| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 28 日 星期二 |
語文活動,,,  |
今日落左去,,下面,同呀B玩,,
又見到佢個朋友仔啦....
見到佢地玩就覺得BB仔真係好自私啊@@!!
哈,,,
之後就出門口啦...
去科學館啦,,,
去TKO醫院等,,,大部份人都到左,,,有,,嫻,,我,,奸人,,KIKI,,,蟹,,章魚,,標,,希,,
奸人就大遲到.....
等左佢N世...勁熱啊....
不過多得奸人,,,先有得答免費車,,,..
因為BOBO既爸爸,,咁岩開果架車...
THX哂...
之後就答車去啦...去到就入去啦...
入到麥就周圍行,,,初頭都無咩特別野,,,
咪行下囉...
之後就搵到好多得意野啦...
有個就係跳高...
有得玩泡泡,....
不過唔太好玩///
之後另一個就後就有個叫咩xx漫步..
哈//啊雲成日都俾我玩...SOR...
玩下咋,,,卡卡....>v<
玩過好多野...唔記得LU....
[呀雲..我記住你!!!!你記得係咩嗎????]
跟著就走啦
我地3個勁肚[食我]...
之後見到麵包店咪入去,買囉,,
點知,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
去到前面有野食賣.....
好味啊..
SO買左D上車食...
係車度同啊雲影下相咁,,,
之後就去買思樂冰//
正哇,,,同啊雲SAY個BYE就走啦
之後就同奸人走...
係地鐵站同奸人傾左陣計.,..就88啦,,
PS,,諗諗下都覺得洪卓立好可憐呢,,,,
|
| 刊登時間:2007-08-28 09:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 27 日 星期一 |
最後一堂.......  |
今日就去左街,,,,,,,,,,,,,,,,去完就去補習,,,
首先就去搵KIKO...之後就行去買野啦,,,
去到果度就去行下啦...買左條手連...
途中就做左樣勁低B既野,..係度唔提啦!!!
超樣衰呢!!!!!
之後就去左第2度行,,,朗豪坊,,,睇下衫,,之後就去左無印啦!!
答果扶手電梯果kiko有驚啊..我猛咁撩佢講野..佢睇黎真係好驚喔!!
之後就走啦...去左花花街..食魚蛋..一樣係咁辣...
差d就辣到我流眼淚////
之後就去食雪糕,,,
then..kiko去買鞋..可能佢鍾意果對鞋唔合我眼緣啦..
我勁唔想佢買果對鞋..就猛咁彈果對鞋啦!!哈..
之後就答車去9龍灣...
去到德福...
入左廁所..點知見到周由聰,,,
好彩佢唔識我!!
之後就去補習啦...
聽到個超搞笑既iq題....
哈,,,,
我諗我地果班d人傻哂啦///因為個個對著個形幕係度笑...哈..哈..
之後就回家啦.,.... |
| 刊登時間:2007-08-27 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 26 日 星期日 |
2007-08-26  |
今日起身之後就去飲茶,...
之後就回家啦,,,,
HEA下,,,
之後就出去啦@@
去左圖書館....坐左好耐好耐..見到D小朋友走黎走去...
拎D書黎玩啊!@!
仲聽到個啊爸..同個仔講...拿..拎LI本書睇啦..無字架..
好好睇咁...
個仔仲要好大個..
咁教仔都有@
之後就去左新都....
買左D野,
就回家啦!!!
|
| 刊登時間:2007-08-26 08:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 24 日 星期五 |
正喔!  |
最近都猛看轉角遇到愛啊,,,真係好好睇啊!
琴晚就睇[現在只想愛你],,,
有人介紹得無錯....THX哂!!
今日都無咩特別啊!!
只係去了9龍灣.....幫呀妹..傻仔浩欣報埋....
之後就同呀媽行下...食野...,.,就回家啦...
LI個暑假過得真係快...係7月浪費哂D時間....
8月就好多野做喎....
唔想暑假咁快過啊@@@!!!

|
| 刊登時間:2007-08-24 10:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 23 日 星期四 |
累....  |
今日起身就睇,,,轉角遇到愛,,,真係唔錯啊~~幾好睇啊!!
之後就去食野,,,THEN就答BUS去觀塘轉車去大埔啦!!
坐左一陣車就到啦..首先就去新達廣場..
去補名先...[英皇],,之後就走去第2度行下啦,.,
之後行左好久,,,
買左唔少野...D地方都唔知邊度黎架,,,'
之後就食左D野..果度D魚蛋好好味啊..不過一D都唔岩KIKO同呀雲食!!
因為唔一D都辣啊..,,
呀媽話辣,,但我就唔覺得啦,,
之後就走啦...
PS...我成日話細佬好煩...但係發覺原來佢真係幾乖既..
|
| 刊登時間:2007-08-23 09:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 61 | »
|