按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 10
累積人氣: 9060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 28 日  星期二 晴天


語文活動,,, 驚訝

今日落左去,,下面,同呀B玩,,

又見到佢個朋友仔啦....

見到佢地玩就覺得BB仔真係好自私啊@@!!

哈,,,

之後就出門口啦...

去科學館啦,,,

去TKO醫院等,,,大部份人都到左,,,有,,嫻,,我,,奸人,,KIKI,,,蟹,,章魚,,標,,希,,

奸人就大遲到.....

等左佢N世...勁熱啊....

不過多得奸人,,,先有得答免費車,,,..

因為BOBO既爸爸,,咁岩開果架車...

THX哂...

之後就答車去啦...去到就入去啦...

入到麥就周圍行,,,初頭都無咩特別野,,,

咪行下囉...

之後就搵到好多得意野啦...

有個就係跳高...

有得玩泡泡,....

不過唔太好玩///

之後另一個就後就有個叫咩xx漫步..

哈//啊雲成日都俾我玩...SOR...

玩下咋,,,卡卡....>v<

玩過好多野...唔記得LU....

[呀雲..我記住你!!!!你記得係咩嗎????]

跟著就走啦

我地3個勁肚[食我]...

之後見到麵包店咪入去,買囉,,

點知,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

去到前面有野食賣.....

好味啊..

SO買左D上車食...

係車度同啊雲影下相咁,,,

之後就去買思樂冰//

正哇,,,同啊雲SAY個BYE就走啦

之後就同奸人走...

係地鐵站同奸人傾左陣計.,..就88啦,,

PS,,諗諗下都覺得洪卓立好可憐呢,,,,

 

 

刊登時間:2007-08-28 09:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 27 日  星期一 晴天


最後一堂....... 滿足

今日就去左街,,,,,,,,,,,,,,,,去完就去補習,,,

首先就去搵KIKO...之後就行去買野啦,,,

去到果度就去行下啦...買左條手連...

途中就做左樣勁低B既野,..係度唔提啦!!!

超樣衰呢!!!!!

之後就去左第2度行,,,朗豪坊,,,睇下衫,,之後就去左無印啦!!

答果扶手電梯果kiko有驚啊..我猛咁撩佢講野..佢睇黎真係好驚喔!!

之後就走啦...去左花花街..食魚蛋..一樣係咁辣...

差d就辣到我流眼淚////

之後就去食雪糕,,,

then..kiko去買鞋..可能佢鍾意果對鞋唔合我眼緣啦..

我勁唔想佢買果對鞋..就猛咁彈果對鞋啦!!哈..

之後就答車去9龍灣...

去到德福...

入左廁所..點知見到周由聰,,,

好彩佢唔識我!!

之後就去補習啦...

聽到個超搞笑既iq題....

哈,,,,

我諗我地果班d人傻哂啦///因為個個對著個形幕係度笑...哈..哈..

之後就回家啦.,....

刊登時間:2007-08-27 08:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 26 日  星期日 晴天


2007-08-26 開心

今日起身之後就去飲茶,...

之後就回家啦,,,,

HEA下,,,

之後就出去啦@@

去左圖書館....坐左好耐好耐..見到D小朋友走黎走去...

拎D書黎玩啊!@!

仲聽到個啊爸..同個仔講...拿..拎LI本書睇啦..無字架..

好好睇咁...

個仔仲要好大個..

咁教仔都有@

之後就去左新都....

買左D野,

就回家啦!!!

 

 

 

刊登時間:2007-08-26 08:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 24 日  星期五 晴天


正喔! 滿足

最近都猛看轉角遇到愛啊,,,真係好好睇啊!

琴晚就睇[現在只想愛你],,,

有人介紹得無錯....THX哂!!

今日都無咩特別啊!!

只係去了9龍灣.....幫呀妹..傻仔浩欣報埋....

之後就同呀媽行下...食野...,.,就回家啦...

LI個暑假過得真係快...係7月浪費哂D時間....

8月就好多野做喎....

唔想暑假咁快過啊@@@!!!

 

 

刊登時間:2007-08-24 10:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 23 日  星期四 晴天


累.... 驚訝

今日起身就睇,,,轉角遇到愛,,,真係唔錯啊~~幾好睇啊!!

之後就去食野,,,THEN就答BUS去觀塘轉車去大埔啦!!

坐左一陣車就到啦..首先就去新達廣場..

去補名先...[英皇],,之後就走去第2度行下啦,.,

之後行左好久,,,

買左唔少野...D地方都唔知邊度黎架,,,'

之後就食左D野..果度D魚蛋好好味啊..不過一D都唔岩KIKO同呀雲食!!

因為唔一D都辣啊..,,

呀媽話辣,,但我就唔覺得啦,,

之後就走啦...

PS...我成日話細佬好煩...但係發覺原來佢真係幾乖既..

 

刊登時間:2007-08-23 09:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]