按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 22
累積人氣: 9124
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 31 日  星期二 晴天


2007-07-31

*,,,,靚女欣-v-":

今日生日啦!祝你生日快樂嗯1!

一年要靚過一年...越黎越白,,,嘿嘿,,,

今日去搵埋呀熊就返學,,,

去到途中係劉B屋企樓下泊左架救護車..

我咪呃呀雲,,劉B入左醫院,,,岩岩見到佢上左救護車..

呀雲真係信喎...我D演技又進左一步啦!-V-"

之後就返學校//..

好悶呀,,,,

咁就過哂D堂,,,

之後就去呀雲屋企食野...

食完就見到佢呀妹玩緊跑...咪走過去睇下.,..

之後仲幫左佢過關TIM...[西利]

之後就走...

買左花生味M&M..俾呀雲搞到我都有少少鍾意,,,

之後就上CIT,,,

成堂就係係度玩GAME過世,,,

之後就訓覺,,,D冷氣吹正我,,,搞到有D頭暈暈TIM..

之後就返屋企啦...

PS..琴晚呀媽同返我講,,,'間新屋有度空左出黎,,舅父諗著放張桌球[木台]係度...

很誇張吧!~搞到我呀媽同姨媽鬧佢....如果係都幾好啊...!

ps:thanks奸人d手信,,,我好鍾意啊!!>V<

刊登時間:2007-07-31 08:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 29 日  星期日 晴天


累,,,,,,,,,,, 愉快

28/7....

今日一早被人搞醒左,,,11點幾出門口...

去沙田搵姨媽...

去到...執埋d野就走啦,,,

落下面答的士去火炭...

然後轉火車,,,

今次行程有我,...呀妹..媽媽..弟弟..姨媽,,2表姐..

當初返去仲諗著無人陪我tim,,,點知有我2表姐//

開心啊!

答到去就過關,,,好快就到啦,,,去到..行去一間酒店搵我舅父..

佢黎車我地去食野...去左味千拉麵食..都ok啊....

之後就答車返我婆婆到,,,

4:00就去到啦,,,,

之後就hea下,,,執下野,,,打下籃球,,,同d親戚傾計-.-"[我最唔想]

之後就8點幾就食飯...

then就出門口去剪頭髮...

好多人啊...我呀妹同表弟就剪..我同我表姐&姨媽就電髮..

今次都係直...啊媽5俾曲啊...

之後就開始啦...果d唔知咩藥水...臭到死...

個師父好好人,,,技術仲好好tim,!]

之後佢同我傾計...佢同我講普通,,話,,

我免強都聽得明既

之後等果陣有2個女仔黎...幫我按摩..一個就問我飲5飲野,,

d服務真係1流!@

之後等左好耐就得啦..

12點先返到home,,,食埋宵野就訓啦,,,

29/7

今日一早就被人燥醒囉,,,發哂脾氣!

燥醒我既人係表妹,,煩到死,,

一早就行入黎睇我地...仲要行足4次囉..

煩到死,,勁想鬧佢囉,,,

扮哂野..話咩驚我地無牙刷牙膏喎,,第1次返黎咩!= =

我同我表弟都勁唔like佢囉1

之後就起身飲茶,,,其中勁多搞笑野!~

我表弟超爆笑!..

之後就,走,,我同呀妹,表姐出去行街,,

行左好耐都無收獲!

返到去...婆婆//去左搵我地...

怕我地唔見左!@

之後就//食野...

睇下電視!5點就走...

過關果陣見到d神奇野...

之後返到屋企8點幾,,,

累啦,,,今次返大陸都好ok啊..

見到間新屋勁靚...

個門口勁靚,,不特止...入面真係好靚...

開放式廚房...等等,,,

刊登時間:2007-07-29 09:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 27 日  星期五 晴天


2007-07-27 滿足

"曾每天做白日夢坐井望向天    誰人講一生愛我 能體現"?

今日返學...眼訓死了!

悶悶咁上左幾堂,,,完啦,,,

小息其間...玩左d搞笑既野...嘿...

之後就返屋企啦....

食完野,,,睇電視果陣...有個電話打黎,,,

我表弟///傻的....

原來佢去左我婆婆度...

要我去陪佢...

傾左陣...又電話..我舅父,,,,之後又收到電話,,,

li幾個電話都係圍繞著我地返唔返大陸.\/.

之後就出門口去買野....

去到藍田,,,行左陣..買左帽...yeah!

之後就去新都,,,煩啊,....

真係超煩囉....

之後就返屋企...

ps.決定返大陸,,為的是陪我表弟...

哇///真大牌!.\/\/.

真係好抱歉!是我的錯嗎?????

我可以收回我的說話嗎?

 

刊登時間:2007-07-27 08:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 26 日  星期四 晴天


搞不清狀況呢!

今日沒什麼特別...發覺我地四個是但無左一個,

,個氣氛總是怪怪的!!

希望奸人一路平安..唔好俾泰國D靚仔吸引到啦,,,

仲要買多D手信啊!!.V."

今日上CIT,,我同呀雲都算比平時專心吧,,

因為有壓力吧,,個野搞到我成個人頭都暈啦....

勁亂囉,,,,

出左去買野食,,搞笑啊.!!嘿嘿嘿嘿嘿

傻的!!

倒數去CAMP18日...期待啊...好想快D ar..

藍天啊>勁帥啊!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

刊登時間:2007-07-26 08:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 25 日  星期三 晴天


累耶! 驚訝

今日一早就起身搞掂好就出門口,,,答小巴啦..個司機好好人啊!!!

之後返到去就上數學,,,悶到爆炸!

then上完哂堂就...走去食lunch啦..

then同kiko hea左好耐///

thxkiko陪我啊!

之後就上cit,,悶到死,,,

咪上論壇睇下野囉...

點知禁左d恐怖野///

嚇親..

d男仔仲好有興趣睇,,,

之後就返屋企..

搞掂哂.就出門口...

去到補習,,,,,,好眼訓囉,,

唔知點解啊,,,唉,.,見到d數字就想死啦,,,

then就走啦,,,,

答巴士見到江仔,,,小學同學呢..

哇,,嚇親啊,,,靚仔左唔少,,,穿耳,,染髮,,,帥啊.!!

以前佢好低b架..又可愛喎...

但而家怪怪的..

同佢傾左唔少野...

自從小學後都無搵佢lu..佢升左唔知咩學校

@-v-"希望下次再約出黎玩啦!~

P.s我在想什麼??????

 

刊登時間:2007-07-25 10:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]