`[從未說起::大家都心知該要說別離=]*
我遇見誰 會有怎樣的對白
我等的人 他在多遠的未來●●**
[愛情]要堅定 ..
但你深愛的人也會深愛著你!?? ..-0-

TRACY1108
暱稱: S!U吹**
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
[日記]
[小蜜蜂]
[練波]-3-
[唉=3=]
[-3-]
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
[好友連結]
[YAN欣日記板** S!UHEUNG日記板*_ S!UCHING日記板!!* [S!UCHI日記板_* DAISY日記板!!!!=* [蛇蛇日記板** BIGCCC日記板**_
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 2781
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 15 日  星期二   晴天


[-3-] 分類: 未分類

日朝早又遲左D落樓!!!-3-
多左阿玲同埋徐詠一齊返呢!!要行快D先得呢
又要跑返去 ..好樣衰呢!!!哈 ..日日都系甘!!!真可憐 ..
上返去 ..聽早會!!之後就上化學拉 ..同蛇蛇 ..芝芝 ..香玩到勁癲!!!
掟到周圍都系!!哈 ..笑死嚕!!-3-阿SIR個身臭到死嚕真系 ..都吾知佢有冇沖涼架!??"
玩玩下又落堂LU!!!勁正 ..
小息同埋個傻婆落左去食野 ..系到玩水!!!真系傻傻地既 ..-3-
上返去 ..就中文堂 ..數學 ..經公!!!悶死!!=3=
LUNCH ..去左街市買野食!!!同香佢地返左學校食 ..
上返去 ..中史!!!寫死人 ..英文!!!比果個PK.SM.LEE扣左2分 ..
成日叫我起身 ..我又冇講野 ..好想出去打佢嚕真系!!!=3=
又企左成1堂甘多 ..有病!!!
放學 ..同DAISY ..晴一齊走!!!*好耐都冇同DAISY講過野拉 ..-3-




訪客留言 (返回 TRACY1108 的日誌)


DAy時` 於 2005-11-15 06:54 PM 發表:
係呀..我都好耐冇同過TRACY  1齊傾計啦 .. ><"
              真係10分抱歉呀 ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈!!!傻拉 ..你今日同我返屋企 ..我都好開心架拉!!!*
Posted at 2005-11-16 05:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]