今日好慘嚕 ,,比人掉低左!!!!*等左CAMCAM ,,香勁耐喎!!!!*
之後又等吾到人 ,,又要自己一個返 ,,>"<
好彩冇遲到JA ,,如果吾系又樣衰拉!!!!
返到去 ,,要集隊!!!*企左都OK耐拉 ,,=3=
上返課室!!!!坐左陣 ,,就要TEST拉!!!!!今日測數學呢!!!!
鄭志昌監拉!!!!!又吾講時間喎佢 ,,之後搞到個個都冇時間做 ,,
之後佢又要遲黎啵!!!!!又吾補時 ,,正一仆街黎架!!!!!
上中文堂嚕 ,,查英叫我地上堂做哂DD功課佢 ,,呵!!!吾使上堂嚕**
DD功課做唒就系到傾傾計 ,,甘就過左2堂LU****/\/\
小息 ,,之後就系英文堂拉!!!*=3=
比佢SMLEE鬧!!!!*>"<話我上個星期5冇等佢就走左去 ,,=3=
好快就過埋呢2堂拉又 ,,/\/\
音樂堂 ,,唱DD歌吾系太鍾意嚕!!!!>"<
數學 ,,MISSLEUNG冇返!!!!代堂 ,,同豪記 ,,香果DD玩!!!!*笑死我嚕!!!>3<
LUNCH**同芝芝 ,,也貞去左買飯盒去樓梯食!!!!!*嚇死 ,,十分得人驚呢!!!!-3-
之後就返學校 ,,行左陣就打玲!!!
上中史 ,,又比人小左成堂!!!!BBC話我地做作業做得太差喎 ,,=3=
上次份卷得64分 ,,呵!!!都算好架拉以我黎講!!!!>"<
之後西史 ,,傾傾計甘又過左拉!!!!/\/\
R/EE***要默書 ,,冇溫!!!-3-出貓呢!!!!之後勁系到抄 ,,幾驚佢捉9我也 ,,好彩都抄到!!!!/\/\
放學同DAISY傾左陣 ,,就同阿晴走拉!!!!*笑死我拉 ,,哈!!!!>3<

|