呢排有好多新團員+入,,十分多謝大家既支持也
如果想+入我地9T,,可以留下MSN/直接add我{[email protected]}
衣家9尾團將會有改革出現
我地將會引入上,中,下忍既方式
大家幾時都可以黎叫我幫你考升級試
另外,,大家以後吾好再用x尾
大家只需係個名之前+上9T
再打自己個名就可以啦
我個名就係9T_ZeroKinG"
今日1點左右可能有團戰玩
同aH團玩,,有意既可以係msn叫我