| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 3 日 星期六 |
用寂寞來測驗。還是最想你陪  |
今日係度做下功課咁,,,都無咩野做,,,.\/.
PS.嗚...............心淡了!........................
|
| 刊登時間:2007-11-03 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 2 日 星期五 |
| 街上的人都看起來。比我幸福一點 |
MAYMAY です。標識が生えます。蚊です。誕生日おめでとうですあ ,~!祈って永遠に楽しい心を開けます !!
今日等唔到奸人啊...><"同陳中WAI先生一齊行返學校啦,,,,,
之後就上下堂咁啦,,,,,,,係ORAL堂傾下心事.....感覺某人很討厭!!
之後就小息,,,玩左陣就休息下啦....到數學堂....
首先啊KIT就關燈。奸人就拎個蛋糕出黎...MISS許感動到喊呢,.,,,
又老左一年啦,,,,之後就影班相啦.....
之後就上PA...
跟著就小息啦....上商業堂..很悶很悶!!
LUNCH....食完飯之後就係度影相...跳起黎影...
過程很爆笑呢...><"
跟著就返學校啦....
中文堂......
德育.....
跟著就落去教員室.....
就落去拎叉。睇到D野.....搞到我勁唔開心,,,,
之後就上返去,,,教員室,,,等MISS,,,
之後就切蛋糕啦....大家都覺得蛋糕很好吃呢...
KIKO係賢妻啊....煮野咁好味,...
之後就HEA下...就返班房啦....
SORRY啊...AR,,,SIR,,/.\
之後就玩下捉E因就走了,.,,
PS希望KIKO講既野係真架啦,,!!
 
 

|
| 刊登時間:2007-11-02 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 1 日 星期四 |
| 我只是能妒忌 |
劉の B 誕生日おめでとうですね !!!あなたを祈るのが永遠に幸福です !>
今日一早很冷呢,,,見落雨咪去答MTR去搵奸人囉...
第1次返學答MTR...><"
去到坑口見到奸人啦.;就一齊返學啦,.,,.
跟著就返到去...HEA左陣就上去啦...
之後就上堂啦,.,.,.
去到小息便送禮物啦.,..哈..
件衫真係好令啊...可以令你成為真正既HK人....
>V<跟著就上堂....LUNCH就去買野食..之後就上課室了...
跟著就唔記得做咩啦...到放學,..玩左陣就補課啦
跟著就去買野.....
買到差唔多6點就回家了,,,

無聊影既...影完我就講左句,..[個鏡頭一定覺得好臭啦]=.=

|
| 刊登時間:2007-11-01 09:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 31 日 星期三 |
在你眼里 我又是什麼關系  |
今日不多說了。。心情十分不好.,.,=/\=
六天
六天 日本 為你 準備
故裝 神秘 讓你 有個驚喜
你竟 難忘他抱著你 北海道雪紛飛
可笑是我仍為你妒忌
你說聖誕 尚有他於沙灘
唱唱聖詩不簡單
最凍那晚 幸有他雙手整晚為你蓋好被單
*從來沒我份 犧牲當做例行
我慣了傷心
我不過是個人
都會難堪
不想充當他替身
這情敵太狠
拋開你 但仍能勾起你的興奮
我努力迎合你
只配做犧牲品
引爆藥引
你笑笑說 在最初識他不夠膽幻想 可高攀
偶爾會讚頌他
好得不可以忘記
怎麼會散
REPEAT*
為何無論去到那裡
他也掛在你嘴
能否搞清楚
這個眼前人是我
你會動情麼?
情人沒我份
苦等這眼前人
賜與我身份
有減卻沒有增
得五十分
怎麼可充當冠軍
這情敵太狠
只想將他擊退
洗清你的心癮
痛極亦捱下去
等你為他超生 與我熱吻
或者 候補 做到 比天 更好
才可 令你 替我上訴 |
| 刊登時間:2007-10-31 08:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 30 日 星期二 |
從來沒我份 犧牲當做例行 我慣了傷心!!  |
奸人又遲到了。等了佢很久呢,,,,,
今日涼左啊,,,,好舒服,,,,,
返到去又係上堂咁...無咩特別,,,,
不過好眼訓,.,,.,..,
到lunch就出去食......去表姐食,,,之後就,,去夾糖,,,,
跟著就返學校啦,,,,
上中文堂,,小息...kai了,,落左去1樓玩..=0=我地4個扁哂啦...><
,,之後就補課啦....補完就走啦,,,落雨啊...
不過去無所謂啦...淋下雨都好舒服....
去到車站,,,陪kiko等車,,,點知我後面果個男人超好人,,,,竟然將把遮
放前d遮
埋我啊,,,,超好人!
不過kiko就濕哂,,,,=0=
跟著就返屋企...... |
| 刊登時間:2007-10-30 09:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 61 | »
|