按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 17
累積人氣: 9067
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 25 日  星期日 晴天


拜年!~ 愉快

今日一朝早就出發去沙田啦!~去到勁肚餓``去左飲茶啦`一路飲就一路同細表姐傾計啦!~傾左幾多野啦1`淨係覺得佢好勁咋...可

以讀到中六...唉,,,,之後食完就上佢地屋企...去到就玩電腦睇下碟咁....um...都唔算太好玩啦!!!跟著呀媽就話要去搵我姑媽,...我又

唔太想喎!就留左係姨媽屋企啦....係佢屋企都係無聊睇下電視玩電腦打機咁啦/./.其間我大表姐打電話返公司..講返個電話俾人聽//

同普通話//哇..我大表姐d普通話真係勁普通啊!!佢一路講我同細表姐就係咁笑佢..佢自己仲笑埋一份tim/之後就走啦///表姐就去搵

杯fan行街食飯啦!嘻嘻...我表弟睇左佢電話個sms之後就係度笑佢...同我講話去觀塘行下好唔好傘!!咁樣///之後我地勁笑佢!!之後

就返屋企啦~!!

呀律呀!~可愛嗎?無聊post上黎咋!!=.="

刊登時間:2007-02-25 08:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 19 日  星期一 晴天


澳門.............. 愉快

7點幾就俾人整醒./........跟著就沖涼洗頭//.....8點就出發!去左酒樓食野!今

次就食得勁快.....15分鐘飲完茶就跑去過關....(事關舅父報左團)之後就去到澳

門..個導遊勁搞笑.....去左唔同既景點.....去左buy..手信...........等等.........之後大

人就去賭場//得返媽咪同婆婆同我地去大三巴....去果度就食左豬排飽&葡扌

達啦...幾好味啦...跟著就等埋佢地就返珠海~~....去到珠海細舅父黎接埋我

地...兩架車一齊走........大舅父本身帶頭.跟著我地叫細舅父快d.........跟就過埋

佢地頭啦!!~之後就去左咩石排果邊搵姨媽....搵埋佢地就一齊返去婆婆度

啦//.....返到去等勁耐先沖到涼......之後就訓啦...........

 

刊登時間:2007-02-22 06:12 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 18 日  星期日 晴天


大年初一!!~ 愉快

 

大年初一LULULU........一起身就同爺爺女麻女麻拜年啦......跟著等左陣

睇下電視就食飯......食完就等舅父黎接我地,.,....佢就係屋

企樓下等我地車我地去珠海啦!!坐左勁耐車.,.,.就到啦///.///首先就去左一間酒樓食飯............有12個人食............食一個中午

飯都食左700幾蚊.....勁恐怖,.,.好彩唔洗我請炸,..,.,.,.個個大人都爭著俾錢.,.,.,.嚇親d收錢呀姐.,.,.我同d表弟妹係度勁笑.........之

後就上酒店.........上到酒店勁鐘意個廁所!超正~!~.............開頭我地同舅父講一定要六星級既酒店我地先住家....佢真係搵左

呀!!勁好呀!!跟著我地成班細路就係度睇電視.,d大人係度傾計//////////等左陣就去左出面個海灘玩//////類似個海濱公

園.....umm....本身好無聊///跟著就買左個風爭玩.....玩玩下就俾我搵到一樣新野!我真係第一次玩!!就係三人單車....我同舅

父、呀妹、一齊踩.....我就係最後果個!舅父就做車頭////////踩踩踩....成日都俾佢地話我無踩喎/.....之後就我做車頭...表弟做最

尾...呀妹做中間...........本來我就覺得好易.......但係係勁難....我將車頭寧黎寧去...嚇到佢地話要落車////但我又想玩喎咪唔俾佢地

落囉!嘻嘻.....之後就去食飯啦!去左間大酒樓食///食d野都ok好食啦.........今次又食左800幾蚊!d大人個個都話勁唔抵....之後

就遍酒店沖涼.........睇電視!就訓lu.......

刊登時間:2007-02-22 06:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 6 日  星期六 晴天


四處遊盪~~~

談笑再多 交心再多 一切亦只折磨
無人夜深 我怎麼講也是不妥
若動情 大概吧 願為誰講
喜歡誰 但你偏推搪

明你心意但我沒認 可算得已動情

*話我蠢我認 
仍不肯說清
 能有寵愛的幸運做保證
 又怕真實內心未看清
 錯在其實過份期待快樂滿足的情景

 誰要 甘去被愛想你付出似受害
 苦戀痴心懇請不要太慷慨
 談戀愛大概 總有付出的由來
 難道實實在在沒有裝載*

#如何被愛 誰人從沒志在
 彼此交心的 不要理太多
 無謂憐愛 
分開一刻我(你)或者
 才可清楚知道 怎麼先算愛#

誰要逼我下決定 可算得太絕情

REPEAT*#

再會並非不見 諾言若不兌現
朋友都可再會面
總算 好過 交往 相處
說了解分開最終不見 太悲哀

不要被愛 請你盡早免受害
這顆痴心懇請轉送你寵愛
還相信大概 一切被逼不能來
才能實實在在學會相愛

REPEAT#

點解要做人呢?點解會咁多野煩呢?邊個可以打救我呢?,,,,,,,,,,,,今日無咩特別野呀~~

刊登時間:2007-01-06 09:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 5 日  星期五 晴天


好耐無打日記LULULUL~~""

~~~~愛情怎麼會讓每顆心都碎~~~

今日返學..行去答車果陣先醒起路路通無錢/...跟就好冷靜咁去買左包$4.5既麥精啦/////之後就上車////返到去都答10..唔好意思呢~~~呀雲!!!之後就早會我去將D野俾哂KIKO搞到佢拎勁多野呀~~~嘻嘻^.^之後早會完左我地積刻除左件校嬲啦///MISS話我地好核特喎係度除衫同埋叫我地下星期要著埋上課室AR.....之後就上LIST晨靈上呢堂就好似代課咁/////之後就上陳啟2堂啦~~~跟著就小息落去上PE...凍到嘔呀/////個個縮埋一舊///爛C雯仲核特蹲係地下好似開大咁///笑死///之後就跑9分鐘啦~~~跑緊果陣有個BOY拍第二個BOY..個BOY用好核特既樣望後面,,,後面就係我地啦///以為我地拍佢喎~~~個樣超級核特.//之後就上英文同數學無咩特別....之後LUNCH我地行去吉之島果邊.....期間見到桃太郎...同埋個男人聽MP3聽到震...之後我睇到個男仔撞到個欄杆成個人訓低左....本來我諗著見佢家跟著見佢跑過去佢呀爺到///見到佢流哂血呀..由眼流到落口呀.....好恐怖呀~~`好驚呀~~~都唔知有咩反應好~~~跟著就BUY飯去SCHOOL CANTEEN食啦~~~之後就上CIT堂啦.....好快過....德肉節又係好快...之後就放學打波打左陣我地走果陣就叫A ming佢地過黎特登唔俾賤人要個場...哈哈抵死....之後就補課作下文就過啦..啟2仲派糖....幾好味啦....好大陣花生味.....之後放左學同呀欣..超..kiko奸人打波....超爽呀~~~係度打高波呀~~清場果陣呀sir話要走我地繼續打///打左好耐ar...keep左好耐......跟著就走啦...走十世走唔完,...,.,.,.佢地又要等佢地既愛人喎一路行一路望啦....返到屋企7:15分...

刊登時間:2007-01-05 09:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]