按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 1
累積人氣: 9073
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 10 日  星期一 晴天


夢終於醒了 我估計是沒錯的.-/\- 感動

 

.你是在玩弄我嗎??

刊登時間:2007-12-11 06:33 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 9 日  星期日 晴天


受不了 看見你背影來到

今日去左藍田探爸爸個FD&去買野,,,,

去到康咩閣果邊,....唔識路..=0=搵左勁耐,,,

跟著就傾下計咁,,就走啦,,,

就去左啟田果邊食野,,,,

之後就去吉之島....買左好多野之後就陪媽媽去街市...

一直都十分討厭街市,,,很臭,,不過要陪媽媽,,無計啦,,

跟著見到一樣野勁慘,,去到生果檔,,見到個婆婆執紙皮..

啊婆咁老要執紙皮已經好慘架啦...個老闆仲要鬧佢..話佢好煩唬好黎佢果度拎野..咁

個啊婆..好慘咁走左..超僧D咁既人囉....

跟著就回家了!!!

PS...我在想什麼!!??

刊登時間:2007-12-09 09:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 8 日  星期六 晴天


逃不了 最後誰都蒼老 驚訝

今日一起身就同媽媽鬧左一場大交...

我喊左好耐好耐.....眼腫了..

為了小事也吵一大輪...很討厭..

 

食完野...玩左陣電腦就同啊媽出街..

去左行一陣,.

跟著就搵KIKO佢地,,等人黎交收啦...

等左N世...途中同KIKO..啊KIT傾計...

有人好唔知醜囉...超搞笑~~!!

跟著就走啦...去左花園街買野,,,,,

超多人,,迫死人!!!

跟著就回家了,,,!

返到屋企啊妹又同啊媽啊爸鬧..交.

想點,.,又鬧交..=.=

刊登時間:2007-12-08 09:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 7 日  星期五 晴天


不能說的秘密! 驚訝

今日返到學校都無咩特別,,,

NACNY,,,SORRY啊..唔知你唔食...啊..><


跟著就上堂咁啦..

小息係度HEA....2堂PA...

跟著又小息...落左去搵啊SIR,,,

啊SIR很好人!!^^

唔洗上CM堂,,,

係度做下野...傾下計咁...

到數學堂,,,,測驗,,,,

LUNCH.....食完野就返學校啦...

之後就去搵MISS許...

跟著就上返去啦...有個MISS代堂....

很無聊的,,,

跟著MISS VOON代堂

,,之後就去睇戲,,,

我地就係度玩,,,仲撞到隻手,,,痛死我了,,,,

跟著就傾下聖誕果D野...

章魚副眼鏡勁搞笑,,,笑死啦!~!=V=

跟著就勁快咁走,,,累死了,,,

今次勁多人去睇,,,,^^

入到場..初頭唔太感人,,,仲有D搞笑...

到最後..我也忍不住..流眼淚了,,

沒奸人,,咁激.動..^^..哈哈,,,,

跟著就一齊回家了!!!

 

刊登時間:2007-12-07 10:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 6 日  星期四 晴天


不想讓你發現我 零亂的腳步 感動

今日返到去就HEA下咁....

跟著就上堂啦...本身上肥玲堂都有聽下佢講咩..跟著就

同啊欣玩,,係度講埋D勁無聊既野,,,,

哈哈.....跟著就落左去,,,

THEN上返黎上CIT堂啦,,

無聊咁過,,,跟著又小息,,同KIKO去廁所,,,

上中文堂....

跟著就上數學,,,MISS講錯野喎,,,

LUNCH超黑仔囉,,,唉唉,,,

THX啊雲...^^

跟著就返學校,.....返到去搵左MISS尹...

上返去上堂,,,都係無聊咁過,,,

小息就落左去打波..THX又跑返上去啦..

一路跑..我就同啊雲猛咁叫,,,咁樣會舒服D,哈哈

跟著就補課啦...

THEN就回家,

,遇到,很討厭的事!!!!

PS..我真的不明白!!!!

刊登時間:2007-12-06 08:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]