| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 10 日 星期一 |
2007 年 12 月 9 日 星期日 |
| 受不了 看見你背影來到 |
今日去左藍田探爸爸個FD&去買野,,,,
去到康咩閣果邊,....唔識路..=0=搵左勁耐,,,
跟著就傾下計咁,,就走啦,,,
就去左啟田果邊食野,,,,
之後就去吉之島....買左好多野之後就陪媽媽去街市...
一直都十分討厭街市,,,很臭,,不過要陪媽媽,,無計啦,,
跟著見到一樣野勁慘,,去到生果檔,,見到個婆婆執紙皮..
啊婆咁老要執紙皮已經好慘架啦...個老闆仲要鬧佢..話佢好煩唬好黎佢果度拎野..咁
個啊婆..好慘咁走左..超僧D咁既人囉....
跟著就回家了!!!
PS...我在想什麼!!?? |
| 刊登時間:2007-12-09 09:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 8 日 星期六 |
逃不了 最後誰都蒼老  |
今日一起身就同媽媽鬧左一場大交...
我喊左好耐好耐.....眼腫了..
為了小事也吵一大輪...很討厭..
食完野...玩左陣電腦就同啊媽出街..
去左行一陣,.
跟著就搵KIKO佢地,,等人黎交收啦...
等左N世...途中同KIKO..啊KIT傾計...
有人好唔知醜囉...超搞笑~~!!
跟著就走啦...去左花園街買野,,,,,
超多人,,迫死人!!!
跟著就回家了,,,!
返到屋企啊妹又同啊媽啊爸鬧..交.
想點,.,又鬧交..=.= |
| 刊登時間:2007-12-08 09:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 7 日 星期五 |
不能說的秘密!  |
今日返到學校都無咩特別,,,
NACNY,,,SORRY啊..唔知你唔食...啊..><
跟著就上堂咁啦..
小息係度HEA....2堂PA...
跟著又小息...落左去搵啊SIR,,,
啊SIR很好人!!^^
唔洗上CM堂,,,
係度做下野...傾下計咁...
到數學堂,,,,測驗,,,,
LUNCH.....食完野就返學校啦...
之後就去搵MISS許...
跟著就上返去啦...有個MISS代堂....
很無聊的,,,
跟著MISS VOON代堂
,,之後就去睇戲,,,
我地就係度玩,,,仲撞到隻手,,,痛死我了,,,,
跟著就傾下聖誕果D野...
章魚副眼鏡勁搞笑,,,笑死啦!~!=V=
跟著就勁快咁走,,,累死了,,,
今次勁多人去睇,,,,^^
入到場..初頭唔太感人,,,仲有D搞笑...
到最後..我也忍不住..流眼淚了,,
沒奸人,,咁激.動..^^..哈哈,,,,
跟著就一齊回家了!!!
|
| 刊登時間:2007-12-07 10:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 6 日 星期四 |
不想讓你發現我 零亂的腳步  |
今日返到去就HEA下咁....
跟著就上堂啦...本身上肥玲堂都有聽下佢講咩..跟著就
同啊欣玩,,係度講埋D勁無聊既野,,,,
哈哈.....跟著就落左去,,,
THEN上返黎上CIT堂啦,,
無聊咁過,,,跟著又小息,,同KIKO去廁所,,,
上中文堂....
跟著就上數學,,,MISS講錯野喎,,,
LUNCH超黑仔囉,,,唉唉,,,
THX啊雲...^^
跟著就返學校,.....返到去搵左MISS尹...
上返去上堂,,,都係無聊咁過,,,
小息就落左去打波..THX又跑返上去啦..
一路跑..我就同啊雲猛咁叫,,,咁樣會舒服D,哈哈
跟著就補課啦...
THEN就回家,
,遇到,很討厭的事!!!!
PS..我真的不明白!!!! |
| 刊登時間:2007-12-06 08:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 61 | »
|