呢3日..都ok啦..."辛苦左d甘囉..."好想回家去..."但只可想想..."
又食吾飽....又訓吾夠......"
況且自己身子吾多好....."好易就累...><"
本身已經有傷在身....但懶得去理會/...
最終復發了.......在第2天....太辛勞..."
夜晚bbq開始無耐.....就痛起上黎...."
同呀sir講...."佢話我可能吾知邊絛骨(忘記了...)...移左位...
我覺得佢係嚇緊我..."但係點知佢之後同我講.....佢吾係...講笑..... =.="
我...害怕起來了...."還有...他跟我說......叫我去看e生"
但.........">< 原來我是那麼軟弱的..."
ps.我平時都有做運動架...."只係吾多囉...."
但係...待我條腰好番之後....
我就會加把勁.....做多點兒運動...."
|