按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 30
累積人氣: 9102
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 3 日  星期六 晴天


用寂寞來測驗。還是最想你陪 不安

今日係度做下功課咁,,,都無咩野做,,,.\/.

PS.嗚...............心淡了!........................

刊登時間:2007-11-03 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 2 日  星期五 晴天


街上的人都看起來。比我幸福一點

MAYMAY です。標識が生えます。蚊です。誕生日おめでとうですあ ,~!祈って永遠に楽しい心を開けます !!

今日等唔到奸人啊...><"同陳中WAI先生一齊行返學校啦,,,,,

之後就上下堂咁啦,,,,,,,係ORAL堂傾下心事.....感覺某人很討厭!!

之後就小息,,,玩左陣就休息下啦....到數學堂....

首先啊KIT就關燈。奸人就拎個蛋糕出黎...MISS許感動到喊呢,.,,,

又老左一年啦,,,,之後就影班相啦.....

之後就上PA...

跟著就小息啦....上商業堂..很悶很悶!!

LUNCH....食完飯之後就係度影相...跳起黎影...

過程很爆笑呢...><"

跟著就返學校啦....

中文堂......

德育.....

跟著就落去教員室.....

就落去拎叉。睇到D野.....搞到我勁唔開心,,,,

之後就上返去,,,教員室,,,等MISS,,,

之後就切蛋糕啦....大家都覺得蛋糕很好吃呢...

KIKO係賢妻啊....煮野咁好味,...

之後就HEA下...就返班房啦....

SORRY啊...AR,,,SIR,,/.\

之後就玩下捉E因就走了,.,,

PS希望KIKO講既野係真架啦,,!!

 

刊登時間:2007-11-02 09:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 1 日  星期四 晴天


我只是能妒忌

劉の B 誕生日おめでとうですね !!!あなたを祈るのが永遠に幸福です !>

 

今日一早很冷呢,,,見落雨咪去答MTR去搵奸人囉...

第1次返學答MTR...><"

去到坑口見到奸人啦.;就一齊返學啦,.,,.

跟著就返到去...HEA左陣就上去啦...

之後就上堂啦,.,.,.

去到小息便送禮物啦.,..哈..

件衫真係好令啊...可以令你成為真正既HK人....

>V<跟著就上堂....LUNCH就去買野食..之後就上課室了...

跟著就唔記得做咩啦...到放學,..玩左陣就補課啦

跟著就去買野.....

買到差唔多6點就回家了,,,

無聊影既...影完我就講左句,..[個鏡頭一定覺得好臭啦]=.=

 

刊登時間:2007-11-01 09:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 31 日  星期三 晴天


在你眼里 我又是什麼關系 感動

今日不多說了。。心情十分不好.,.,=/\=

 

六天



六天 日本 為你 準備
故裝 神秘 讓你 有個驚喜
你竟 難忘他抱著你 北海道雪紛

可笑是我仍為你妒忌
你說聖誕 尚有他於沙灘
唱唱聖詩不簡單
最凍那晚 幸有他雙手整晚為你蓋好被單

從來沒我份 犧牲當做例行
我慣了傷心
我不過是個人
都會難堪
不想充當他替身
這情敵太狠
拋開你  但仍能勾起你的興奮
我努力迎合你
只配做犧牲品
引爆藥引
你笑笑說 在最初識他不夠膽幻想 可高攀
偶爾會讚頌他
好得不可以忘記
怎麼會散

REPEAT*

為何無論去到那裡
他也掛在你嘴
能否搞清楚
這個眼前人是我
你會動情麼?

情人沒我份
苦等這眼前人
賜與我身份
有減卻沒有增
得五十分
怎麼可充當冠軍
這情敵太狠
只想將他擊退
洗清你的心癮
痛極亦捱下去
等你為他超生 與我熱吻
或者 候補 做到 比天 更好
才可 令你 替我上訴

刊登時間:2007-10-31 08:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 30 日  星期二 晴天


從來沒我份 犧牲當做例行 我慣了傷心!! 鬱悶

奸人又遲到了。等了佢很久呢,,,,,

今日涼左啊,,,,好舒服,,,,,

返到去又係上堂咁...無咩特別,,,,

不過好眼訓,.,,.,..,

到lunch就出去食......去表姐食,,,之後就,,去夾糖,,,,

跟著就返學校啦,,,,

上中文堂,,小息...kai了,,落左去1樓玩..=0=我地4個扁哂啦...><

,,之後就補課啦....補完就走啦,,,落雨啊...

不過去無所謂啦...淋下雨都好舒服....

去到車站,,,陪kiko等車,,,點知我後面果個男人超好人,,,,竟然將把遮

放前d遮

埋我啊,,,,超好人!

不過kiko就濕哂,,,,=0=

跟著就返屋企......

刊登時間:2007-10-30 09:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]