按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 24
累積人氣: 9096
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 23 日  星期四 晴天


失望+開心 開心

今日第一個同我講生日快樂既就係呀雲...多謝哂LU..跟著就係大肥倫啦!!哈哈~~之後就係愛子啦!!好開心佢記得我生日....不

愧係我個過兒...之後就KIKO...奸人...呀欣....曾超....KIKO......BOBO等,之後就收到KIKO份禮物,開心.........之後就上會計堂

啦!唔識做呀!之後就小息......小完息就上英文堂......龍子就請我食麥題沙啦!多謝哂~~~佢仲祝我一年矮個一年....真係多

謝.......跟著就上中文堂.....好快過LO....食飯...之後就當值啦!POLLY請我食金沙.....THX.....之後就上數學同相業.........之後就上

買野食啦!買左好耐//.,./.6;30就走左LUL;I

PS今日無心情打日記.....對自己好失望呀!!點解會發生....D///////

刊登時間:2006-11-23 08:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 21 日  星期二 晴天


串到陳啟2無SEND出 開心

今日唔好天呀!!返到學校就見到賤人呀!真黑我僧......之後上課室睇書....悶....之

後到MISS謝睇我地,我地就傾去旅行既野...11個女仔一組呀!未試過....開心唷~~~

傾左好多野!我同呀雲做當家..^^之後就小息,玩玩~~又過LULU...會計又係冬估好

SIR代.....好KID子唷...唔知咩人....全程做完野就偷伯佢呀!!之後就上相業堂.....差

d睡著啦!!之後上數學堂呀搞笑!成堂係度笑呀同梁寶但無佢同呀雲咁利害....!!之

後食飯!!勁大雨呀!好彩問may may借傘....唔係就變落湯牛lul^^之後就上數學堂

就測驗啦!!上中文堂係同梁寶係度笑,kiki..林重言都有份.....咁我用筆吉梁寶,我

同kiki都望落下面,林重言以為我跌左野就話係我度呀!就著我就話咩呀?咩係你度

呀!跟著佢就臭臭lulu....哈、成堂中文堂過得好開心...跟著陳sir就話劉+良做咩睡係

度,楊海x就話佢唔舒服頭暈,陳sir就話佢昨晚一定好夜睡!我就話早睡唔可以頭暈

家!呵呵!xdddd陳啟2俾我串到!!yaya.....之後就小息係度玩!真係日玩夜玩啦!

之後尹無上黎.....係咁俾我地測....我地緊係(無)抄啦!!之後就5;30就走左lulu

 

刊登時間:2006-11-21 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 20 日  星期一 晴天


同大明星抄大擭 驚訝

今日一返到學校就同埋呀雲,肥倫上左課室啦!我地又迫左佢去黎唔俾佢走呀!呀雲就當肥倫係明星係度保護佢,我就mark著佢好

似打籃球咁!哈哈好搞野呀!之後就上會計,miss周無返就有個冬估呀sir黎代課,超級煩呀!又唔俾人寧轉身........down B,,,.,

之後就上英文堂....上數學,又測驗啦!C線既...,.,.,.之後上相業啦!平平安安又到到食飯,見到低b仔范生拎著poohpooh筆

代.....oh my god...點解會咁家!!之後就去7仔buy撈面,&pizza啦!食包食包呀!!之後就上數學啦!派卷....2份都唔洗補

測,!之後就上中文堂呀~!~!~上完去左打波,ok啦!之後就補課...悶...之後打波打打下陳sir黎左,佢都打左一球,好勁呀!跟

著就同kiko鬧交.....唉!個校工仲話我地都中四啦!~~!!~之後都無試lulululu

ps......結果令我好失望..不過都遇左啦~~~~

 

刊登時間:2006-11-20 08:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 19 日  星期日 晴天


真人板小丸子好搞笑呀~~~ 驚訝

今日一起身就做功課.....一路玩電腦一路做果隻呀!^^之後就食完野...呀媽話去行山...l.l之後就去啦!去到...未上到去果陣,我突

然唔想去,咪返屋企囉!!之後就玩陣電腦去玩左D野食,之後上到黎睇下叮當咁,之後就俾我搵到小丸子,,.,.係真人板家!!好鬼

搞笑...其中有個女仔就自己似濱崎步喎!仲迫小丸子講佢好似....今日好悶呀!

 

刊登時間:2006-11-19 03:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 17 日  星期五 陰天


2006-11-17 滿足

今日一返去就搵陳SIR.....諗著問下佢有無睇我整個powerPoint啦!點知佢睇左,

效率真快啦!!跟著謝海靈代課......我地4個係度唱歌,玩台慶頒獎.....好搞

笑......呀雲仲扮呀膠樽....我就做番翼啦!好搞笑呀!!^>^跟著上P.E堂,打

波,成日都做趴地熊,趴到損左啦!好那呀~~~跟著好快就過左.....點知呀SIR唔

知時間到小息先至叫我地去換衫......之後就上數學堂啦!又測驗啦!之後KIKI執

野...唔小心將份卷拎起左佢就以之我睇佢,洗唔洗咁成日都以為係我睇佢,...,..算

囉咁、咪拉開張木台囉!之前果份我無睇佢家!!我自己做家!!之後上中文堂,

出黎講野成組之後我唔想講,因為我有做野,有d人又唔做野喎!(除bobo..kiki)

又要我講喎,唉~!~!~之陳sir仲.........食飯,無試過咁食包,之後上cit......好快

過左lulululu.之後德肉課睇左段好搞笑既短片....之後我就做功課好快呀!仲借埋

呀雲tim..,.,.,.,之後就到補課....一陣就補完lulul之後就打波,無引囉!!都無

場...6:15就走左lulul

ps.有D人唔識打波就唔好打啦!打到人又唔SAY SOR/...無家教,真係有爺生無

那教叉叉叉你媽媽呀~!~!~!~!~!~

刊登時間:2006-11-16 08:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]