今日一返去就搵陳SIR.....諗著問下佢有無睇我整個powerPoint啦!點知佢睇左,
效率真快啦!!跟著謝海靈代課......我地4個係度唱歌,玩台慶頒獎.....好搞
笑......呀雲仲扮呀膠樽....我就做番翼啦!好搞笑呀!!^>^跟著上P.E堂,打
波,成日都做趴地熊,趴到損左啦!好那呀~~~跟著好快就過左.....點知呀SIR唔
知時間到小息先至叫我地去換衫......之後就上數學堂啦!又測驗啦!之後KIKI執
野...唔小心將份卷拎起左佢就以之我睇佢,洗唔洗咁成日都以為係我睇佢,...,..算
囉咁、咪拉開張木台囉!之前果份我無睇佢家!!我自己做家!!之後上中文堂,
出黎講野成組之後我唔想講,因為我有做野,有d人又唔做野喎!(除bobo..kiki)
又要我講喎,唉~!~!~之陳sir仲.........食飯,無試過咁食包,之後上cit......好快
過左lulululu.之後德肉課睇左段好搞笑既短片....之後我就做功課好快呀!仲借埋
呀雲tim..,.,.,.,之後就到補課....一陣就補完lulul之後就打波,無引囉!!都無
場...6:15就走左lulul
ps.有D人唔識打波就唔好打啦!打到人又唔SAY SOR/...無家教,真係有爺生無
那教叉叉叉你媽媽呀~!~!~!~!~!~ |