按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 9
累積人氣: 9059
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 17 日  星期五 晴天


小池>V<ka哇兒呢,, 驚訝

今日一早起身無戴眼鏡..望到個鐘10正喎..但我就以為12點50分,,=,=

就勁趕起身...因為趕睇惡作劇之吻..=,=..

哈..原來一場誤會!!!>V<

起身之後就去街買野...

kiko打黎話去買野啦,,我都想去咪去囉!!

之後就去mk啦!~

首先去mk中心.,..kiko買左條褲,,,then去long豪坊,,

有個男人勁大力撞埋黎...差d成個人跌低囉!!!

又唔say sor喎!!=.=

之後就去b女度睇...超想買啊!!

開到工就去買啦!!!!

之後就去信和,,,行左好耐,,搵左好耐,,終於買左2張相!@!!

一張小池&洪卓立啊!!

小池超可愛啊!!>3<

哈哈,,,,

刊登時間:2007-08-17 08:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 16 日  星期四 晴天


2007-08-16

難道你眼中統統都會錯 誰在你眼中天天都細個???

今日11點幾起身//睇惡作劇之吻//

睇啊睇,,

不禁為湘琴流淚...太慘啦佢...

直樹超級衰!!!!

睇完就玩電腦..

打日記啊咁啦..

睇埋黑糖就俾呀媽鬧...咁我咪向佢發脾氣囉..

勁嬲囉果陣....之後都無咩野啦....

無聊得際咪睇雨囉..=V=

之後就睇電視啦...

PS..實在太唔捨得啦,,

去CAMP果3日2夜,,,

好想將時間返返去!!!!!!!

好開心啊..果幾日!!!>m<

 

刊登時間:2007-08-16 07:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 13 日  星期一 晴天


2007-08-13 愉快

去CAMP LU..

哈...今日係調景嶺站等..便一班人去答船啦.!!

坐船很舒服!

我同KIKO&雲落 左去影相,,

戴著帽///點知勁大風,,吹掉了定帽,,好彩無跌落海,,,

唔係就慘啦...

到左梅x就去買野...之後就答車去糖福...

入到屋...比想像中細啊..

不過唔緊要啦,,

咁仲好,,唔洗驚嗎,,,

之後就執野啊..換衫,啊,咁,,

之後就出發去沙灘...

玩左好耐呀,,好開心...

之後D男仔就諗著捉我地落海,,

點知5成功啊,,,

哈,,,

之後就返屋企...

沖涼..

哇,,勁舒服啊,!!><"

之後就等BBQ啦,,,

等左好耐..餓死啦,,

燒左好多野食啊...

最尾仲同龍子鬧燒得令!@

打和啊...

哈,,,,,,,,,,,,,,,,,

之後就玩GAME...

小紅帽點解叫小紅帽???唔記得啦..

玩左耍x雞///

好搞笑啊...咸菜超恐怖啊!!!

有好多人都輸左,,,

搞笑啊!!

之後訓覺...搞左好耐先訓到著..因為實左太迫...

我格離就係KIKO..唔知點解佢訓訓下又動一下,,,

又整我後面喎..4點幾呀雲陪我去廁所..

=.=佢夾著我隻腳黎訓囉...

我仲要俾KIKO&熊搶被..我琴唔到張俾囉///

係離空架...

之後就醒啦...餓死了,,食左個杯麵...THEN就打下機/./睇下碟咁啦..

好好睇啊...PETER PAN@

我信有天使..我信..我信@

之後就去買野食打邊NO,,]

買完就返屋企!

就開始啦//男仔有男仔玩..我地女仔就女仔玩咁!

之後就打下麻將咁...

都唔係好識..

之後就玩下咁,,成晚無訓過..

玩左耍x雞....

超搞笑..笑到肚痛,,

之後就玩唔係麻咁鬼易..又玩KILLAR

之後就去沙灘諗著睇日出...點知趕唔切,,就係度影相啦,@#@@

之後就。返去訓覺食左野就同呀雲訓啦//

1訓落床就訓著啦....

呀欣話叫我訓過D,,我係度揮手應佢喎..

我完全唔知囉,,恐怖啊!!

之後執野./..就走啦..去左沙灘玩,,

俾蟹籽定到好鬼痛aR,,\

之後又中左一球..

唉..L.之後就答車走啦.,..

去到東沖..雲走先啦,.,

我地就去食野,KFC..男仔就去意粉屋...

=V=,,THEN就一齊答車...

,,,

上到車我同啊欣..曾超就訓覺..

超舒服

THEN我就返屋企..坐一陣就走//

補習..

超辛苦..

望親D字就合埋隻眼...係不自覺..

THEN就返屋企啦!!1

 

刊登時間:2007-08-16 02:08 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 12 日  星期日 晴天


,,,,,,,, 驚訝

今日起身之後睇電視啦...

之後幫媽媽整意粉///

我有幫手啊///

>v<

之後又睇電視...又睇..=.=事關呀妹霸著電腦囉//

\之後睇女排...

D人好勁啊...

意大利對中國好精彩啊...

明星隊...=,=都唔勁既

個袁x明...勁僧佢@@@

之後就出去啦///行左陣就搵埋爸爸./就返屋企啦...

---聽日就去CAMP啦,,,

有點兒奇待呢,,,

唔知到時會點呢,,,

會玩得開心嗎??

會吧...

MEIMEI無化妝...嚇親

 

刊登時間:2007-08-12 08:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 11 日  星期六 晴天


= 0 = 滿足

今日11點就出門口啦,,,

答車去MK..補習,,

答車中..見到個男仔勁噁心囉..]

到左就去搵啦..

去到補埋票就入課室..

等左N世先上堂囉..

悶..到死..

又肚餓,,想死-0-

之後走左去買野食..見到好多野食都好想食..啊

之後就行下..呀熊買左件衫..

之後就答mtr啦,,好彩搵到位坐...-0-"

之後到啦

真係唔好意思咁多人等我地!!

今日有好多人啊.

有我,,,熊..欣...章魚..蟹..希..ka leung...標,,黃X武..廖俊賢啦..林重言!

!之後我地係南豐桌球室度傾..

傾左陣d男仔就玩..我地女仔就唔知係度做咩..

玩下野...行下咁,,之後呀雲同奸人就走.啦..

我同欣&曾超就係度玩..曾超就係度打桌球..我同呀欣就玩太鼓,,

6點就走啦/!!

 

 

 

刊登時間:2007-08-11 09:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]