今日又系同佢地返!!*同佢地都冇咩野講甘 ..
又要跑返去 ..真系真系好樣衰呢!!!*日日都系甘既 ..要早D先得拉!!
上到去 ..晨讀!!!好悶呢!!*之後又派扣分紙 ..唉!!!!
又冇多1分拉!!!而家得返67呢!!女仔成日比人扣分 ..媽媽話吾好架!!*
以前遲到都冇事既!!!*遲左6-7次都冇比人扣分 ..而家就 ..可憐!!
之後就同芝上家政拉!!!系到讀野 ..同何芝系甘系到玩!!!-3-"
系到摸人既 ..真衰呢!!!*吾要得吾要得!!!*之後寫吾知咩野 ..又冇做到!!!
小息就去次所 ..比信人 ..甘就完左LU!!!*
生物!!!*好悶呢 ..又冇做功課!!之後做實驗 ..DD野好似屎甘!!*
之後中文 ..大件事呢!!>"<
上上下堂 ..一隻蜜蜂系我後面飛入黎 ..甘人地第11時間就緊系嗌同埋走拉!!*>"<
點知比查英鬧呢!!!搞到成班出左去企 ..哈!!甘咪仲好 ..吾使上堂""
之後比我地入返去 ..但吾比開WINDOW ..想死呢!!!*
數學LU!!!MISS系到鬧人 ..吾使上堂!!!就攸DDWS ..甘咪幾好!!*
LUNCH**同貞><芝佢地去左玲姐到買野食 ..
等左好耐嚕!!!之後又同佢地買雞奕 ..買野飲!!!
返到去!都好晏LU***
食完就岩岩好打鍾!!!*上普通話 ..冇去見社公!!!嘻*玩電腦呢系到 ..-3-*
之後2堂英文 ..又系到串人呢!!!*-3-
放學 ..同芝行 ..以為要留堂 ..點知21號先留!!!*-3-*
之後咪返屋企嚕 ..哈!!今日見到你 ..=3=*
香::::對吾住也 ..我又做左DD咩令你甘嬲也!?""*唉!!>"<
|