今日好似平時甘出去拉,,等左勁9耐嚕!!!!*
等多陣 ,,得CAMCAM一個黎 ,,香應該遲起身!!!!=3=
之後好快甘行返去 ,,
返到去門口 ,,勁多人企系到!!!!*同CAMCAM勁驚比人捉喎!!!=3=
不過都冇事唷!!!!>3<
上到去 ,,香仲未返!!!!幾驚你吾返黎TEST也 ,,>"<不過你都返左!!!
今日測中文 ,,都冇野溫!!!!
勁易喎!!!不過覺得自己寫出黎DD野好KID子嚕!!!!!
好似有果DD[幻想症]甘 ,,>"<
之後電腦堂 ,,比我整壞左部電腦!!!!!=3=
之後整都整吾到 ,,呵!!!*算拉 ,,吾好理佢 ,,
上到去 ,,小息!!!!同洪仔玩下甘拉 ,,
之後老林話我打佢塊面 ,,叫我地落AROOM ,,我地吾落 ,,
之後我我地扮哂野話同佢落 ,,跟住就走左去 ,,=3=
老林無拉拉又上返黎 ,,我地又走落去 ,,勁好玩啵!!!!!*/\/\哈!!!
上中文堂LU ,,好快過!!!!聽下書甘 ,,吹下水又一堂!!!!>"<
英文 ,,2堂!!!!悶死我拉 ,,=3=
LUNCH ,,同貞佢地去左富宛食!!!!
之後返去 ,,同洪仔見老林!!!!*勁白痴喎佢講DD野 ,,搞到我地系甘笑!!!!=3=
之後要我寫300字反思REPORT ,,真死!!!!!冇野拎野黎搞 ,,傻仔!!!*
上返去 ,,經公 ,,數學 ,,地理!!!!
放學LU!!!!=3=同DAISY&晴返 ,,笑死!!!!-3-

|