| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 2 月 3 日 星期日 |
| 我放得開你最理想 |
今日去食完野之後就去左新都....
去新都行花市...爸爸媽媽..買了一盤桔,,,之後因為爸爸約左佢D朋友食晚飯.
.所以佢就拎埋盤桔返屋企先...我地就去新都買野...去左大快活食野...
跟著就去挾糖啦,,,,之後就去行啦,,,,
去左睇眼鏡,,,,都睇唔岩...
之後就周圍行下啦,,,
去左千色店,媽媽買了POOHPOOH既床套俾我....
之後俾$$果陣見到翠兒既野....幾靚啊...快D去買啦..啊雲..
 
  <=><"
|
| 刊登時間:2008-02-03 09:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 2 日 星期六 |
你說我不足夠 而你愛我也不深厚  |
今日超冷的.. 今天無無聊聊的過..
陪媽媽買野...一袋二袋咁....麻煩..
PS.各位知心要注意身體...天氣冷了,,注意身體啊,!!
...講一套做一套...真係雙面人囉...唉,,識錯你!!! |
| 刊登時間:2008-02-02 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 30 日 星期三 |
太晚我才懂 愛你太多  |
結束~
今日係CM考試...有一股很緊張的心情....
考完就落去食野....食完就HEA下,,,
奸人不要怕..有我們支持你!
之後就上去測卷2啦...
測完就回家....
.....ps.終於放下了..花了很多時間..真不值得!!!!!!!!
希望你地可以幸福快樂啦..= -="..給了你一個不開心的回憶..sorry! |
| 刊登時間:2008-01-30 05:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 24 日 星期四 |
我未有想過絕望看他走  |
今日很冷.....小息落左去食野...知道左一樣野..真神通廣大....咩都知..
但可惜收錯風...我根本就無...之後就上去上中文堂....
發現隻眼入面有粒野...超恐怖..
之後就去睇醫生...
1點幾就返學校啦....以為遲到狂係度跑...
累死了...之後就上堂上堂
之後就係度簽名啦....
放學就去左買野..之後就上奸人屋企一齊落去自修室...
個袋又勁重...日日都好似咩著舊石頭返屋企...
PS.讓自己深愛你再學會放棄.!!
|
| 刊登時間:2008-01-24 10:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 23 日 星期三 |
辛酸往事停在心頭 夜雨觸花這景致令我憂愁  |
今日睇報紙竟然見到鮑利琳喎...諗返起佢話自己係班花...想死=-=
之後就上堂啦,.,,,,小息就落去食野,,,,上到黎就整果張紙啦,,,
成張都係佢個樣啊,,,哈哈,,,有點兒嘔心,,
之後就上pe堂...玩左陣,,,,俾奸人達左落地...痛死了.
.之後對面果3個人..瘋了..叫溫柔組喎=-=超kai,,,
跟著玩下咁..跑跑跑,,,,,
上完堂就食lunch...
食完就去玩野就返學校啦,,,
之後就上肥寧堂...上佢堂真係會超眼訓,.,,
跟著就上cit啦,,,無無聊聊咁過,..
之後就唔補課...去在自修室溫書...
溫到8點就回家了..
|
| 刊登時間:2008-01-23 10:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 61 | »
|