| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 17 日 星期五 |
小池>V<ka哇兒呢,,  |
今日一早起身無戴眼鏡..望到個鐘10正喎..但我就以為12點50分,,=,=
就勁趕起身...因為趕睇惡作劇之吻..=,=..
哈..原來一場誤會!!!>V<
起身之後就去街買野...
kiko打黎話去買野啦,,我都想去咪去囉!!
之後就去mk啦!~
首先去mk中心.,..kiko買左條褲,,,then去long豪坊,,
有個男人勁大力撞埋黎...差d成個人跌低囉!!!
又唔say sor喎!!=.=
之後就去b女度睇...超想買啊!!
開到工就去買啦!!!!
之後就去信和,,,行左好耐,,搵左好耐,,終於買左2張相!@!!
一張小池&洪卓立啊!!
小池超可愛啊!!>3<
哈哈,,,,
|
| 刊登時間:2007-08-17 08:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 16 日 星期四 |
| 2007-08-16 |
難道你眼中統統都會錯 誰在你眼中天天都細個???
今日11點幾起身//睇惡作劇之吻//
睇啊睇,,
不禁為湘琴流淚...太慘啦佢...
直樹超級衰!!!!
睇完就玩電腦..
打日記啊咁啦..
睇埋黑糖就俾呀媽鬧...咁我咪向佢發脾氣囉..
勁嬲囉果陣....之後都無咩野啦....
無聊得際咪睇雨囉..=V=
之後就睇電視啦...
PS..實在太唔捨得啦,,
去CAMP果3日2夜,,,
好想將時間返返去!!!!!!!
好開心啊..果幾日!!!>m<
|
| 刊登時間:2007-08-16 07:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 13 日 星期一 |
2007-08-13  |
去CAMP LU..
哈...今日係調景嶺站等..便一班人去答船啦.!!
坐船很舒服!
我同KIKO&雲落 左去影相,,
戴著帽///點知勁大風,,吹掉了定帽,,好彩無跌落海,,,
唔係就慘啦...
到左梅x就去買野...之後就答車去糖福...
入到屋...比想像中細啊..
不過唔緊要啦,,
咁仲好,,唔洗驚嗎,,,
之後就執野啊..換衫,啊,咁,,
之後就出發去沙灘...
玩左好耐呀,,好開心...
之後D男仔就諗著捉我地落海,,
點知5成功啊,,,
哈,,,
之後就返屋企...
沖涼..
哇,,勁舒服啊,!!><"
之後就等BBQ啦,,,
等左好耐..餓死啦,,
燒左好多野食啊...
最尾仲同龍子鬧燒得令!@
打和啊...
哈,,,,,,,,,,,,,,,,,
之後就玩GAME...
小紅帽點解叫小紅帽???唔記得啦..
玩左耍x雞///
好搞笑啊...咸菜超恐怖啊!!!
有好多人都輸左,,,
搞笑啊!!
之後訓覺...搞左好耐先訓到著..因為實左太迫...
我格離就係KIKO..唔知點解佢訓訓下又動一下,,,
又整我後面喎..4點幾呀雲陪我去廁所..
=.=佢夾著我隻腳黎訓囉...
我仲要俾KIKO&熊搶被..我琴唔到張俾囉///
係離空架...
之後就醒啦...餓死了,,食左個杯麵...THEN就打下機/./睇下碟咁啦..
好好睇啊...PETER PAN@
我信有天使..我信..我信@
之後就去買野食打邊NO,,]
買完就返屋企!
就開始啦//男仔有男仔玩..我地女仔就女仔玩咁!
之後就打下麻將咁...
都唔係好識..
之後就玩下咁,,成晚無訓過..
玩左耍x雞....
超搞笑..笑到肚痛,,
之後就玩唔係麻咁鬼易..又玩KILLAR
之後就去沙灘諗著睇日出...點知趕唔切,,就係度影相啦,@#@@
之後就。返去訓覺食左野就同呀雲訓啦//
1訓落床就訓著啦....
呀欣話叫我訓過D,,我係度揮手應佢喎..
我完全唔知囉,,恐怖啊!!
之後執野./..就走啦..去左沙灘玩,,
俾蟹籽定到好鬼痛aR,,\
之後又中左一球..
唉..L.之後就答車走啦.,..
去到東沖..雲走先啦,.,
我地就去食野,KFC..男仔就去意粉屋...
=V=,,THEN就一齊答車...
,,,
上到車我同啊欣..曾超就訓覺..
超舒服
THEN我就返屋企..坐一陣就走//
補習..
超辛苦..
望親D字就合埋隻眼...係不自覺..
THEN就返屋企啦!!1










|
| 刊登時間:2007-08-16 02:08 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 8 月 12 日 星期日 |
,,,,,,,,  |
今日起身之後睇電視啦...
之後幫媽媽整意粉///
我有幫手啊///
>v<
之後又睇電視...又睇..=.=事關呀妹霸著電腦囉//
\之後睇女排...
D人好勁啊...
意大利對中國好精彩啊...
明星隊...=,=都唔勁既
個袁x明...勁僧佢@@@
之後就出去啦///行左陣就搵埋爸爸./就返屋企啦...
---聽日就去CAMP啦,,,
有點兒奇待呢,,,
唔知到時會點呢,,,
會玩得開心嗎??
會吧...

MEIMEI無化妝...嚇親
|
| 刊登時間:2007-08-12 08:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 11 日 星期六 |
= 0 =  |
今日11點就出門口啦,,,
答車去MK..補習,,
答車中..見到個男仔勁噁心囉..]
到左就去搵啦..
去到補埋票就入課室..
等左N世先上堂囉..
悶..到死..
又肚餓,,想死-0-
之後走左去買野食..見到好多野食都好想食..啊
之後就行下..呀熊買左件衫..
之後就答mtr啦,,好彩搵到位坐...-0-"
之後到啦
真係唔好意思咁多人等我地!!
今日有好多人啊.
有我,,,熊..欣...章魚..蟹..希..ka leung...標,,黃X武..廖俊賢啦..林重言!
!之後我地係南豐桌球室度傾..
傾左陣d男仔就玩..我地女仔就唔知係度做咩..
玩下野...行下咁,,之後呀雲同奸人就走.啦..
我同欣&曾超就係度玩..曾超就係度打桌球..我同呀欣就玩太鼓,,
6點就走啦/!!
|
| 刊登時間:2007-08-11 09:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 61 | »
|