`[從未說起::大家都心知該要說別離=]*
我遇見誰 會有怎樣的對白
我等的人 他在多遠的未來●●**
[愛情]要堅定 ..
但你深愛的人也會深愛著你!?? ..-0-

TRACY1108
暱稱: S!U吹**
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
[日記]
[小蜜蜂]
[練波]-3-
[唉=3=]
[-3-]
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
[好友連結]
[YAN欣日記板** S!UHEUNG日記板*_ S!UCHING日記板!!* [S!UCHI日記板_* DAISY日記板!!!!=* [蛇蛇日記板** BIGCCC日記板**_
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 19
今日人氣: 7
累積人氣: 2800
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 18 日  星期五   晴天


[小蜜蜂] 分類: 未分類

今日吾使跑返去呢!!!!真好彩 ..
早會拉 ..早完會之後又有隻小蜜蜂!!!*=3=甘我又嗌左出黎 ..
之後SM又系隔離班話99人 ..乜SM甘CHEAP架!!!*>"<
上到去 ..22堂電腦!!!*勁搞笑 ..30分!!!*-3-勁高分嚕 ..因為我做左DD
野黎輔助!!!*=3=**阿SIR仲以為自己教得好好添!!!**之後我就成堂系到寫信拉 ..
封信寫比邊個!??***就系小貞拉 ..嘻!!!寫左3頁架!!>"<
小息同AMY-小貞-何芝去左搵NG!!!!*點知冇人系到!!!=3=
中文堂!!!好QQ悶也 ..英文仲悶嚕 ..做聆聽!!!*不過聽到3C好似打架甘 ..-3-
LUNCH!!!!*去左街市買野食 ..買野飲!!!*今日用左15蚊!!!*>"<
食到好飽嚕真系 ..好似食吾完甘既!!!=3=之後去搵MISSNG!!!請飲野 ..早知吾買拉!!!>"<
經公 ..阿SIR冇返!!!*好悶甘過左一堂 ..數學 ..地理!!!!*
放學!!!!同芝-貞-欣-大CC ..去左大中!!!個傻婆一路行一路嘈!!!真系頂佢吾順 ..-3-**呵!!
之後我同芝去左買糖 ..買完!!!*甘返家LU***返到去 ..停水!!!-3-煩!!!!





訪客留言 (返回 TRACY1108 的日誌)


CHi* 於 2005-11-18 06:56 PM 發表:
又點呀!!!成日係到話99人!.\"/. 咩傻婆呀!!嘈咩呀嘈…你唔陪我..我又會自己嘈到既!!!!!哼~
咦~~!你屋企停水也??!!呵呵,真可憐啦**唉…都唔知點解既""我屋企鬼死咁多水喎!想佢停都停唔到也!!!真係唔知點解囉…可能,,,樣既問題啦!對不??!! UM..講真啦,我真係覺得你好可憐嫁。!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩嘩嘩!!得拉 ..串我拉!!!我知你串得好開心架 ..系咪!???"
系咩!??乜我有陪個傻婆系到嘈嘈貢咩!??""=3=
乜吾系得個傻婆系甘系到同自己講野咩!??"呵 ..
呢D野吾知拉 ..條友一定[思覺失調]拉!!!得閒帶佢去睇E生先 ..呵!
下 ..乜你屋企甘多水既!???你真系好威啵!!!頂掛掛拉你 ..
因住太多水 ..浸埋添也 ..甘多水也拉!???系也. .你個樣真系好令架!!!
我都覺得你好叻架!!!!你甘令女 ..D水仲要多到停吾到添 ..
真威水 ..全世界你最勁 ..你威唒拉!!!呵 ..
Posted at 2005-11-18 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]