| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 31 日 星期二 |
| 2007-07-31 |
*,,,,靚女欣-v-":
今日生日啦!祝你生日快樂嗯1!
一年要靚過一年...越黎越白,,,嘿嘿,,,
今日去搵埋呀熊就返學,,,
去到途中係劉B屋企樓下泊左架救護車..
我咪呃呀雲,,劉B入左醫院,,,岩岩見到佢上左救護車..
呀雲真係信喎...我D演技又進左一步啦!-V-"
之後就返學校//..
好悶呀,,,,
咁就過哂D堂,,,
之後就去呀雲屋企食野...
食完就見到佢呀妹玩緊跑...咪走過去睇下.,..
之後仲幫左佢過關TIM...[西利]
之後就走...
買左花生味M&M..俾呀雲搞到我都有少少鍾意,,,
之後就上CIT,,,
成堂就係係度玩GAME過世,,,
之後就訓覺,,,D冷氣吹正我,,,搞到有D頭暈暈TIM..
之後就返屋企啦...
PS..琴晚呀媽同返我講,,,'間新屋有度空左出黎,,舅父諗著放張桌球[木台]係度...
很誇張吧!~搞到我呀媽同姨媽鬧佢....如果係都幾好啊...!
ps:thanks奸人d手信,,,我好鍾意啊!!>V<
|
| 刊登時間:2007-07-31 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 29 日 星期日 |
累,,,,,,,,,,,  |
28/7....
今日一早被人搞醒左,,,11點幾出門口...
去沙田搵姨媽...
去到...執埋d野就走啦,,,
落下面答的士去火炭...
然後轉火車,,,
今次行程有我,...呀妹..媽媽..弟弟..姨媽,,2表姐..
當初返去仲諗著無人陪我tim,,,點知有我2表姐//
開心啊!
答到去就過關,,,好快就到啦,,,去到..行去一間酒店搵我舅父..
佢黎車我地去食野...去左味千拉麵食..都ok啊....
之後就答車返我婆婆到,,,
4:00就去到啦,,,,
之後就hea下,,,執下野,,,打下籃球,,,同d親戚傾計-.-"[我最唔想]
之後就8點幾就食飯...
then就出門口去剪頭髮...
好多人啊...我呀妹同表弟就剪..我同我表姐&姨媽就電髮..
今次都係直...啊媽5俾曲啊...
之後就開始啦...果d唔知咩藥水...臭到死...
個師父好好人,,,技術仲好好tim,!]
之後佢同我傾計...佢同我講普通,,話,,
我免強都聽得明既
之後等果陣有2個女仔黎...幫我按摩..一個就問我飲5飲野,,
d服務真係1流!@
之後等左好耐就得啦..
12點先返到home,,,食埋宵野就訓啦,,,
29/7
今日一早就被人燥醒囉,,,發哂脾氣!
燥醒我既人係表妹,,煩到死,,
一早就行入黎睇我地...仲要行足4次囉..
煩到死,,勁想鬧佢囉,,,
扮哂野..話咩驚我地無牙刷牙膏喎,,第1次返黎咩!= =
我同我表弟都勁唔like佢囉1
之後就起身飲茶,,,其中勁多搞笑野!~
我表弟超爆笑!..
之後就,走,,我同呀妹,表姐出去行街,,
行左好耐都無收獲!
返到去...婆婆//去左搵我地...
怕我地唔見左!@
之後就//食野...
睇下電視!5點就走...
過關果陣見到d神奇野...
之後返到屋企8點幾,,,
累啦,,,今次返大陸都好ok啊..
見到間新屋勁靚...
個門口勁靚,,不特止...入面真係好靚...
開放式廚房...等等,,, |
| 刊登時間:2007-07-29 09:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 27 日 星期五 |
2007-07-27  |
"曾每天做白日夢坐井望向天 誰人講一生愛我 能體現"?
今日返學...眼訓死了!
悶悶咁上左幾堂,,,完啦,,,
小息其間...玩左d搞笑既野...嘿...
之後就返屋企啦....
食完野,,,睇電視果陣...有個電話打黎,,,
我表弟///傻的....
原來佢去左我婆婆度...
要我去陪佢...
傾左陣...又電話..我舅父,,,,之後又收到電話,,,
li幾個電話都係圍繞著我地返唔返大陸.\/.
之後就出門口去買野....
去到藍田,,,行左陣..買左帽...yeah!
之後就去新都,,,煩啊,....
真係超煩囉....
之後就返屋企...
ps.決定返大陸,,為的是陪我表弟...
哇///真大牌!.\/\/.
真係好抱歉!是我的錯嗎?????
我可以收回我的說話嗎?
|
| 刊登時間:2007-07-27 08:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 26 日 星期四 |
| 搞不清狀況呢! |
今日沒什麼特別...發覺我地四個是但無左一個,
,個氣氛總是怪怪的!!
希望奸人一路平安..唔好俾泰國D靚仔吸引到啦,,,
仲要買多D手信啊!!.V."
今日上CIT,,我同呀雲都算比平時專心吧,,
因為有壓力吧,,個野搞到我成個人頭都暈啦....
勁亂囉,,,,
出左去買野食,,搞笑啊.!!嘿嘿嘿嘿嘿
傻的!!
倒數去CAMP18日...期待啊...好想快D ar..
藍天啊>勁帥啊!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間:2007-07-26 08:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 25 日 星期三 |
累耶!  |
今日一早就起身搞掂好就出門口,,,答小巴啦..個司機好好人啊!!!
之後返到去就上數學,,,悶到爆炸!
then上完哂堂就...走去食lunch啦..
then同kiko hea左好耐///
thxkiko陪我啊!
之後就上cit,,悶到死,,,
咪上論壇睇下野囉...
點知禁左d恐怖野///
嚇親..
d男仔仲好有興趣睇,,,
之後就返屋企..
搞掂哂.就出門口...
去到補習,,,,,,好眼訓囉,,
唔知點解啊,,,唉,.,見到d數字就想死啦,,,
then就走啦,,,,
答巴士見到江仔,,,小學同學呢..
哇,,嚇親啊,,,靚仔左唔少,,,穿耳,,染髮,,,帥啊.!!
以前佢好低b架..又可愛喎...
但而家怪怪的..
同佢傾左唔少野...
自從小學後都無搵佢lu..佢升左唔知咩學校
@-v-"希望下次再約出黎玩啦!~
P.s我在想什麼??????
|
| 刊登時間:2007-07-25 10:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 61 | »
|