按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 3
累積人氣: 9053
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 16 日  星期五 晴天


被差遣得很多 得到不多 連騙都不騙我

今日返學照舊,,,,,上堂咁啦,,無咩特別,,,2個MISS都無返,,,想點???

小息HEA下,,,傾下計咁,,,,

跟著上堂.....都無咩特別的....LUNCH去左大快活,,途中同啊雲,,KAI了,,,

佢件冷衫超in的呢!!去到就食啦.....食完就返學校..

去好廁所...變得很美呢,,令人感到很快樂>M<

跟著就上中文堂,,,,,,無無聊聊咁過了..,,

德育.....又無老師...

聽下歌咁.....kiko..你明我心情啦..~~~!!!

.....跟著就落去打波...很開心...今天打得很盡興....

睇左陣波就又落左去打波.....

同 史 路比.....好好啊set波set.得...!!唔錯啊下,,,^^

ps.我不想...真的不想!~/\~

 

 

刊登時間:2007-11-16 09:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 15 日  星期四 晴天


隨愛而來的破壞力可不容小覷 不安

今日同奸人一起回校,,我地飛到咁去 學校對面果間7拾1,,,,點知俾2位好友見到我地,,,,

糗死了!跟著就上課室....測WRITING,,,本先..話唔格行...點知我又以為啊欣格喎..咁又抄多次...

抄既途中啊欣話我做咩格行,,,咁我又陪佢唔格,,,點知抄左2份出黎,,,-0-

跟著就上堂啦,,上PA,,,跟著就數學啦,,,

小息唔記得做過咩,,,-0-"

跟著就上中文堂....

跟著又小息......小息完就上CM,,,無無聊聊咁...啊SIR成日叫KIKO冷靜D...哈哈..

我想奸人成為了周柏豪.....搞笑@!

跟著就LUNCH,.,去左食麥麥,,,,

返學校......途中見到....TVB新聞主播拍緊野..跟著...回校了

上堂上堂..............

跟著就打波啦..很開心可以打波,啊,,,

打到最後..長標中波餅...第1次佢話好彩無中到正...點知第2次就中到正一正了!

之後就上去PA補課了....

THEN就回家了....

PS..能減少嗎??/.\

刊登時間:2007-11-15 09:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 14 日  星期三 晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:慢慢估啦..小心HAND機!! )
刊登時間:2007-11-14 09:26 PM
2007 年 11 月 13 日  星期二 晴天


終於知道 你我之間 有什麼分別 感動

今日陪奸人去買早餐...東港城..果度好噪..要勁大聲講野..

奸人就話照講啦咁...我就好大聲咁講La..點知佢又突然停左喎..

搞到有回音,,=-=.....

跟著返學校啦....上下堂咁...無咩特別....

小息又無聊咁過左...... 李玲又無返.....之後就傾下計畫下野,,咁,,

pa堂,,test果陣,,都ok啊..我大部份都識....

lunch,,,又瘋了,,...

跟著就去買野食..

上cm堂...悶死了....

中文堂睇人做劇....

好搞笑啊...有人嘔血嘔得好真!@!!!

跟著放學唔洗補課...悶死了...啊sir又唔俾波打喎,,激死啦!!!!!

ps...在愛裡憤怒 這真的是愛嗎??

 

 

 

刊登時間:2007-11-13 09:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 12 日  星期一 晴天


2007-11-12 滿足

大家看到我們班既2位同學嗎????HAHA係,,右下角啊.><

             今日冷死了,,,,冷衫係學校...我很擔心它..&很需要它...呢..跟著就上下堂咁樣...無咩特別..

小息落左去食野.....跟著就上堂啦..小息玩左陣....中文堂...好彩無抽到我....點知都要答佢d問題囉...次次叫完我就叫奸人..叫完奸人

就叫我...好奇怪呢..跟著就上數學....之後就lunch啦,,,發覺有d人很不要臉.....跟著就上下堂咁,,,又要到決擇的時間,,,

很討厭啊///

因為我很難選擇東西....而且很容易受人影響,,,,最後諗左好耐就決定買果本野啦...

之後就上英文堂...&cm.....放學,,,就走去補習,,,,今堂好ok啊,,,,教d野我都好明,,,,哈哈....

ps請不要胡亂猜測!!!!

刊登時間:2007-11-12 09:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]