今日吾使跑返去呢!!!!真好彩 ..
早會拉 ..早完會之後又有隻小蜜蜂!!!*=3=甘我又嗌左出黎 ..
之後SM又系隔離班話99人 ..乜SM甘CHEAP架!!!*>"<
上到去 ..22堂電腦!!!*勁搞笑 ..30分!!!*-3-勁高分嚕 ..因為我做左DD
野黎輔助!!!*=3=**阿SIR仲以為自己教得好好添!!!**之後我就成堂系到寫信拉 ..
封信寫比邊個!??***就系小貞拉 ..嘻!!!寫左3頁架!!>"<
小息同AMY-小貞-何芝去左搵NG!!!!*點知冇人系到!!!=3=
中文堂!!!好QQ悶也 ..英文仲悶嚕 ..做聆聽!!!*不過聽到3C好似打架甘 ..-3-
LUNCH!!!!*去左街市買野食 ..買野飲!!!*今日用左15蚊!!!*>"<
食到好飽嚕真系 ..好似食吾完甘既!!!=3=之後去搵MISSNG!!!請飲野 ..早知吾買拉!!!>"<
經公 ..阿SIR冇返!!!*好悶甘過左一堂 ..數學 ..地理!!!!*
放學!!!!同芝-貞-欣-大CC ..去左大中!!!個傻婆一路行一路嘈!!!真系頂佢吾順 ..-3-**呵!!
之後我同芝去左買糖 ..買完!!!*甘返家LU***返到去 ..停水!!!-3-煩!!!!
|