按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 3
累積人氣: 9033
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 15 日  星期五 晴天


許美蓮好賤格~~~ 愉快

今日同呀雲返到學校..返到學校超級氵東耶....個個都戴頸巾...可惜呀我無黑色=.=v好慘呀!!之後就上謝海靈堂.....無咩點上過///

同曾超傾下計///玩天下太平...好耐無玩lu...之後唔知做咩發冷呀!好辛苦呀!之後就上體育啦!個個都著冷衫...格離班d人唔抵得

我地就同呀sir講做咩佢地著冷衫家.....超賤...之後去到見呀sir...就話自己既言都著得夏季就唔好話氵東啦!要我地除去黎.....之後

我地係度hea下咁.....之後就坐係度佢地係度傾計///我就好似結左冰咁坐左係度無動過.//////之後就跳醒啦!幾好玩啦!玩到唔捨

得走...真係玩開有條路/////之後換衫啦!換完就上去吹鞋....勁濕呀!之後就影相啦

                 奸人好搞笑呀                                        三位美人

 

原本諗著post kiko張最自然既相既但係都係唔好啦!費時佢嬲啦(我做左手腳家)/////跟著上許美蓮堂///話我地遲返喎////話張名單

話俾班主任聽....估唔到佢係d咁賤格既人囉!之後就上陳啟2堂無聊又過lululu.....lunch...之後就上cit....又係勁快過左lulul跟著去

禮堂....聽唔知邊個講野.....佢話有咩問題可以去唔知邊度搵佢我連佢個樣都無見過點去搵你呢?之後就玩接龍.....超級kid子!~~!

玩完就睡覺.....睡得好地地點知俾人搞醒///...楊流明仲要擺明企係度唔俾我地睡覺.....勁慘呢!!之後就執野打波//////都好似無咩

心情打咁....打左陣就上去睇歌唱比賽啦!又話陳家寶比賽喎吹水既!諗著有野睇////之後有個中六男仔好似做緊馬嬲戲咁係上面唔

知做咩.....睇完之後就上課室執書包啦!呀雲走先...唔好意思呢!跟著我都同kiko走啦!點知我咩都無拎返去溫...又上返去啦!返

上去我拎著個file入去搵許美蓮..以為我問佢就話你唔好問呀!次次都係咁.之後我就話我都唔係問你係問你拎返個file姐媽...跟著佢

話唔好意思喎!星期一請返你食同金沙~~~真係呀!唔問下人做咩就話人.....之後就同kiko走啦!

刊登時間:2006-12-16 07:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 14 日  星期四 晴天


凍~冰冰~~~**

今日好鬼氵東呀~~~俾啊B關左機咩野都無哂......................DOWN~~~

刊登時間:2006-12-14 08:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 13 日  星期三 晴天


OK HAPPY LA 驚訝

今日呀雲無返自己一個返學...聽著mp3返黎..真係想一路聽一路返學校....之後就上去

搵miss尹..幫呀欣說服miss

調位....我同劉良成功LULUL...之後上到去就調位啦~!~~我覺得個位都OK...但我仲

想........可惜...

之後就上ORAL....../////商業無咩特別....之後小息..././.,././/上英文...好快過

左......上數學..

做下數就咁過左之後上左去搵呀雲....睇到一張相...好樣衰家......之後就上CIT...打日

記.....因為

返屋企無時間打味而家打囉~!~!~!~

PS..希望每日都有D開心既事....
   開心DLA,,,..,.,

刊登時間:2006-12-13 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 12 日  星期二 晴天


賤人~~~~~ 鬱悶

今日同呀雲一齊返學.....上課室....補課......無聊...............之後就調位...我坐第一行同polly坐....有無搞錯呀!我高過姚明都係坐

第一行....調位果個都唔知係唔係瞎家!!之後就上會計堂..,,..,.,.,./小息唔洗當值././.,./...miss hui無返.......之後lunch..食完野

就上去搵尹慧敏...之後個死人施c弗係度鬧佢.....賤人....她媽媽........死肥po...扮cute....保串精....講都講唔哂.../.,./之後就上中

文...唔洗補課...打波/../..6:15就走左lu..

ps..越黎越唔想打日記啦!唔知點解覺得好煩>~~!~!衰人xxy

刊登時間:2006-12-12 07:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 8 日  星期五 晴天


^^..... 開心

今日好開心.....發生左好多事...過得好充實.....今日仲好開心

   真係好開心呀!!!

刊登時間:2006-12-08 11:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]