今日係散學禮....1返到去就想問miss wong攞暑期作業....."
都吾知邊個幫我keep住..."個黃+藍又話擺左係我櫃桶..."
有鬼....."呃我咩...!!之後我就去搵miss喇..."
呀燕佢又要搵喎......吾鬼知邊個老師啦..."我見佢係甘俾miss鬧鬧到無聱出...
好可憐呀....><"之後我上左去啦..."呀燕佢都差吾多過多陣就上黎喇.."
唉....><跟住就睇頒獎呀果d啦...同埋校長致詞..."
黃嘉能有問題的..."完左就派成績表喇...."都係甘上下啦...."
之後就同呀蟲...呀燕..呀瑩...呀鼠...佢地傾計..."
傾到放學...了"好吾捨得2d班...."因為今年過得都ok開心...."
識倒班傻o既朋友...."=3=放左學上左呀蟲屋企...同呀苗.."
睇左陣碟就過沙田喇..."我要買野同幫我呀媽整野啦..."
真係俾我家姐玩到暈..."呀蟲送左呀苗去搭車先啦"我就去整野喇..."
再打比呀燕...睇佢到未...點知佢行極都係係某1處",..無奈...."
呀瑩都差吾多到喇..."去釘耳啦呀蟲....."釘完耳呀蟲就開始有d吾正常o既行為..."
kaka.....之後行啦..."呀塋就走喇...."我地去左1個好大o既地方行......"kaka真係好大...."行極都吾完..."
俾呀燕話...><"行完佢地就返屋企喇...我就去搭車..."小巴...."好彩.....有得搭..."如果吾係有排行"..
見倒呀燕...呀蟲行得好快...."又俾佢地嘈我....."點解甘快可以有車搭...=3=
返到去..佢地2個都未返屋企...."好喇..到我呀爸返喇..."佢係甘話我d成績點差邊d差..."
好果d又吾讚.......=5=又講下我果d評語喇......'又話我咩平易近人.....咪成日句句都頂到衝..."
俾佢講多幾講..."我就喊左出黎...."想搵人傾計....1個又沖涼...有2個就食飯.."好彩..都有呀燕陪左我1陣..."
吾吾....thx你.."之後果段時間都無咩出聲..."夜晚睇左陣電視囉...."12點幾先訓..."
ps/ 後日考試喇....點算點算點算...."!!!!又考.....................><
|