按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 0
累積人氣: 9017
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 24 日  星期一 晴天


回鄉記>v< 愉快

出發前---

一早就食野跟著就出發啦....12點半到到沙田搵姨媽先...

跟著再答車.....去到羅湖....過關好快...

等舅父黎...車我地..大舅父正一大忙人....

載我地既中途突然就唔得行,,,要細舅父黎車我地....

之後就返到去啦...見到姨媽姑姐.咁...傾下計咁...

之後就食下野...玩下電腦...咁..

就到夜晚就睇電視...食野,,,,THEN訓LU,,,

第2天,,一早就要同公公去飲茶,,,食食食,,,

很好味的,,,,走果陣出面落雨喔,,,我地就去左個商場度行下,,買下野咁..

之後越落越大...婆婆就帶我地答左一架車,,,3輪車...

超好玩,,,,好得意的,,,,之後就回家溫書...溫到6點幾就等沖涼..要排隊的=0=

之後就等大舅父,,,表弟返黎啦,,,

因為今日係表弟生日,,,,我地要同佢慶祝,,,,

食完飯..等到9點[表弟係9點出世]就唱生日歌,,切蛋糕啦,,,

哈,,記得以前細個我都試過同表弟慶祝,,,,表弟仲同葉表妹有曖昧關系TIM=-=!!氣氛很好的呢!!!

之後就玩下電腦...傾下計就訓啦..

..

 

><"

第3天
又係去飲茶...諗著睇PLK果個SHOW啦,,點知睇唔切囉,,,

之後食野...食完就去左一個廣場度玩...有D細路仔玩既車,,,我同啊妹都玩埋一份,,,=0=

原來我地識果個老闆.....佢送左勁多次俾我地玩!!!!超好玩架!!!!

之後就回家啦...係屋企玩....溫下書咁.....之後就出左去陪婆婆買野....街市很髒!!超想嘔!!

返到屋企就食飯,.,,,坐係[吊鄧]諗下野...都幾舒服的....

第4天...<去東莞飲入伙酒>

一早起身食野.啊媽就叫我起身睇,,,原來D幼兒園D細路係出面做運動,,,好得意啊@!

之後就執野,,趕頭趕命的...點知,,等左大舅父勁耐=-=,,,,

之後就坐車去東莞,,,去到康表弟度,,,坐,,之後就出去酒樓食野啦,,,,

D野就幾好味...表弟又走黎同舅父玩...仲想害我整爛舅父部電話..,好彩我醒,,唔係賠死我囉,,6千幾蚊,,,

部電話真係好靚!!!!之後就同表弟追黎追去,,,見親面都要係咁=0=,,,

之後就去新屋睇,,,,好靚啊,,,

不過佢地全部都租哂俾人住,,,,之後返舊屋拎野就返HK了

,,=0=....

刊登時間:2008-03-24 10:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 3 月 14 日  星期五 陰天


難過亦難過我嫌損失未夠多 早放手可減輕痛楚 感動

心情很差,,,,,,,,,最近很多野煩著哂,,,,

=_=.,.,.,.,請不要再浪費金錢送野俾我!!!

刊登時間:2008-03-14 08:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 3 月 13 日  星期四 晴天


無論你再好 亦捨得失去

=0=很久沒打日記了,,,

講返琴日先..忘了忘了忘了忘了[我的記性超差=.=].放學就去左影貼紙相啦..

哈..第1次跟奸人影....很難得啊..相..

 

 

 

今天..

回到學校後便一直在打NDSL啦.....

之後就上數學堂...之後就發生一場紙球大戰=0=...

跟著就小息LU...搵完啊CAT就落去食野啦....

上返去中文堂...做下野就好快過了,,,,,

小息,,,   我係SASA   奸人係李思欣,  KIKO係朱莉   SHARON係,,,JANE?HAHA~~

上商業,,,,,

好快的過了...LUNCH..買完野就返 屋企  .

睇下電視咁,,,KIKO佢地落左去先..點知佢地話同到自由泳、喎,,奸人真有星緣咁都見到!~~!

之後就上下堂咁,,無咩特別的,,,,

放學就落去做下數,,,,5點3回家了,,

刊登時間:2008-03-13 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 3 月 9 日  星期日 晴天


2008-03-09 開心

           NACNY生日快樂!!

講返昨天,,我們一起去唱K.....去到.我地3個有種感覺,,,超討厭的!!!1

之後都無咩野,,,就繼續玩啦,,,

又食下..唱下.咁.唱左棒棒堂既歌啊..很開心呢,,,

記得KIKO唱星星的加勉...我地唱到爆咪咁...超HIGH的1!!=0=

跟著忘記了...

唱完就去影貼紙相..今次唔玩LU..^_^,,,,影左2部....

之後就回家了..去了明德搵MAMA&啊B....

跟著去TASTE、買埋野就回家了!!

=0=

刊登時間:2008-03-09 07:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 2 月 28 日  星期四 晴天


謝謝你總是陪我分享 不能跟情人說的話 滿足

今日去左黃大仙陪媽媽拜神 去到黃大仙就買風車俾啊B玩...

之後就入去啦...途中仲見到有D人扮小丑啊...

啊媽就係度拜我就係度同啊B企啦...我還試過求籤TIM..啊媽話要好誠心先得..=0=我怕抽到下下籤

所以就無去解啦,,,

之後就去食野跟著就回家了

刊登時間:2008-02-28 08:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]