12:00先出門~~~~去到富寧搵埋肥倫就返學校~`行返去既途中就見到謝海靈,同佢say個hi啦!個金魚老師以我同佢say喎!跟著佢話今日會見到我地班,我就話係唔係代課,佢就話自己林下!返到去我就即刻跑過去同kiko say sorry~因為遲左25分鐘!但係個奸人仲過份~答9先返到!跟著就打波啦!唔夠得心應手~~打完上左去搵Miss 許  ~佢好期待我地果張相^V^我地張張相貼左係佢電腦上面~~之後就去排隊~超級曬呀!

到到謝海靈代課啦!曾超就有合膏係好臭既!我就俾左呀雲聞啦!又俾左kiko聞~佢聞既時候我就推佢搞到佢隻手都係~最衰都係仲要hi去我到~我去左廁所洗左2次~~好彩我都有hi返佢^W^放學就去左打波啦!有我,呀雲,呀奸,kiko.呀超,呀欣仲有肥倫~~!~!打到5:15就走左lu............

刊登時間:2006-11-06 06:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 5 日  星期日 晴天


累~ 驚訝

今日一早就睇碟睇左<小孩不笨2>,超好睇呀!有d係感動既場面搞到我流眼淚~~~真係好好睇~食完野之後就出發返學校啦!約左好雲3點係樓下等之後就一齊出發~返到去同miss尹傾左陣計就上左去,俾miss許叫要剪指甲=.=",跟著c婷打黎叫我幫佢約謝海靈食飯喎!咪去左約佢囉!之後去左禮堂幫手,企到勁累~點知係一個人都無發問,返去都無用既!跟著有個小息啦!同左MISS許傾計佢話想我地讀到中六中七,因為我地好玩呀!仲話要拎14分唔難喎!我一定唔得啦!咁講一定係好鍾意同我地四個玩啦!呵呵!!之後完左就返屋企LU,,...返到去都7:10...................

刊登時間:2006-11-05 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]