`[從未說起::大家都心知該要說別離=]*
我遇見誰 會有怎樣的對白
我等的人 他在多遠的未來●●**
[愛情]要堅定 ..
但你深愛的人也會深愛著你!?? ..-0-
TRACY1108
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
TRACY1108
暱稱: S!U吹**
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
[日記]
•
[小蜜蜂]
•
[練波]-3-
•
[唉=3=]
•
[-3-]
文章分類
•
全部
(66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
[好友連結]
[YAN欣日記板**
S!UHEUNG日記板*_
S!UCHING日記板!!*
[S!UCHI日記板_*
DAISY日記板!!!!=*
[蛇蛇日記板**
BIGCCC日記板**_
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 19
今日人氣: 10
累積人氣: 2791
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2005 年 11 月 13 日 星期日
[第3場學界]
分類:
未分類
今日要打學界呢!!!之後系甘打比人 ..問人點著甘!!-3-
有一個傻傻傻傻婆打比我呢!!!吾知邊個呢又!???"呵 ..
之後食完野就出門口拉 ..何芝都同我同貞一齊去 ..
去到齊人就走LU!!!果個8婆鄭嘉敏成日系到嘈嘈貢 ..真系煩呢!!嘻 ..-3-
到左 ..好快就開波LU ..開頭個個都吾認真甘!!!
之後慢慢慢慢就好左好多LU ..今次系我地第1次有10分呢 ..勁叻!
打完 ..就同傻婆 ..蛇蛇 ..欣欣 ..瑤瑤!!!(-3-)去左食野 ..
食完就返屋企LU ..
發表時間:2005-11-14 05:09 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 TRACY1108 的日誌
)
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 TRACY1108 的日誌
]