`[從未說起::大家都心知該要說別離=]*
我遇見誰 會有怎樣的對白
我等的人 他在多遠的未來●●**
[愛情]要堅定 ..
但你深愛的人也會深愛著你!?? ..-0-

TRACY1108
暱稱: S!U吹**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[日記]
[小蜜蜂]
[練波]-3-
[唉=3=]
[-3-]
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
[好友連結]
[YAN欣日記板** S!UHEUNG日記板*_ S!UCHING日記板!!* [S!UCHI日記板_* DAISY日記板!!!!=* [蛇蛇日記板** BIGCCC日記板**_
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 19
今日人氣: 24
累積人氣: 2932
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 24 日  星期一   晴天


[TEST-MATHS] 分類: 未分類

今日好慘嚕 ,,比人掉低左!!!!*等左CAMCAM ,,香勁耐喎!!!!*
之後又等吾到人 ,,又要自己一個返 ,,>"<
好彩冇遲到JA ,,如果吾系又樣衰拉!!!!
返到去 ,,要集隊!!!*企左都OK耐拉 ,,=3=
上返課室!!!!坐左陣 ,,就要TEST拉!!!!!今日測數學呢!!!!
鄭志昌監拉!!!!!又吾講時間喎佢 ,,之後搞到個個都冇時間做 ,,
之後佢又要遲黎啵!!!!!又吾補時 ,,正一仆街黎架!!!!!
上中文堂嚕 ,,查英叫我地上堂做哂DD功課佢 ,,呵!!!吾使上堂嚕**
DD功課做唒就系到傾傾計 ,,甘就過左2堂LU****/\/\
小息 ,,之後就系英文堂拉!!!*=3=
比佢SMLEE鬧!!!!*>"<話我上個星期5冇等佢就走左去 ,,=3=
好快就過埋呢2堂拉又 ,,/\/\
音樂堂 ,,唱DD歌吾系太鍾意嚕!!!!>"<
數學 ,,MISSLEUNG冇返!!!!代堂 ,,同豪記 ,,香果DD玩!!!!*笑死我嚕!!!>3<
LUNCH**同芝芝 ,,也貞去左買飯盒去樓梯食!!!!!*嚇死 ,,十分得人驚呢!!!!-3-
之後就返學校 ,,行左陣就打玲!!!
上中史 ,,又比人小左成堂!!!!BBC話我地做作業做得太差喎 ,,=3=
上次份卷得64分 ,,呵!!!都算好架拉以我黎講!!!!>"<
之後西史 ,,傾傾計甘又過左拉!!!!/\/\
R/EE***要默書 ,,冇溫!!!-3-出貓呢!!!!之後勁系到抄 ,,幾驚佢捉9我也 ,,好彩都抄到!!!!/\/\
放學同DAISY傾左陣 ,,就同阿晴走拉!!!!*笑死我拉 ,,哈!!!!>3<




訪客留言 (返回 TRACY1108 的日誌)


SIUHEUNG 於 2005-10-24 07:16 PM 發表:
SORRY AH,,我今日真系遲左起身AH""
7點10先起身AH""對吾住AH  ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻拉!!!!我講笑咋 ,,>3<
Posted at 2005-10-25 05:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]