| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 16 日 星期五 |
| 被差遣得很多 得到不多 連騙都不騙我 |
今日返學照舊,,,,,上堂咁啦,,無咩特別,,,2個MISS都無返,,,想點???
小息HEA下,,,傾下計咁,,,,
跟著上堂.....都無咩特別的....LUNCH去左大快活,,途中同啊雲,,KAI了,,,
佢件冷衫超in的呢!!去到就食啦.....食完就返學校..
去好廁所...變得很美呢,,令人感到很快樂>M<
跟著就上中文堂,,,,,,無無聊聊咁過了..,,
德育.....又無老師...
聽下歌咁.....kiko..你明我心情啦..~~~!!!
.....跟著就落去打波...很開心...今天打得很盡興....
睇左陣波就又落左去打波.....
同 史 路比.....好好啊set波set.得...!!唔錯啊下,,,^^
ps.我不想...真的不想!~/\~
   
|
| 刊登時間:2007-11-16 09:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 15 日 星期四 |
隨愛而來的破壞力可不容小覷  |
今日同奸人一起回校,,我地飛到咁去 學校對面果間7拾1,,,,點知俾2位好友見到我地,,,,
糗死了!跟著就上課室....測WRITING,,,本先..話唔格行...點知我又以為啊欣格喎..咁又抄多次...
抄既途中啊欣話我做咩格行,,,咁我又陪佢唔格,,,點知抄左2份出黎,,,-0-
跟著就上堂啦,,上PA,,,跟著就數學啦,,,
小息唔記得做過咩,,,-0-"
跟著就上中文堂....
跟著又小息......小息完就上CM,,,無無聊聊咁...啊SIR成日叫KIKO冷靜D...哈哈..
我想奸人成為了周柏豪.....搞笑@!
跟著就LUNCH,.,去左食麥麥,,,,
返學校......途中見到....TVB新聞主播拍緊野..跟著...回校了
上堂上堂..............
跟著就打波啦..很開心可以打波,啊,,,
打到最後..長標中波餅...第1次佢話好彩無中到正...點知第2次就中到正一正了!
之後就上去PA補課了....
THEN就回家了....
PS..能減少嗎??/.\ |
| 刊登時間:2007-11-15 09:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 14 日 星期三 |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2007-11-14 09:26 PM |
2007 年 11 月 13 日 星期二 |
終於知道 你我之間 有什麼分別  |
今日陪奸人去買早餐...東港城..果度好噪..要勁大聲講野..
奸人就話照講啦咁...我就好大聲咁講La..點知佢又突然停左喎..
搞到有回音,,=-=.....
跟著返學校啦....上下堂咁...無咩特別....
小息又無聊咁過左...... 李玲又無返.....之後就傾下計畫下野,,咁,,
pa堂,,test果陣,,都ok啊..我大部份都識....
lunch,,,又瘋了,,...
跟著就去買野食..
上cm堂...悶死了....
中文堂睇人做劇....
好搞笑啊...有人嘔血嘔得好真!@!!!
跟著放學唔洗補課...悶死了...啊sir又唔俾波打喎,,激死啦!!!!!
ps...在愛裡憤怒 這真的是愛嗎??
|
| 刊登時間:2007-11-13 09:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 12 日 星期一 |
2007-11-12  |

大家看到我們班既2位同學嗎????HAHA係,,右下角啊.><
今日冷死了,,,,冷衫係學校...我很擔心它..&很需要它...呢..跟著就上下堂咁樣...無咩特別..
小息落左去食野.....跟著就上堂啦..小息玩左陣....中文堂...好彩無抽到我....點知都要答佢d問題囉...次次叫完我就叫奸人..叫完奸人
就叫我...好奇怪呢..跟著就上數學....之後就lunch啦,,,發覺有d人很不要臉.....跟著就上下堂咁,,,又要到決擇的時間,,,
很討厭啊///
因為我很難選擇東西....而且很容易受人影響,,,,最後諗左好耐就決定買果本野啦...
之後就上英文堂...&cm.....放學,,,就走去補習,,,,今堂好ok啊,,,,教d野我都好明,,,,哈哈....
ps請不要胡亂猜測!!!! |
| 刊登時間:2007-11-12 09:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 61 | »
|