按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 6
累積人氣: 9056
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 6 日  星期三 晴天


參觀~^^ 愉快

今日諗著上去搵呀雲...點知佢又落左去啦!跟著我利用我條美腿跑落去..期間D人見我

咁跑法...就讓俾我先....之後就同呀雲返學校

啦!返到去上完早會就拎薄落去啦!奸人陪我呀!^,^之後上完ORAL後就返課室..見

到一大班人圍謝海靈..呀...唔係圍係圍著呀!

跟著原來佢同呀SA同校家...可惜佢唔係好熟呀!係就好啦~~之後上商業..~~無無聊

聊又過啦!之後小息..好搞笑呀!我同呀雲一

齊抬起馬男女男仔..唔俾KIKO拎佢MSN..哈~~好開心又過啦!之後上英文堂...又係同

梁寶寶傾計...好掛著梁寶瑤呀!^,^哈哈..之

後就又小息...完左就數學堂,.,.,.,.俾許美蓮鬧呀!話我唔專心....佢諗著我無抄答案

喎..點知我有抄....佢 O 左囉!....之後食

LUNCH...跟著好快咁執野..跑落去..無拎筆...叫劉倫拎....之後去到猛咁笑...笑d人笑d

野....之後就去到一達地方..同人say hi...點

知真係有人同我say返...好搞笑....去到間房睇左king kong...少少...睇完出黎就同

nacny講你演技好好...<話佢係kikog kong囉>

之後走先搞笑...等左好耐車啦!我就同momoko夾攻nacny....搞笑...之後我跌左本薄

落地...跟著我地全部望落地下玩人..點知4a

有人信呀!!之後就返學校..6:00...走左

刊登時間:2006-12-06 07:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 5 日  星期二 晴天


9賤陳向豐 開心

今日照舊啦!無咩特別..跟著我無同過龍子謙講野佢就以為我男女男佢....我只不過無心

情..yoyo..haha.上LIST晨靈堂好專心......

之後就上會計堂.....MISS好糯...呀欣就同我講MISS火車未到站...樣衰....跟著佢就話好衰呀你地

唔提我//./../之後就上商業-----數

學------lunch.....---又係eat 腸粉&豆將...之後上數學///測驗///同梁寶寶玩串///唔夠我

串.....yo...之後上中文堂啦!好快又過

啦!!打波-----打完波就上去補課..測驗傘..好快ko;;;又落去打波打左好耐好累呀!!之後kiko

走左,.,,.打多陣呀雲又走左....跟著

坐左陣就走...叫陳向豐幫我放波...佢就話俾佢殺一球先肯...我咪好囉!之後佢都係唔肯...勁賤

囉!cheap....我就飛份報紙落佢度...

差d掟到人之後妹妹勁好人幫我執返.....超好呀!好個D CHEAP精~~~~~勁賤呀!衰人...我發世

唔再同佢打波,...有佢無我呀!!哼....

刊登時間:2006-12-05 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 4 日  星期一 晴天


討厭你~~~ 滿足

今日好氵東呀!上左去搵呀雲上到去之後又行返落黎~~發覺自已好無聊>>之後就同呀雲一行一

路笑咁返黎>>>就係我係度唱歌...好

搞笑家~~>>>之後上課室>>>補課>>>好快又過lu...到會計堂學返識個表啦!!好開心呀!個周

mi sam傻傻地家唔俾人唔識野

加.....上完就小息啦!又上英文無聊又過啦!之後就上數學.....................=.=?一舊雲>>唔

識...小息就係度同劉倫玩...係度玩升

期..好似童軍咁樣....yo..之後miss見家長無上黎..就代課..個miss勁kid子...成個修女咁....c線跟

著發男女男...拍木台...之後就玩拍手好玩呀!佢地仲係度做戲tim..成班都望著佢地

...之後就食飯...學忄堅錢...食左

$8炸....之後就上中文派卷...合格呀!happy...之後打波唔洗補課呀!!打左好耐.個死人陳

向豐玩數字球一野掟去我度..勁痛呀!..之後就見到yannie

佢地返左黎...咪去sayhi..囉!之

後同奸人上左課室作文,yannie佢地仲上左黎係龍子張木台畫野tim......kiko佢地失左蹤ar....等

佢地.....之後6:00就走左lulu

ps.唉....心淡.....,,都無哂feel啦!唔艾lulu............

刊登時間:2006-12-04 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 3 日  星期日 晴天


今日好悶呀!無咩野做...一早就同呀b玩.....玩左一陣就食野............去新都...同呀b去公園玩..見到條銅柱..好高家...咁咪玩下囉!好彩無熟人~!~之後就玩左一陣就去左買野啦!行左陣,買左D衫俾呀b就buy左個磨估批食...好好味..但無咩磨估既....之後就返屋企啦....

ps..諗起唱k果日kiko同我講既野..發覺賤人真賤..好無品...無家教...真係好衰呀!激死我啦!!

刊登時間:2006-12-03 06:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 1 日  星期五 晴天


超生日快樂

 

今日約左佢地10:30 o係地鐵等>>>無遲到^^

 

 

之後去到就大約11:00 la,唱到2:00......之後就變左kiko同嫻嫻既世

 

la!根本上e幾個鐘好似係我地既演唱會!呀倫無咩唱.. b更加唔洗講

 

啦!好似黎食飯咁無唱過食左無意粉好味呀!仲加杯野飲只需$3

 

2...抵到爛呀!跟著2:00準時走,去左mk影貼紙相.唔.. 今次

 

影得相當唔錯.. 仲幫左呀雲肥倫kiko戴帽.. b戴保tie..而我就戴頭 

 

cool之後我地就去食野,kiko就去左瓊華,.. 我地buy 左魚蛋果D行左陣

 

就走左…. 好彩見到296C炸唔係就等死人..,今日好ち東!!/../..

 

刊登時間:2006-12-02 08:42 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]