今日朝早又遲左D落樓!!!-3-
多左阿玲同埋徐詠一齊返呢!!要行快D先得呢
又要跑返去 ..好樣衰呢!!!哈 ..日日都系甘!!!真可憐 ..
上返去 ..聽早會!!之後就上化學拉 ..同蛇蛇 ..芝芝 ..香玩到勁癲!!!
掟到周圍都系!!哈 ..笑死嚕!!-3-阿SIR個身臭到死嚕真系 ..都吾知佢有冇沖涼架!??"
玩玩下又落堂LU!!!勁正 ..
小息同埋個傻婆落左去食野 ..系到玩水!!!真系傻傻地既 ..-3-
上返去 ..就中文堂 ..數學 ..經公!!!悶死!!=3=
LUNCH ..去左街市買野食!!!同香佢地返左學校食 ..
上返去 ..中史!!!寫死人 ..英文!!!比果個PK.SM.LEE扣左2分 ..
成日叫我起身 ..我又冇講野 ..好想出去打佢嚕真系!!!=3=
又企左成1堂甘多 ..有病!!!
放學 ..同DAISY ..晴一齊走!!!*好耐都冇同DAISY講過野拉 ..-3-
|