按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 13
累積人氣: 9043
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 13 日  星期三 晴天


唉,,,, 驚訝

今日返學校。睇埋D無聊野。淨係係度同呀熊傾下計咁.....我諗A班果D人一定無睇過

笑片啦,,,成日係度笑喎.....又唔搞笑...=V=

唉....睇完之後就落去啦,,,點知已經有數學分啦,,,,,,,,

MC就唔知幾多分,,,,而另一份就緊緊合格.....

但計埋都爭少少,,,,,唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

好灰呀......................

 

這樣就好

明知道愛上你沒有解藥
我還是要往你的方向去逃
我們都不知道
甚麼樣的方式才是我們都最想要

若能知道未來會是怎麼樣
我一定要把你緊緊的抱好
有太多的問號
等着我們為它們做個解答

# 也許路很長 也許我們都想要個伴
也許我們都在尋找屬於我們的依靠

你可知道 一個擁抱 是多麼重要
我從來沒有感覺到
於是我拼命找 於是我拼命討
可是我還是沒有得到
你不知道我的不好是多麼的糟
感覺就像是沒人要
我不想再尋找 也不想再祈禱
我只想要一首歌陪我 這樣就好 #

Repeat #

要多久才知道 要用多少的時間你才對我好 我也不知道?

你可知道 一個擁抱 是多麼重要
我從來沒有感覺到
於是我拼命找 於是我拼命討
可是我還是沒有得到
你不知道我不好我多糟
感覺就像是沒人要
我不想再尋找 也不想再祈禱
我只想要一首歌陪我

這樣就好

刊登時間:2007-06-13 05:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 12 日  星期二 晴天


2007-06-12

[真正既愛情係唔會比野阻礙到架]-----係呀欣個blog見到,,都幾正囉>v<不過

宜家唔岩我啦句野...

今日考數學,,琴晚都唔係溫左好耐..無咩心機-v-,,,之後考啦,,,開頭果d都ok既...不過長題目就唔多掂啦

不過算啦,,,都ok既,,,無諗過合格...哈...

之後放學啦,,諗著打波啦;..呀sir又唔俾,,,之後就去左呀熊屋企...諗著打電話返屋企啦,,,點知就打錯個字,,,

打錯電話.,..諗著cut,,線啦,點知個男人聽喎...跟著我就俾呀熊聽啦,,,佢聽左就好驚啦,,

個男人係度講話做咩成日打電話俾我呀,,,之後就係度鬧啦,,,

真係好sorry呀,,,,我唔係有心架呀熊,,

之後呀熊個爸爸就搞掂左lu,,,

巧棒喔,,,,,

之後就返學校影相啦...

影完就走啦....

無得問數學mc tim,,,

算啦..唔知好過知!!

刊登時間:2007-06-12 02:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 10 日  星期日 晴天


悶,,, 驚訝

HOLD

刊登時間:2007-06-10 05:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 9 日  星期六 晴天


哈..... 愉快

朝起身,,,就睇左陣18禁不禁...大家知道係咩嗎??

就係台灣新劇,,,有棒棒堂既呀本做,,,越睇佢越靚仔,,,哈哈,,但都唔夠呱呱令,,,

睇完就出左去食野,,,去飲茶..,唔知點解成日都會去飲茶...之後就見到曾超啦...

之後就行下街啦,,,then去新都啦,,,去到見唔到kiko...之後仲以為佢會嬲我遲去....點知佢遲過我呀,,,

之後睇啦......好悶呀,,,睇左陣就奸人黎到啦....之後就影相啦./..同kiki影...佢好熱情呀....好大力...影到我好怪咁樣,

之後就去搵江若琳啦...佢都好令女呀....不過我地搵佢果陣就勁樣衰啦,,,

勁跑囉...唉...今次係我最投入既一次...

好期待去搵林夆呀....

之後就去搵呀熊啦...

4個出動,.,,,好開心呀,,,好難得4個人去街,,,,

之後就去到啦...好多人呀...行去果陣真係好西利呀,,我地..

行得勁快,,唔係我地腳長都跟唔切囉...

>v<"之後就入場啦...個個都好興奮咁....之後就開始啦.....

 D model巧漂亮喔,,,,又高又令,,好羨慕啊,,,,,

之後睇啦...一路睇一同kiko傾邊件好睇....如果再有機會睇就好啦,,,

做model真好...但今次dmodel都行得唔係好令....

跟著就走啦..8:30就走去到9龍灣差不多9點幾,,,,影啦...

唔錯唔錯...哈哈之後奸人呀熊走先...我就同kiko就,,,,返到屋企10點1、2啦,,,

呀媽偏心!!!!!!!!!!!

 

 

刊登時間:2007-06-10 05:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 7 日  星期四 晴天


唉...失敗.../.\ 鬱悶

今日考CIT..唔洗問梗係唔識啦,,,,唉,,,

勁難囉....唉,,又會唔合格架啦.....

之後放學返屋企再去新都....

睇到17/6林峰去新都啊,,,我一定要去呀

哈哈,,,,KIKO話好少見我咁積極,,,

林峰喎,,,同時一定會咩都唔理囉...

YES!!

之後就返學校....補說話,,,,悶悶,,,

之後放學,,,,唔提啦..不過THX我 D知心安慰我....

KIKO&呀熊好勁啊....佩服@@!!!

之後就返屋企...

--希望越大失望越大...千期唔好期望啦,,,

刊登時間:2007-06-07 09:07 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]