出發前---
一早就食野跟著就出發啦....12點半到到沙田搵姨媽先...
跟著再答車.....去到羅湖....過關好快...
等舅父黎...車我地..大舅父正一大忙人....
載我地既中途突然就唔得行,,,要細舅父黎車我地....
之後就返到去啦...見到姨媽姑姐.咁...傾下計咁...
之後就食下野...玩下電腦...咁..
就到夜晚就睇電視...食野,,,,THEN訓LU,,,
第2天,,一早就要同公公去飲茶,,,食食食,,,
很好味的,,,,走果陣出面落雨喔,,,我地就去左個商場度行下,,買下野咁..
之後越落越大...婆婆就帶我地答左一架車,,,3輪車...
超好玩,,,,好得意的,,,,之後就回家溫書...溫到6點幾就等沖涼..要排隊的=0=
之後就等大舅父,,,表弟返黎啦,,,
因為今日係表弟生日,,,,我地要同佢慶祝,,,,
食完飯..等到9點[表弟係9點出世]就唱生日歌,,切蛋糕啦,,,
哈,,記得以前細個我都試過同表弟慶祝,,,,表弟仲同葉表妹有曖昧關系TIM=-=!!氣氛很好的呢!!!
之後就玩下電腦...傾下計就訓啦..
..

 
><"
第3天
又係去飲茶...諗著睇PLK果個SHOW啦,,點知睇唔切囉,,,
之後食野...食完就去左一個廣場度玩...有D細路仔玩既車,,,我同啊妹都玩埋一份,,,=0=
原來我地識果個老闆.....佢送左勁多次俾我地玩!!!!超好玩架!!!!
之後就回家啦...係屋企玩....溫下書咁.....之後就出左去陪婆婆買野....街市很髒!!超想嘔!!
返到屋企就食飯,.,,,坐係[吊鄧]諗下野...都幾舒服的....


第4天...<去東莞飲入伙酒>
一早起身食野.啊媽就叫我起身睇,,,原來D幼兒園D細路係出面做運動,,,好得意啊@!
之後就執野,,趕頭趕命的...點知,,等左大舅父勁耐=-=,,,,
之後就坐車去東莞,,,去到康表弟度,,,坐,,之後就出去酒樓食野啦,,,,
D野就幾好味...表弟又走黎同舅父玩...仲想害我整爛舅父部電話..,好彩我醒,,唔係賠死我囉,,6千幾蚊,,,
部電話真係好靚!!!!之後就同表弟追黎追去,,,見親面都要係咁=0=,,,
之後就去新屋睇,,,,好靚啊,,,
不過佢地全部都租哂俾人住,,,,之後返舊屋拎野就返HK了
,, =0=....
|