| «‹ June 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| **--下雨天,,]] |
今日要返學學,,'
要坐成幾個中,,]
想悶屎人咩=3=?
晚上去BBQ HAHA
好開心...叫5叫佢去好=3=唉..好煩AH"
自從禾同佢講左之後,,,佢就對禾好冷淡AR"
之前..佢一上MSN就會ADD禾+MA"
但係..E+..佢'
5會ADD禾的
S!禾錯MA"?
還S!禾太過份!?
真係巧想知點解AR"!!
MO打日記成個幾星期
點解!?
因為禾好拼掛住梨..搞到禾MO曬心情
梨知道MA!?
好想人知禾中2梨..咁又點!?
梨都MO出聲'
點解AR!????
禾真係好想知AR!!'
俾個答案禾好5好AR"!?
T^T點解AR"?點解AR"?//
|
| 刊登時間:2007-06-29 10:24 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 18 日 星期一  |
| 今日巧累喔..*.* ' |
今日又6點幾起身身..X)
哥豬豬話會7點上MSN,,,
等丫等..-V-發毛啦禾"
結果佢8點3先上WO,,,,哥時真係有D嬲囉"
=V= 不過佢S!禾的哥豬豬..禾點會咁易嬲WO" 係咪!?
-V-反下佢,,話禾嬲,,佢又氹返禾"!!呵
\3/佢話想聽下禾把聲*V*'
俾左屋K電話佢,,,,=W='
搞左好耐佢先打黎'''
結果好似佢個FD打黎的"!!{好似}
-V-禾地3個傾左一陣..,,,
佢個FD 囉左哥豬個電話黎聽- 3 3 -'
憎屎佢哇"呠"!!!!!
搞到禾MO得同哥豬豬傾計'''
之後就發生左一D事NA"{想知..XD問禾吧}
禾嬲得制CUT左線,,,,頂'
好憎佢個FD囉"!!!!
=V=結果禾連哥豬豬都嬲"!!
哥豬豬係個論壇到好似個傻佬咁樣,,-W-係咁叫禾5好嬲,,
哥時禾鎖左佢MSN,,佢同5到禾傾計"!!
=V=佢就叫禾的愛人RAIN叫禾去新世代個聊天到”
*#*係到傾丫傾'
=W=最後..佢氹返禾LU" HAHA
=V=禾仲記得佢哥句
[禾可以為左妹豬成世5溝女,,只係同妹豬一齊]XD梨做5做先
^^跟住差5多1點,,食飯飯LU",,
食完,,,上左一陣,,,2點幾"
哥豬同禾HI 禾咪HI返佢囉"
傾左一陣,,佢話要走NA">V<
巧5捨得AR",,,,,'
跟住有人係到震禾' =V=佢個MSN
傾左一陣,,,發現左佢5係禾哥豬豬,,,係哥豬個FD黎GE"
頂,,,,仆佢個臭街-V-'!!
呃禾,,,,,,愈黎愈憎佢,,
最後,哥豬話佢去左洗頭,,,
佢個FD就囉左黎玩-333-
食屎啦..佢個FD" 呠'
最後..>^<哥豬真係走左'
5知點解有種5知點GE感覺=333= '
巧掛住哥豬梨AR"!!
跟住跟左啊MA去左美好=V=,,買左D野..就返黎LU"
就係到打日記..*W*' 好累AR"
打住咁多先..X)
某某人,,,今日S!第14日NA"!! |
| 刊登時間:2007-06-18 06:30 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 17 日 星期日  |
| =W=今日好悶AR" |
=33=呠..悶悶咁過"
朝早6點幾起身"!!!因哥豬豬話陪禾"!!
又話7點上""等左一陣
=V=結果佢,,佢7點3先上"!!!
激屎禾哇" 要禾白等3個字"!!
呠" XD係咁傾丫傾..好開心哇"!!
傾左4 5個中都5覺得佢,,
佢仲點歌歌俾禾聽">V<
開心屎ME哇"!!
呠=33=今日不見臭飯"!!
下就返BYS=33=
返到去" 禾親愛的炸彈係樹AH" >V<
行過去同佢傾計"!!!傾左一陣
K BO 黎左哇"!!!估5到佢肯同禾傾計AH"
YOYO 去左慈幼個小賣部前玩">V<
超開心AH"
跟住行返去涼冷氣"!!
見到詩詩" 佢問禾,,梨同K BO佢地玩!?
禾話係AH" {詩詩同佢地嘈過交,,E+味好返}
=W=' 佢話,,,梨會5會同佢玩下玩下"!!
就5同禾地玩" 禾話 禾當然5會"
禾中情於WING的"!!
BUT佢今日MO返黎"=33=
一定訓到5捨得起身...之後禾就MO 同K BO反...
同左炸彈去次所"=WW=
入到去"" 梳梳個頭先"!!!
*V*林緊應該同冰邊玩
不過禾真係兩個都想同AR" ><
但係"=33=唉"
惟有一個選擇 禾走佬"
咁咪5洗煩囉" XD
最後禾走左{S!偷走的}
哈哈...MO人知道",,禾就返黎打機NA"
跟住就打BLOG
今日係父親節" 父親節快樂" XD"
P.S .RAIN RAIN AR"Y^Y
佢真係嬲左禾AR" 點算AR"
XD今日係第13日"
>V<同哥豬傾計勁開心
同RAIN RAIN都係一樣,,呵
|
| 刊登時間:2007-06-17 05:08 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
| 哈X2 考完試了 |
YOYO*超開心..考完試"5洗再煩溫習GE野LU"
今日考NEXT屎"~OK易啦""
頂=33=禾考試哥個位勁凍AR" 冷氣位一個
凍到禾都5想寫野""!!最後,,有一條問題MO做
因為禾實在太凍了"好快走左出課室 HAHA 正曬"
落去等禾MA子"!! YOYO
等完佢 送埋佢返屋K"
禾就返屋K 打機"
=V=咪又係上MSN 玩新世代咁囉"HAHA
*V*係新世代識左個野!! YOYO
佢做左禾哥子AH"!! XD
佢話同禾差5多高 HAHA!
終於有人明白到禾GE心情NA"!!
><大家一樣高" XD HAHA
佢仲大個禾TIM" +
哥豬哇,,飲多D奶奶快高長大喔"!! 哈哈
臭飯今日成日都MO上過MSN - 3 - '
5知佢死左去冰{一定去溝女NA XD}
上左新世代八左咸蛋哥個貼到吹水,,
油50幾頁 俾禾吹到90頁..XD叻5叻先"
一路回 D錢錢都MO加過GE"反野咩
=33=禾呃貼都係想要錢炸MA"
呠"!!5返NA" 上黎打BLOG XD
開左BLOG一星期都MO 咩都5識正"- 3 - '
5制AH" 禾要學識AH"!! YOYO
打機打到巧累喔"!!呠!
希望梨地會留CM啦"
冰個留CM禾錫曬佢AH" >3<
愛屎大家喲>3<啜'
*V*'多位愛人'愛屎梨地
BOBO豬"5準再5開心AR"! XD
今日係第12日" |
| 刊登時間:2007-06-16 04:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
| =3='今日又悶悶咁過{很不開針} |
=33=好早起左身溫習"'係咪好乖呢,哈哈
等陣考物理喔"><""驚驚
=V=返黎先至再打過啦" 祝禾成功吧"!!!
XD臭飯"!!!哈...梨都咁早起身GE"
-33-訓多D教啦梨""5係變國寶+LA"!!!
HOHO!!仲有一科炸"!! XD
返黎lu" XD岩岩溫完習"係咁抄抄抄= 3 = '
好累AR"!!一上網就睇下梨個BLOG!"
一路睇丫睇"!!!睇睇下有D想喊AH"!
=W="!!原來有好多人知禾喜歡梨"!!!
因為禾GE出現"而搞到梨而家咁煩"!!5知點算
巧對5住AR"!!!!><
梨放心NA"!!!
係19日之後禾就自動消失"
5想俾梨搵到禾AH"!!
禾真係好希望"梨想等GE人,,
梨會有一日會等到"!!
但禾真係MO後悔去愛梨AR"!!
呢33日禾MO白費過心機"!!禾MO浪費過"
禾只會記得"呢33日"禾愛梨"!!可能以後都係NA"
禾5可以擔保"!!因為禾5知第時會點"!!
不過"禾希望係梨GE回憶入面會有禾係到"
係真+""禾真係巧想"!!!!
但係禾好多謝梨俾禾兩日開心GE日子
就係6月2日同埋6月3日"!!
記得MA"!?係呢兩日入面"!!
禾地SD信息差5多有成3百個啦""!!
呢D信息"!!禾到E+都一直係到"
MO DEL過" 全部都係到"!!
禾只想係到作一個回憶"!!
一見梨上MSN"!! 巧想ADD梨AR!"
但又5知同梨講咩好WO"
唉"!!算啦"" 禾好想梨每日咁樣開心過日子"!!
梨要補考AR"!!要加油AR"!!
係呢到再同梨講聲
對5住 PAT
朋友"
好想梨地好返AR"!!真+""但係,,梨地D關係E+搞成咁,,禾真係5知點補救
=V=悶,,係到食零食,,,,,
今日係第11日NA"!!!>< |
| 刊登時間:2007-06-15 07:26 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|