今日諗著上去搵呀雲...點知佢又落左去啦!跟著我利用我條美腿跑落去..期間D人見我
咁跑法...就讓俾我先....之後就同呀雲返學校
啦!返到去上完早會就拎薄落去啦!奸人陪我呀!^,^之後上完ORAL後就返課室..見
到一大班人圍謝海靈..呀...唔係圍係圍著呀!
跟著原來佢同呀SA同校家...可惜佢唔係好熟呀!係就好啦~~之後上商業..~~無無聊
聊又過啦!之後小息..好搞笑呀!我同呀雲一
齊抬起馬男女男仔..唔俾KIKO拎佢MSN..哈~~好開心又過啦!之後上英文堂...又係同
梁寶寶傾計...好掛著梁寶瑤呀!^,^哈哈..之
後就又小息...完左就數學堂,.,.,.,.俾許美蓮鬧呀!話我唔專心....佢諗著我無抄答案
喎..點知我有抄....佢 O 左囉!....之後食
LUNCH...跟著好快咁執野..跑落去..無拎筆...叫劉倫拎....之後去到猛咁笑...笑d人笑d
野....之後就去到一達地方..同人say hi...點
知真係有人同我say返...好搞笑....去到間房睇左king kong...少少...睇完出黎就同
nacny講你演技好好...<話佢係kikog kong囉>
之後走先搞笑...等左好耐車啦!我就同momoko夾攻nacny....搞笑...之後我跌左本薄
落地...跟著我地全部望落地下玩人..點知4a
有人信呀!!之後就返學校..6:00...走左
|