今日10點幾起左身喇..... [GOOD!]
真係要讚下自己........>3<b
其實係我"教"左鬧鐘ja...." HEHE -0-
如果吾係.....無11點幾我都吾會起身的 "
蕉早陪呀燕.....傾左陣計.....
不過呢.....係我ADD佢的....應該係佢陪我啦....."KA
之後講講下......我就要睇TV喇.......C 完都無搵返佢..."
[ SORRY; 燕 ]--- 你都知..我平時都係甘架啦....."
所以你千其吾好嬲我喎......=3=v "
(( 吾...我1定會支持你架...[燕]..^^"__))
再晏d......肥豪同埋葉生都add過我.....
但係我要出去喇............趕時間呀....."sorry
之後講完88就出左門口喇....去左邊就吾講啦....kaka
返到黎.....5點幾...呀媽就打黎喇.....
叫我買野...我都返左屋企lu......so吾洗買喇...."
開電腦...肥豪又係度串"山"晒......我都廢鬼事同佢嘈喇......
吾係我會俾人話的......況且佢都無應返我...." 算點.....?!
跟住俾左我家姐用lu.....佢成11點幾先俾返我...."
太過份喇....我得返1個鐘玩...."><
]; 今日就係甘過喇....." 仲學左d 野 tim ar ^^
ps.可吾可以吾好甘呀你地.........?!!!!!! >>><<<
|