按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 2
累積人氣: 9052
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 23 日  星期六 晴天


搞笑耶... 愉快

 

今日一早就去左東港城吃早餐,,

呀媽要去銀行搞d野//麻煩///

之後就同佢去買野啦,,,

then就返屋企煮野食....

今日真係巧熱呀.......

then就hea下...訓下...

又同呀媽去街買野,,,呀姨仲請我食蛋糕tim ...thx呀

巧味呀...

買完就去租碟啦...

巧耶..

之後就返屋企睇啦...
呀妹d fd黎左,,,

煩耶;...........

玩埋d無聊野...討厭,,,

之後玩下電腦就過囉...

熱死人!!!!!!!!!!!

---終於求到呀媽買俾我啦////

巧耶....^^>thx媽媽

 

刊登時間:2007-06-23 07:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 22 日  星期五 晴天


悶到爆炸"" 滿足

今日10點幾等埋呀雲就返學校囉,,,,

返到去就上禮堂聽埋D無聊既野,.,,我地就係度傾計啦,,,

傾左巧多野呀,,,小心點呀雲...成日傷咁樣,,,小心身體呀

^^"之後就諗著去教員室,,搵呀SIR睇分..點知..唔係度,,

之後就走,啦,,曬到無倫,,,我同呀雲2個巧怕曬到...就拍埋一邊行囉,,

但都係曬到,,-0-

無奈得很..下次都係擔傘巧啦,,,

唉,,,搵日約哂一大班人出海玩就巧啦,,,

希望可以啦,,,,

奸人可以嗎>>??

今日又巧悶囉-V-""""""""""""""""""\

7月其待著..[黑糖瑪奇朵]...YOYO..HAPI.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

刊登時間:2007-06-22 03:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 21 日  星期四 晴天


無奈&悶 鬱悶

今日係王子生日,,,唔係棒棒堂王子,,,,係章魚國王子""""-0-係度講聲生日快樂,,,

一早返到去就考英文,,,,返去果10幾分鐘...真無聊,,,,

哂我時間..............,

之後就返屋企.......玩電腦....

之後。。就食飯啦.............

巧悶既早上,,,,之後呀熊就黎到我屋企反...

坐左陣...就落去買野...then發生一件事...搞到行程亂哂,,,

無奈,,-00-"

之後就行下就走囉...返到屋企,,,食野&睇電視...

then又出去同呀媽去shopping la

巧悶既一天...

刊登時間:2007-06-21 07:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 20 日  星期三 晴天


行街街.... 驚訝

今日起身,,,玩下電腦咁...就打電話約呀熊la,..,,

之後食完lunch就出發,,,去到無遲到呀..仲早左3分鐘

諗著去9龍灣影貼紙相,,,,但,,,因,,,為呀,,,雲.用盡盤川...so無囉./...

-v-,,,之後就撞左去megabox啦,,哈,,,果度巧大呀,,,

去左一間買巧多用品既店,,,大到無人有,,-v-

行下啦,,行黎行去巧似一樣咁,,,真係巧大呀,,,,,

果度無咩野行/.....

上到去見到巧多扭蛋,,,我都想扭呀,,,點知第一次扭到唐老鴨,

,我都唔like..跟著個[暢]錢個女仔就問係咩黎

架,,,,我話係唐老鴨,鎖匙扣,,,佢話咁唔要,,,要發光先要,,,發光既我都要左啦,,,

-v-運吉....

之後第2次就係扭到美人魚,,,唉,,,失望到極,,,,

我一樣唔like///就打電話俾我2個巧巧巧巧巧巧巧巧朋友...

yeah///佢地肯要喔....thx哂//,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

真係我既巧朋友,,,

就係kiko..奸人呢2位善長人翁@!!

哈哈...then就答車啦...

去到新都就行下..

.食下野囉....之後就返屋企,,

 

刊登時間:2007-06-20 08:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 19 日  星期二 晴天


一公升汗水" 呆滯

 

今日係端午節喔...大家有無食[種]呀,,?巧味呀...

一早係身就去食早餐....食完就出發去西貢啦...

答車去到..巧多人呀,,,,,

d人都係去睇龍[周]比賽///去到巧不容易先搵到個巧既位,,,

睇緊既途中個個都好激動...有個呀婆仲係度叫timm_-----

哈哈...搞笑耶,,,

之後睇啦...有d人巧快...有d人巧慢....慢果d真係巧慘喔..

之後我地就行去果邊果個沙灘玩啦,,,[都係為左呀b]-,-

去到見到巧多dog,,,隻隻都巧得意呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,佢地係度游水

我就要係度同呀b玩沙...真係曬死我...我擔著把傘係度玩..係咪巧醒呢..

哈哈.,..真係巧悶架...

then玩左一陣就去食野啦...

巧味,.,,

食完就行下....買下野...呀媽買左巧多...海鮮..yayayayayay

巧味呀..then就去答車...發現我隻腳曬到有個拖鞋型///my god...

巧噁心喔.....-v-

呀妹曬到巧黑..哈哈...巧似我一個朋友呀,,,-v-"大家知邊個嗎?????

刊登時間:2007-06-19 09:06 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]