TENG5201314
暱稱: >3<傻豬
性別: 女
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
**--下雨天,,]]
今日巧累喔..*.* ...
=W=今日好悶AR"
哈X2 考完試了
=3=' 今日又悶悶咁過...
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
=V="!!YOYO"
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 34
今日人氣: 4
累積人氣: 895
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 29 日  星期五   雨天


**--下雨天,,]]

今日要返學學,,'

要坐成幾個中,,]

想悶屎人咩=3=?

晚上去BBQ  HAHA

好開心...叫5叫佢去好=3=唉..好煩AH"

自從禾同佢講左之後,,,佢就對禾好冷淡AR"

之前..佢一上MSN就會ADD禾+MA"

但係..E+..佢'

5會ADD禾的

S!禾錯MA"?

還S!禾太過份!?

真係巧想知點解AR"!!

MO打日記成個幾星期

點解!?

因為禾好拼掛住梨..搞到禾MO曬心情

梨知道MA!?

好想人知禾中2梨..咁又點!?

梨都MO出聲'

點解AR!????

禾真係好想知AR!!'

俾個答案禾好5好AR"!?

T^T點解AR"?點解AR"?//

刊登時間:2007-06-29 10:24 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


今日巧累喔..*.* '

今日又6點幾起身身..X)

哥豬豬話會7點上MSN,,,

等丫等..-V-發毛啦禾"   

結果佢8點3先上WO,,,,哥時真係有D嬲囉"

=V=  不過佢S!禾的哥豬豬..禾點會咁易嬲WO"  係咪!?

-V-反下佢,,話禾嬲,,佢又氹返禾"!!呵

\3/佢話想聽下禾把聲*V*'

俾左屋K電話佢,,,,=W='

搞左好耐佢先打黎'''

結果好似佢個FD打黎的"!!{好似}

-V-禾地3個傾左一陣..,,,

佢個FD  囉左哥豬個電話黎聽- 3 3 -'

憎屎佢哇"呠"!!!!!

搞到禾MO得同哥豬豬傾計'''

之後就發生左一D事NA"{想知..XD問禾吧}

禾嬲得制CUT左線,,,,頂' 

好憎佢個FD囉"!!!!

=V=結果禾連哥豬豬都嬲"!!

哥豬豬係個論壇到好似個傻佬咁樣,,-W-係咁叫禾5好嬲,,

哥時禾鎖左佢MSN,,佢同5到禾傾計"!!

=V=佢就叫禾的愛人RAIN叫禾去新世代個聊天到”

*#*係到傾丫傾'

=W=最後..佢氹返禾LU"   HAHA

=V=禾仲記得佢哥句

[禾可以為左妹豬成世5溝女,,只係同妹豬一齊]XD梨做5做先

^^跟住差5多1點,,食飯飯LU",,

食完,,,上左一陣,,,2點幾"

哥豬同禾HI  禾咪HI返佢囉"

傾左一陣,,佢話要走NA">V<

巧5捨得AR",,,,,'

跟住有人係到震禾'   =V=佢個MSN

傾左一陣,,,發現左佢5係禾哥豬豬,,,係哥豬個FD黎GE"

頂,,,,仆佢個臭街-V-'!!

呃禾,,,,,,愈黎愈憎佢,,

最後,哥豬話佢去左洗頭,,,

佢個FD就囉左黎玩-333-

食屎啦..佢個FD"  呠'

最後..>^<哥豬真係走左' 

5知點解有種5知點GE感覺=333=  '

巧掛住哥豬梨AR"!!

跟住跟左啊MA去左美好=V=,,買左D野..就返黎LU"

就係到打日記..*W*'   好累AR"

打住咁多先..X)

 

 

 

 

某某人,,,今日S!第14日NA"!!

刊登時間:2007-06-18 06:30 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


=W=今日好悶AR"

=33=呠..悶悶咁過"

朝早6點幾起身"!!!因哥豬豬話陪禾"!!

又話7點上""等左一陣

=V=結果佢,,佢7點3先上"!!!

激屎禾哇"   要禾白等3個字"!!

呠"  XD係咁傾丫傾..好開心哇"!!

傾左4  5個中都5覺得佢,,

佢仲點歌歌俾禾聽">V<

開心屎ME哇"!!

呠=33=今日不見臭飯"!!

下就返BYS=33=

返到去"   禾親愛的炸彈係樹AH"  >V<

行過去同佢傾計"!!!傾左一陣

K  BO  黎左哇"!!!估5到佢肯同禾傾計AH"

YOYO   去左慈幼個小賣部前玩">V<

超開心AH"

跟住行返去涼冷氣"!!

見到詩詩"  佢問禾,,梨同K  BO佢地玩!?

禾話係AH"  {詩詩同佢地嘈過交,,E+味好返}

=W='  佢話,,,梨會5會同佢玩下玩下"!!

就5同禾地玩"  禾話  禾當然5會"

禾中情於WING的"!!

BUT佢今日MO返黎"=33=

一定訓到5捨得起身...之後禾就MO  同K  BO反...

同左炸彈去次所"=WW=

入到去""  梳梳個頭先"!!!

*V*林緊應該同冰邊玩

不過禾真係兩個都想同AR"  ><

但係"=33=唉"

惟有一個選擇   禾走佬"

咁咪5洗煩囉"  XD

最後禾走左{S!偷走的}

哈哈...MO人知道",,禾就返黎打機NA"

跟住就打BLOG

今日係父親節"    父親節快樂"  XD"

 

P.S .RAIN   RAIN   AR"Y^Y

佢真係嬲左禾AR"  點算AR"

 

XD今日係第13日"

 

>V<同哥豬傾計勁開心

RAIN   RAIN都係一樣,,呵

 

刊登時間:2007-06-17 05:08 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


哈X2 考完試了

YOYO*超開心..考完試"5洗再煩溫習GE野LU"

今日考NEXT屎"~OK易啦""

頂=33=禾考試哥個位勁凍AR"  冷氣位一個

凍到禾都5想寫野""!!最後,,有一條問題MO做

因為禾實在太凍了"好快走左出課室  HAHA  正曬"

落去等禾MA子"!!  YOYO

等完佢  送埋佢返屋K"

禾就返屋K   打機"

=V=咪又係上MSN  玩新世代咁囉"HAHA

*V*係新世代識左個野!!  YOYO

佢做左禾哥子AH"!!  XD

佢話同禾差5多高  HAHA!

終於有人明白到禾GE心情NA"!!

><大家一樣高"   XD   HAHA

佢仲大個禾TIM"  +

哥豬哇,,飲多D奶奶快高長大喔"!! 哈哈

臭飯今日成日都MO上過MSN  -  3  -  '

5知佢死左去冰{一定去溝女NA   XD}

上左新世代八左咸蛋哥個貼到吹水,,

油50幾頁   俾禾吹到90頁..XD叻5叻先"

一路回  D錢錢都MO加過GE"反野咩

=33=禾呃貼都係想要錢炸MA"

呠"!!5返NA" 上黎打BLOG  XD

開左BLOG一星期都MO  咩都5識正"- 3  -  '

5制AH"   禾要學識AH"!!  YOYO

打機打到巧累喔"!!呠!

希望梨地會留CM啦"

冰個留CM禾錫曬佢AH"  >3<

 

 

愛屎大家喲>3<啜'

*V*'多位愛人'愛屎梨地

BOBO豬"5準再5開心AR"!  XD

 

今日係第12日"

刊登時間:2007-06-16 04:08 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


=3='今日又悶悶咁過{很不開針}

=33=好早起左身溫習"'係咪好乖呢,哈哈

等陣考物理喔"><""驚驚

=V=返黎先至再打過啦"            祝禾成功吧"!!!

XD臭飯"!!!哈...梨都咁早起身GE"

-33-訓多D教啦梨""5係變國寶+LA"!!!

HOHO!!仲有一科炸"!! XD

 

返黎lu"  XD岩岩溫完習"係咁抄抄抄= 3  =  '

好累AR"!!一上網就睇下梨個BLOG!"

一路睇丫睇"!!!睇睇下有D想喊AH"!

=W="!!原來有好多人知禾喜歡梨"!!!

因為禾GE出現"而搞到梨而家咁煩"!!5知點算

巧對5住AR"!!!!><

梨放心NA"!!!

係19日之後禾就自動消失"

5想俾梨搵到禾AH"!!

禾真係好希望"梨想等GE人,,

梨會有一日會等到"!!

但禾真係MO後悔去愛梨AR"!!

呢33日禾MO白費過心機"!!禾MO浪費過"

禾只會記得"呢33日"禾愛梨"!!可能以後都係NA"

禾5可以擔保"!!因為禾5知第時會點"!!

不過"禾希望係梨GE回憶入面會有禾係到"

係真+""禾真係巧想"!!!!

但係禾好多謝梨俾禾兩日開心GE日子

就係6月2日同埋6月3日"!!

記得MA"!?係呢兩日入面"!!

禾地SD信息差5多有成3百個啦""!!

呢D信息"!!禾到E+都一直係到"

MO DEL過"  全部都係到"!!

禾只想係到作一個回憶"!!

一見梨上MSN"!!  巧想ADD梨AR!"

但又5知同梨講咩好WO"

唉"!!算啦""      禾好想梨每日咁樣開心過日子"!!

梨要補考AR"!!要加油AR"!!

係呢到再同梨講聲

對5住      PAT

 

 

 

朋友"

好想梨地好返AR"!!真+""但係,,梨地D關係E+搞成咁,,禾真係5知點補救

 

 

=V=悶,,係到食零食,,,,,

 

 

今日係第11日NA"!!!><

刊登時間:2007-06-15 07:26 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]