今日同呀雲返到學校..返到學校超級氵東耶....個個都戴頸巾...可惜呀我無黑色=.=v好慘呀!!之後就上謝海靈堂.....無咩點上過///
同曾超傾下計///玩天下太平...好耐無玩lu...之後唔知做咩發冷呀!好辛苦呀!之後就上體育啦!個個都著冷衫...格離班d人唔抵得
我地就同呀sir講做咩佢地著冷衫家.....超賤...之後去到見呀sir...就話自己既言都著得夏季就唔好話氵東啦!要我地除去黎.....之後
我地係度hea下咁.....之後就坐係度佢地係度傾計///我就好似結左冰咁坐左係度無動過.//////之後就跳醒啦!幾好玩啦!玩到唔捨
得走...真係玩開有條路/////之後換衫啦!換完就上去吹鞋....勁濕呀!之後就影相啦! 
奸人好搞笑呀 三位美人
原本諗著post kiko張最自然既相既但係都係唔好啦!費時佢嬲啦(我做左手腳家)/////跟著上許美蓮堂///話我地遲返喎////話張名單
話俾班主任聽....估唔到佢係d咁賤格既人囉!之後就上陳啟2堂無聊又過lululu.....lunch...之後就上cit....又係勁快過左lulul跟著去
禮堂....聽唔知邊個講野.....佢話有咩問題可以去唔知邊度搵佢我連佢個樣都無見過點去搵你呢?之後就玩接龍.....超級kid子!~~!
玩完就睡覺.....睡得好地地點知俾人搞醒///...楊流明仲要擺明企係度唔俾我地睡覺.....勁慘呢!!之後就執野打波//////都好似無咩
心情打咁....打左陣就上去睇歌唱比賽啦!又話陳家寶比賽喎吹水既!諗著有野睇////之後有個中六男仔好似做緊馬嬲戲咁係上面唔
知做咩.....睇完之後就上課室執書包啦!呀雲走先...唔好意思呢!跟著我都同kiko走啦!點知我咩都無拎返去溫...又上返去啦!返
上去我拎著個file入去搵許美蓮..以為我問佢就話你唔好問呀!次次都係咁.之後我就話我都唔係問你係問你拎返個file姐媽...跟著佢
話唔好意思喎!星期一請返你食同金沙~~~真係呀!唔問下人做咩就話人.....之後就同kiko走啦!
|