| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 15 日 星期三  |
| 團盟" |
分類: 未分類 |
衣家我公佈,我地9T團同aH團正式成為團盟,,
以後希望大家吾好再串aH既朋友
如果係人地串先既就話我知佢個名
我會同番aH既團長講番,,
仲有,衣家係vlan火影入邊應該得3個算得上係團
aH團,9T團,同埋殺戮團(aH團既反骨仔)
大家以後見佢地既人就殺,,
仲有,,我已經約左aH團打團戰啦
有意既團友請報名~
|
|
|
冬樹 於 2007-08-28 08:10 PM 發表:
我都打,我有你MSN,我係新入個個,係啵,點考上忍
|
網主回覆
我知也,,呢個制度仲未完善
未開始實行住,, Posted at 2007-08-29 08:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
szetoming 於 2007-08-27 12:05 PM 發表:
|
網主回覆
嗯嗯,,add左 Posted at 2007-08-27 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
風影忍者 於 2007-08-17 12:02 PM 發表:
我申請左做你論壇個會員喇,多多指教
遲d係咪有團戰打丫?
|
網主回覆
有團戰打既,,不過係要9尾團既團友先有得打 Posted at 2007-08-18 10:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|