| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六 |
搞笑耶...  |
今日一早就去左東港城吃早餐,,
呀媽要去銀行搞d野//麻煩///
之後就同佢去買野啦,,,
then就返屋企煮野食....
今日真係巧熱呀.......
then就hea下...訓下...
又同呀媽去街買野,,,呀姨仲請我食蛋糕tim ...thx呀
巧味呀...
買完就去租碟啦...
巧耶..
之後就返屋企睇啦...
呀妹d fd黎左,,,
煩耶;...........
玩埋d無聊野...討厭,,,
之後玩下電腦就過囉...
熱死人!!!!!!!!!!!
---終於求到呀媽買俾我啦////
巧耶....^^>thx媽媽
|
| 刊登時間:2007-06-23 07:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 22 日 星期五 |
悶到爆炸""  |
今日10點幾等埋呀雲就返學校囉,,,,
返到去就上禮堂聽埋D無聊既野,.,,我地就係度傾計啦,,,
傾左巧多野呀,,,小心點呀雲...成日傷咁樣,,,小心身體呀
^^"之後就諗著去教員室,,搵呀SIR睇分..點知..唔係度,,
之後就走,啦,,曬到無倫,,,我同呀雲2個巧怕曬到...就拍埋一邊行囉,,
但都係曬到,,-0-
無奈得很..下次都係擔傘巧啦,,,
唉,,,搵日約哂一大班人出海玩就巧啦,,,
希望可以啦,,,,
奸人可以嗎>>??
今日又巧悶囉-V-""""""""""""""""""\
7月其待著..[黑糖瑪奇朵]...YOYO..HAPI.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

|
| 刊登時間:2007-06-22 03:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 21 日 星期四 |
無奈&悶  |
今日係王子生日,,,唔係棒棒堂王子,,,,係章魚國王子""""-0-係度講聲生日快樂,,,
一早返到去就考英文,,,,返去果10幾分鐘...真無聊,,,,
哂我時間..............,
之後就返屋企.......玩電腦....
之後。。就食飯啦.............
巧悶既早上,,,,之後呀熊就黎到我屋企反...
坐左陣...就落去買野...then發生一件事...搞到行程亂哂,,,
無奈,,-00-"
之後就行下就走囉...返到屋企,,,食野&睇電視...
then又出去同呀媽去shopping la
巧悶既一天... |
| 刊登時間:2007-06-21 07:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 20 日 星期三 |
行街街....  |
今日起身,,,玩下電腦咁...就打電話約呀熊la,..,,
之後食完lunch就出發,,,去到無遲到呀..仲早左3分鐘
諗著去9龍灣影貼紙相,,,,但,,,因,,,為呀,,,雲.用盡盤川...so無囉./...
-v-,,,之後就撞左去megabox啦,,哈,,,果度巧大呀,,,
去左一間買巧多用品既店,,,大到無人有,,-v-
行下啦,,行黎行去巧似一樣咁,,,真係巧大呀,,,,,
果度無咩野行/.....
上到去見到巧多扭蛋,,,我都想扭呀,,,點知第一次扭到唐老鴨,
,我都唔like..跟著個[暢]錢個女仔就問係咩黎
架,,,,我話係唐老鴨,鎖匙扣,,,佢話咁唔要,,,要發光先要,,,發光既我都要左啦,,,
-v-運吉....
之後第2次就係扭到美人魚,,,唉,,,失望到極,,,,
我一樣唔like///就打電話俾我2個巧巧巧巧巧巧巧巧朋友...
yeah///佢地肯要喔....thx哂//,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
真係我既巧朋友,,,
就係kiko..奸人呢2位善長人翁@!!
哈哈...then就答車啦...
去到新都就行下..
.食下野囉....之後就返屋企,,
|
| 刊登時間:2007-06-20 08:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 19 日 星期二 |
一公升汗水"  |
今日係端午節喔...大家有無食[種]呀,,?巧味呀...
一早係身就去食早餐....食完就出發去西貢啦...
答車去到..巧多人呀,,,,,
d人都係去睇龍[周]比賽///去到巧不容易先搵到個巧既位,,,
睇緊既途中個個都好激動...有個呀婆仲係度叫timm_-----
哈哈...搞笑耶,,,
之後睇啦...有d人巧快...有d人巧慢....慢果d真係巧慘喔..
之後我地就行去果邊果個沙灘玩啦,,,[都係為左呀b]-,-
去到見到巧多dog,,,隻隻都巧得意呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,佢地係度游水
我就要係度同呀b玩沙...真係曬死我...我擔著把傘係度玩..係咪巧醒呢..
哈哈.,..真係巧悶架...
then玩左一陣就去食野啦...
巧味,.,,
食完就行下....買下野...呀媽買左巧多...海鮮..yayayayayay
巧味呀..then就去答車...發現我隻腳曬到有個拖鞋型///my god...
巧噁心喔.....-v-
呀妹曬到巧黑..哈哈...巧似我一個朋友呀,,,-v-"大家知邊個嗎????? |
| 刊登時間:2007-06-19 09:06 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 61 | »
|