| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 13 日 星期三 |
唉,,,,  |
今日返學校。睇埋D無聊野。淨係係度同呀熊傾下計咁.....我諗A班果D人一定無睇過
笑片啦,,,成日係度笑喎.....又唔搞笑...=V=
唉....睇完之後就落去啦,,,點知已經有數學分啦,,,,,,,,
MC就唔知幾多分,,,,而另一份就緊緊合格.....
但計埋都爭少少,,,,,唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
好灰呀......................
這樣就好
明知道愛上你沒有解藥
我還是要往你的方向去逃
我們都不知道
甚麼樣的方式才是我們都最想要
若能知道未來會是怎麼樣
我一定要把你緊緊的抱好
有太多的問號
等着我們為它們做個解答
# 也許路很長 也許我們都想要個伴
也許我們都在尋找屬於我們的依靠
你可知道 一個擁抱 是多麼重要
我從來沒有感覺到
於是我拼命找 於是我拼命討
可是我還是沒有得到
你不知道我的不好是多麼的糟
感覺就像是沒人要
我不想再尋找 也不想再祈禱
我只想要一首歌陪我 這樣就好 #
Repeat #
要多久才知道 要用多少的時間你才對我好 我也不知道?
你可知道 一個擁抱 是多麼重要
我從來沒有感覺到
於是我拼命找 於是我拼命討
可是我還是沒有得到
你不知道我不好我多糟
感覺就像是沒人要
我不想再尋找 也不想再祈禱
我只想要一首歌陪我
這樣就好
|
| 刊登時間:2007-06-13 05:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 12 日 星期二 |
| 2007-06-12 |
[真正既愛情係唔會比野阻礙到架]-----係呀欣個blog見到,,都幾正囉>v<不過
宜家唔岩我啦句野...
今日考數學,,琴晚都唔係溫左好耐..無咩心機-v-,,,之後考啦,,,開頭果d都ok既...不過長題目就唔多掂啦
不過算啦,,,都ok既,,,無諗過合格...哈...
之後放學啦,,諗著打波啦;..呀sir又唔俾,,,之後就去左呀熊屋企...諗著打電話返屋企啦,,,點知就打錯個字,,,
打錯電話.,..諗著cut,,線啦,點知個男人聽喎...跟著我就俾呀熊聽啦,,,佢聽左就好驚啦,,
個男人係度講話做咩成日打電話俾我呀,,,之後就係度鬧啦,,,
真係好sorry呀,,,,我唔係有心架呀熊,,
之後呀熊個爸爸就搞掂左lu,,,
巧棒喔,,,,,
之後就返學校影相啦...
影完就走啦....
無得問數學mc tim,,,
算啦..唔知好過知!! |
| 刊登時間:2007-06-12 02:18 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 10 日 星期日 |
2007 年 6 月 9 日 星期六 |
哈.....  |
一朝起身,,,就睇左陣18禁不禁...大家知道係咩嗎??
就係台灣新劇,,,有棒棒堂既呀本做,,,越睇佢越靚仔,,,哈哈,,但都唔夠呱呱令,,,
睇完就出左去食野,,,去飲茶..,唔知點解成日都會去飲茶...之後就見到曾超啦...
之後就行下街啦,,,then去新都啦,,,去到見唔到kiko...之後仲以為佢會嬲我遲去....點知佢遲過我呀,,,
之後睇啦......好悶呀,,,睇左陣就奸人黎到啦....之後就影相啦./..同kiki影...佢好熱情呀....好大力...影到我好怪咁樣,

之後就去搵江若琳啦...佢都好令女呀....不過我地搵佢果陣就勁樣衰啦,,,
勁跑囉...唉...今次係我最投入既一次...
好期待去搵林夆呀....
之後就去搵呀熊啦...
4個出動,.,,,好開心呀,,,好難得4個人去街,,,,
之後就去到啦...好多人呀...行去果陣真係好西利呀,,我地..
行得勁快,,唔係我地腳長都跟唔切囉...
>v<"之後就入場啦...個個都好興奮咁....之後就開始啦.....
D model巧漂亮喔,,,,又高又令,,好羨慕啊,,,,,
之後睇啦...一路睇一同kiko傾邊件好睇....如果再有機會睇就好啦,,,
做model真好...但今次dmodel都行得唔係好令....
跟著就走啦..8:30就走去到9龍灣差不多9點幾,,,,影啦...
唔錯唔錯...哈哈之後奸人呀熊走先...我就同kiko就,,,,返到屋企10點1、2啦,,,
呀媽偏心!!!!!!!!!!!



|
| 刊登時間:2007-06-10 05:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 7 日 星期四 |
唉...失敗.../.\  |
今日考CIT..唔洗問梗係唔識啦,,,,唉,,,
勁難囉....唉,,又會唔合格架啦.....
之後放學返屋企再去新都....
睇到17/6林峰去新都啊,,,我一定要去呀
哈哈,,,,KIKO話好少見我咁積極,,,
林峰喎,,,同時一定會咩都唔理囉...
YES!!
之後就返學校....補說話,,,,悶悶,,,
之後放學,,,,唔提啦..不過THX我 D知心安慰我....
KIKO&呀熊好勁啊....佩服@@!!!
之後就返屋企...
--希望越大失望越大...千期唔好期望啦,,, |
| 刊登時間:2007-06-07 09:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 61 | »
|