按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
TEA1147
暱稱: 牛牛
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
**
2008-10-05
無聊=-=
*V*
hapi**馬嬲山
文章分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ICON">.<
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 480
今日人氣: 0
累積人氣: 9007
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 3 日  星期日 晴天


我放得開你最理想

今日去食完野之後就去左新都....

去新都行花市...爸爸媽媽..買了一盤桔,,,之後因為爸爸約左佢D朋友食晚飯.

.所以佢就拎埋盤桔返屋企先...我地就去新都買野...去左大快活食野...

跟著就去挾糖啦,,,,之後就去行啦,,,,

去左睇眼鏡,,,,都睇唔岩...

之後就周圍行下啦,,,

去左千色店,媽媽買了POOHPOOH既床套俾我....

之後俾$$果陣見到翠兒既野....幾靚啊...快D去買啦..啊雲..

<=><"

刊登時間:2008-02-03 09:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 2 月 2 日  星期六 晴天


你說我不足夠 而你愛我也不深厚 滿足

今日超冷的.. 今天無無聊聊的過..

陪媽媽買野...一袋二袋咁....麻煩..

PS.各位知心要注意身體...天氣冷了,,注意身體啊,!!

...講一套做一套...真係雙面人囉...唉,,識錯你!!!

刊登時間:2008-02-02 09:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 30 日  星期三 晴天


太晚我才懂 愛你太多 感動

結束~

今日係CM考試...有一股很緊張的心情....

考完就落去食野....食完就HEA下,,,

奸人不要怕..有我們支持你!

之後就上去測卷2啦...

測完就回家....

.....ps.終於放下了..花了很多時間..真不值得!!!!!!!!

希望你地可以幸福快樂啦..= -="..給了你一個不開心的回憶..sorry!

刊登時間:2008-01-30 05:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 24 日  星期四 晴天


我未有想過絕望看他走 感動

今日很冷.....小息落左去食野...知道左一樣野..真神通廣大....咩都知..

但可惜收錯風...我根本就無...之後就上去上中文堂....

發現隻眼入面有粒野...超恐怖..

之後就去睇醫生...

1點幾就返學校啦....以為遲到狂係度跑...

累死了...之後就上堂上堂

之後就係度簽名啦....

放學就去左買野..之後就上奸人屋企一齊落去自修室...

個袋又勁重...日日都好似咩著舊石頭返屋企...

PS.讓自己深愛你再學會放棄.!!

 

刊登時間:2008-01-24 10:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 23 日  星期三 陰天


辛酸往事停在心頭 夜雨觸花這景致令我憂愁 不安

今日睇報紙竟然見到鮑利琳喎...諗返起佢話自己係班花...想死=-=

之後就上堂啦,.,,,,小息就落去食野,,,,上到黎就整果張紙啦,,,

成張都係佢個樣啊,,,哈哈,,,有點兒嘔心,,

之後就上pe堂...玩左陣,,,,俾奸人達左落地...痛死了.

.之後對面果3個人..瘋了..叫溫柔組喎=-=超kai,,,

跟著玩下咁..跑跑跑,,,,,

上完堂就食lunch...

食完就去玩野就返學校啦,,,

之後就上肥寧堂...上佢堂真係會超眼訓,.,,

跟著就上cit啦,,,無無聊聊咁過,..

之後就唔補課...去在自修室溫書...

溫到8點就回家了..

 

刊登時間:2008-01-23 10:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]