大年初一LULULU........一起身就同爺爺女麻女麻拜年啦......跟著等左陣
睇下電視就食飯......食完就等舅父黎接我地,.,....佢就係屋
企樓下等我地車我地去珠海啦!!坐左勁耐車.,.,.就到啦///.///首先就去左一間酒樓食飯............有12個人食............食一個中午
飯都食左700幾蚊.....勁恐怖,.,.好彩唔洗我請炸,..,.,.,.個個大人都爭著俾錢.,.,.,.嚇親d收錢呀姐.,.,.我同d表弟妹係度勁笑.........之
後就上酒店.........上到酒店勁鐘意個廁所!超正~!~.............開頭我地同舅父講一定要六星級既酒店我地先住家....佢真係搵左
呀!!勁好呀!!跟著我地成班細路就係度睇電視.,d大人係度傾計//////////等左陣就去左出面個海灘玩//////類似個海濱公
園.....umm....本身好無聊///跟著就買左個風爭玩.....玩玩下就俾我搵到一樣新野!我真係第一次玩!!就係三人單車....我同舅
父、呀妹、一齊踩.....我就係最後果個!舅父就做車頭////////踩踩踩....成日都俾佢地話我無踩喎/.....之後就我做車頭...表弟做最
尾...呀妹做中間...........本來我就覺得好易.......但係係勁難....我將車頭寧黎寧去...嚇到佢地話要落車////但我又想玩喎咪唔俾佢地
落囉!嘻嘻.....之後就去食飯啦!去左間大酒樓食///食d野都ok好食啦.........今次又食左800幾蚊!d大人個個都話勁唔抵....之後
就遍酒店沖涼.........睇電視!就訓lu....... |